quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hmmm...in gedachten houdt...studio is bijna klaar
Ook Noord-Brabant hier
oeps vergeten... --> zie hoofdfoto in mijn fotoboekquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:20 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Als je even zorgt voor een fotootje, dan weten de fotografen wat ze kunnen verwachten als ze met je afspreken.
Ah, ja die had ik ff opgezocht, maar wist niet zeker of jij dat wel zou zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
oeps vergeten... --> zie hoofdfoto in mijn fotoboek
Ook al Noord Brabantquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:33 schreef marlieske het volgende:
TVP-tje misschien bied ik me nog eens aan als model
Waar zit jij eigenlijk ongeveer in Brabolandquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ook al Noord Brabant
zitten best veel brabo's hier eigenlijk
ja dat weet je nu inmiddelsquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waar zit jij eigenlijk ongeveer in Braboland.. ik bevind me tegenwoordig wat vaker in die omgeving, misschien kan ik eens langskomen voor een shoot
?
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:33 schreef marlieske het volgende:
TVP-tje misschien bied ik me nog eens aan als model
quote:Op zondag 9 juli 2006 20:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hele kleine tvp
Ik zat al een poosje met dezelfde vraag, maar zocht nog naar de verwoording. Dit vat m wel aardig samen inderdaad.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:38 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
[..]Dit snap ik niet. Je wilt graag een keer leuk op de foto, of je wilt niet. In het eerste geval meld je je aan of (nog beter) benader je een van de briljante fotografen hier, in het tweede geval kan ik me niet voorstellen wat er nou zo boeiend is aan het volgen van dit topic.
In dat geval wil ik van beiden graag weten in welke regio ze wonen, zodat ik ze aan de OP kan toevoegen.quote:Dus ik stel voor dat de fotografen hier iedere tvp gewoon als een aanmelding beschouwen.![]()
Dat jij er nog niet tussen staat...quote:Op maandag 10 juli 2006 10:54 schreef Chanty het volgende:
Mag ik in de OP als model? Regio Brabant/ LimburgEn de rest van Nederland kan altijd in overleg
Nope stond alleen op de ontmoetingssitequote:Op maandag 10 juli 2006 10:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat jij er nog niet tussen staat...
My bad!
In mijn geval het volgende: ik heb op dit moment nog eventjes een beugel en moet over een poosje naar de kaakchirurg. Daarna heb ik eindelijk het gebit van mijn dromen, en wil ik wel eens foto's van mezelf zien zo! Mijn tvp is dus vast om het topic al een beetje in de gaten te houden, om me echt aan te melden als ik er klaar voor ben! En ook nog zodra ik mijn vriendje ervan overtuigd heb dat jullie niet allemaal grote boemannen zijn!quote:Op maandag 10 juli 2006 10:38 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
[..]Dit snap ik niet. Je wilt graag een keer leuk op de foto, of je wilt niet. In het eerste geval meld je je aan of (nog beter) benader je een van de briljante fotografen hier, in het tweede geval kan ik me niet voorstellen wat er nou zo boeiend is aan het volgen van dit topic.
Dus ik stel voor dat de fotografen hier iedere tvp gewoon als een aanmelding beschouwen.![]()
En anders neem je hem de eerste sessie mee, kan ie nog reflectorschermpjes vasthoudenquote:Op maandag 10 juli 2006 19:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ook nog zodra ik mijn vriendje ervan overtuigd heb dat jullie niet allemaal grote boemannen zijn!
Ik ben een boevrouw...telt dat ook?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In mijn geval het volgende: ik heb op dit moment nog eventjes een beugel en moet over een poosje naar de kaakchirurg. Daarna heb ik eindelijk het gebit van mijn dromen, en wil ik wel eens foto's van mezelf zien zo! Mijn tvp is dus vast om het topic al een beetje in de gaten te houden, om me echt aan te melden als ik er klaar voor ben! En ook nog zodra ik mijn vriendje ervan overtuigd heb dat jullie niet allemaal grote boemannen zijn!
Dat is bij mij in de buurtquote:Op maandag 10 juli 2006 10:54 schreef Chanty het volgende:
Mag ik in de OP als model? Regio Brabant/ LimburgEn de rest van Nederland kan altijd in overleg
Oh, dat was ik sowieso wel van plan! Of is dat niet erg gebruikelijk, om iemand mee te nemen?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En anders neem je hem de eerste sessie mee, kan ie nog reflectorschermpjes vasthouden
Ik heb het nagevraagd, en helaas welquote:
Vriendjes mogen mee hoor, bij mij en bij de meeste anderen ook wel. Dan kan ie je beschermenquote:Op maandag 10 juli 2006 19:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, dat was ik sowieso wel van plan! Of is dat niet erg gebruikelijk, om iemand mee te nemen?
[..]
Ik heb het nagevraagd, en helaas wel![]()
Ligt eraan hoe de partner zich gedraagd. In het begin een bonus (stelt op het gemak, etc.,) later in de sessie is het eerder een nadeel omdat het afleidt.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, dat was ik sowieso wel van plan! Of is dat niet erg gebruikelijk, om iemand mee te nemen?
Welnee, je kan zo'n partner juist mooi gebruiken als richtpunt...kijk boos, lief, stout, arrogant naar hem/haarquote:Op maandag 10 juli 2006 20:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe de partner zich gedraagd. In het begin een bonus (stelt op het gemak, etc.,) later in de sessie is het eerder een nadeel omdat het afleidt.
Ik heb er nooit bezwaar tegen, mits de persoon die je meeneemt een handje helpt, en vooral geen commentaar levert tijdens de shoots. Het is erg vervelend als je een model iets wil laten doen en op de achtergrond staat er iemand grappen te maken. Maar dat is me maar twee keer overkomen.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ze is maar een kleine boevrouw.quote:[..]
Ik heb het nagevraagd, en helaas wel![]()
Waarmee het bewijs is geleverd dat Pea het op haar manier doet en ik op de goeiequote:Op maandag 10 juli 2006 20:05 schreef pea4fun het volgende:
Welnee, je kan zo'n partner juist mooi gebruiken als richtpunt...kijk boos, lief, stout, arrogant naar hem/haar
quote:Op maandag 10 juli 2006 19:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In mijn geval het volgende: ik heb op dit moment nog eventjes een beugel en moet over een poosje naar de kaakchirurg. Daarna heb ik eindelijk het gebit van mijn dromen, en wil ik wel eens foto's van mezelf zien zo! Mijn tvp is dus vast om het topic al een beetje in de gaten te houden, om me echt aan te melden als ik er klaar voor ben! En ook nog zodra ik mijn vriendje ervan overtuigd heb dat jullie niet allemaal grote boemannen zijn!
After wel, before niet zo! Ik bedoel dus dat ik me nu echt nog te lelijk vind om op de foto te gaanquote:Op maandag 10 juli 2006 21:40 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]zeggen de termen 'before' en 'after 'jou iets?
Doe jij es niet zo negatiefquote:Op maandag 10 juli 2006 21:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
After wel, before niet zo! Ik bedoel dus dat ik me nu echt nog te lelijk vind om op de foto te gaanMaar eigenlijk is het idee niet eens zo gek
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |