je lijkt me een heel tof persoonquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:52 schreef RonaldV het volgende:
Ow ok.
Pea is een rotmens!![]()
Niet doen!![]()
Ze zeurt altijd!![]()
En fotograferen kan ze ook niet![]()
Beter zo?
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:52 schreef RonaldV het volgende:
Ow ok.
Pea is een rotmens!![]()
Niet doen!![]()
Ze zeurt altijd!![]()
En fotograferen kan ze ook niet![]()
Beter zo?
Blij dat ik het nog even kon rechtzetten!quote:
wat een godsgruwelijk ontiegelijk lelijke foto voor 8 euroquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:38 schreef Hubertje het volgende:
[..]
ja las deze topic veel en veels te laat...wist ook niet dat de foto's zo duur zouden zijn.
Ik heb 99¤ betaald voor de fotoshoot dus incl visagist en 1 foto van 21x30. Als ik geweten had dat het na bestellen zo duur zou zijn had ik idd wel voor een andere oplossing gekozen...haha!!
maarja de foto's zijn zo goed gelukt!! het lijkt echt wel een fotomodelletje!!(mijn mening)http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/9SSL9Z17K2K3
Jij kunt helemaal niet overbelicht schieten.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:48 schreef Re het volgende:
[..]
wat een godsgruwelijk ontiegelijk lelijke foto voor 8 euro, en wat een belachelijke prijs
,
* Re noteert voor toekomst
leuke business
nah ja, onder het kopje artistieke vrijheid kan veel natuurlijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jij kunt helemaal niet overbelicht schieten.
Graag gedaan, en ze staat onlinequote:Op zondag 18 juni 2006 10:06 schreef Hubertje het volgende:
Idd gisteren zijn we bij Pea4fun op bezoek geweest!! Foto's zijn heel goed gelukt...Was een leuke en gezellige dag.
ps: nog bedankt voor de gastvrijheid en het eten
Toevallig heb ik vanavond een opdracht voor wat foto's van broer en zus. Gewoon simpele leuke portretten omdat pa & ma tig jaar getrouwd zijn. Bedoel je zoiets?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:07 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ik zou wel een x een z/w foto met m'n broertje willen hebben,
zo een typisch broer-zus-familie foto
heeft iemand hier er misschien voorbeelden van?
Ja dat soort bedoel ikquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Toevallig heb ik vanavond een opdracht voor wat foto's van broer en zus. Gewoon simpele leuke portretten omdat pa & ma tig jaar getrouwd zijn. Bedoel je zoiets?
ik zal je nadien een paar laten zien, dan wel ff via linkjes of msn ofzo, want deze kan ik niet zomaar op het forum plaatsen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:33 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Ja dat soort bedoel ikDie vind ik echt geweldig
![]()
Als je dat zou willen doenquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik zal je nadien een paar laten zien, dan wel ff via linkjes of msn ofzo, want deze kan ik niet zomaar op het forum plaatsen.
met de linkjes en dan kan je ze weer offline halen als ik ze gezien heb?
Je durft vast welquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:38 schreef Rhiapona het volgende:
nou......ik meld mij ook aan als proefkonijn uit Eindhoven met weekendov.... ik weet alleen nog niet of ik wel durf...![]()
keurmateriaal:
http://img151.imagevenue.com/img.php?loc=loc227&image=08550_bla2eb.jpg
http://img135.imagevenue.com/img.php?loc=loc48&image=08844_M4100132.JPG
zou toch wel een keer een mooie foto van mijzelf willen hebben...Misschien in een beetje artistieke stijl, niet zo gewoontjes...
misschien zoiets ofzo: http://www.bheller.com/images/Filles/Bellucci/Monica003.jpg
maar misschien kan ik dat beter aan jullie overlaten
*meldtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:40 schreef angel008 het volgende:
zijn er hier nog fotografen in de buurt van alkmaar ?
ik ben namelijk opzoek naar iemand die mijn vriendin + auto zou willen fotograferen op/vlakbij het strand.
heb zelf wel een digitale camera maar zo'n canon powershot sd400 is nou niet bepaald het![]()
Oeh, jaren 50/60 stijl, dat wil ik nog steeds een keer doenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:38 schreef Rhiapona het volgende:
nou......ik meld mij ook aan als proefkonijn uit Eindhoven met weekendov.... ik weet alleen nog niet of ik wel durf...![]()
keurmateriaal:
http://img151.imagevenue.com/img.php?loc=loc227&image=08550_bla2eb.jpg
http://img135.imagevenue.com/img.php?loc=loc48&image=08844_M4100132.JPG
zou toch wel een keer een mooie foto van mijzelf willen hebben...Misschien in een beetje artistieke stijl, niet zo gewoontjes...
misschien zoiets ofzo: http://www.bheller.com/images/Filles/Bellucci/Monica003.jpg
maar misschien kan ik dat beter aan jullie overlaten
wowquote:
Je moet ook in mijn sig klikkenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:58 schreef angel008 het volgende:
[..]
wow
angel008 zat even op jou website te krijgen en begon gelijk draaierig te worden![]()
maar ben je evt geintereseerd om zo'n shoot te doen en wanneer zou evt kunnen enz ?
mail/msn zie profiel..
wel snelle response
subje daar ook mee opgehouden?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:19 schreef RonaldV het volgende:
In verband met het off-line zijn van de fotografen- en modellensite heb ik de verwijzingen naar die site verwijderd.
ja eigenlijk wel maar inderdaad was dat wel te verwachten, internet is zo cruelquote:
Je hebt msn-geblaatquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:19 schreef RonaldV het volgende:
In verband met het off-line zijn van de fotografen- en modellensite heb ik de verwijzingen naar die site verwijderd.
hmmm...in gedachten houdt...studio is bijna klaarquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:42 schreef roooosje het volgende:
Helleu! Ik wil me graag aanmelden als model in Regio Brabant. Aangezien ik een OV heb, kan ik in iedere regio wel even langskomenIk woon in Waalwijk, dat is Noord-West Brabant.
In mn fobo staan wat fotootjes
Ik heb ruimte zat op mijn webserver..quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:54 schreef Re het volgende:
er kan trouwens in overleg heus wel iets geregeld worden qua database
Als je even zorgt voor een fotootje, dan weten de fotografen wat ze kunnen verwachten als ze met je afspreken.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:39 schreef DonRaja het volgende:
ik zou ook wel eens model willen staan: regio Den Haag en heel Noord-Brabant
quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hmmm...in gedachten houdt...studio is bijna klaar
Ook Noord-Brabant hier
oeps vergeten... --> zie hoofdfoto in mijn fotoboekquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:20 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Als je even zorgt voor een fotootje, dan weten de fotografen wat ze kunnen verwachten als ze met je afspreken.
Ah, ja die had ik ff opgezocht, maar wist niet zeker of jij dat wel zou zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
oeps vergeten... --> zie hoofdfoto in mijn fotoboek
Ook al Noord Brabantquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:33 schreef marlieske het volgende:
TVP-tje misschien bied ik me nog eens aan als model
Waar zit jij eigenlijk ongeveer in Brabolandquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ook al Noord Brabant
zitten best veel brabo's hier eigenlijk
ja dat weet je nu inmiddelsquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waar zit jij eigenlijk ongeveer in Braboland.. ik bevind me tegenwoordig wat vaker in die omgeving, misschien kan ik eens langskomen voor een shoot
?
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:33 schreef marlieske het volgende:
TVP-tje misschien bied ik me nog eens aan als model
quote:Op zondag 9 juli 2006 20:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hele kleine tvp
Ik zat al een poosje met dezelfde vraag, maar zocht nog naar de verwoording. Dit vat m wel aardig samen inderdaad.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:38 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
[..]Dit snap ik niet. Je wilt graag een keer leuk op de foto, of je wilt niet. In het eerste geval meld je je aan of (nog beter) benader je een van de briljante fotografen hier, in het tweede geval kan ik me niet voorstellen wat er nou zo boeiend is aan het volgen van dit topic.
In dat geval wil ik van beiden graag weten in welke regio ze wonen, zodat ik ze aan de OP kan toevoegen.quote:Dus ik stel voor dat de fotografen hier iedere tvp gewoon als een aanmelding beschouwen.![]()
Dat jij er nog niet tussen staat...quote:Op maandag 10 juli 2006 10:54 schreef Chanty het volgende:
Mag ik in de OP als model? Regio Brabant/ LimburgEn de rest van Nederland kan altijd in overleg
Nope stond alleen op de ontmoetingssitequote:Op maandag 10 juli 2006 10:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat jij er nog niet tussen staat...
My bad!
In mijn geval het volgende: ik heb op dit moment nog eventjes een beugel en moet over een poosje naar de kaakchirurg. Daarna heb ik eindelijk het gebit van mijn dromen, en wil ik wel eens foto's van mezelf zien zo! Mijn tvp is dus vast om het topic al een beetje in de gaten te houden, om me echt aan te melden als ik er klaar voor ben! En ook nog zodra ik mijn vriendje ervan overtuigd heb dat jullie niet allemaal grote boemannen zijn!quote:Op maandag 10 juli 2006 10:38 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
[..]Dit snap ik niet. Je wilt graag een keer leuk op de foto, of je wilt niet. In het eerste geval meld je je aan of (nog beter) benader je een van de briljante fotografen hier, in het tweede geval kan ik me niet voorstellen wat er nou zo boeiend is aan het volgen van dit topic.
Dus ik stel voor dat de fotografen hier iedere tvp gewoon als een aanmelding beschouwen.![]()
En anders neem je hem de eerste sessie mee, kan ie nog reflectorschermpjes vasthoudenquote:Op maandag 10 juli 2006 19:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ook nog zodra ik mijn vriendje ervan overtuigd heb dat jullie niet allemaal grote boemannen zijn!
Ik ben een boevrouw...telt dat ook?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In mijn geval het volgende: ik heb op dit moment nog eventjes een beugel en moet over een poosje naar de kaakchirurg. Daarna heb ik eindelijk het gebit van mijn dromen, en wil ik wel eens foto's van mezelf zien zo! Mijn tvp is dus vast om het topic al een beetje in de gaten te houden, om me echt aan te melden als ik er klaar voor ben! En ook nog zodra ik mijn vriendje ervan overtuigd heb dat jullie niet allemaal grote boemannen zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |