Zo lang de tuchtcommissie hem geen schorsing wil geven (kan trouwens ook niet meer door de gele kaartquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:18 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Onzin, je zag overduidelijk dat de tackle op de benen was gericht. Materazzi zegt ook dat hij niemand kwaad wil doen.
Jij vindt dat Purrel niemand kwaad doet, dat deed hij uiteindelijk ook niet nee omdat JP zijn aanslag ontweek.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:33 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Zo lang de tuchtcommissie hem geen schorsing wil geven (kan trouwens ook niet meer door de gele kaart) heb ik gelijk
![]()
Morgen gaat Purrel weer vlammen!
[afbeelding]
Ik kan wel wat in Dreamweaver e.d., maar heb er op dit moment niet echt de tijd voor. Als je iets chills kan maken, is dat tof. Ik wou iets doen van:quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:57 schreef brighton het volgende:
Als ik tijd heb wil ik binnenkort misschien wel een simpel pagina'tje in HTML maken over Purrel, als je dat zelf niet kan
Een @purrel.nl is ook wel leuk wellicht...
Ik heb alleen kladblok HTML skills...maar er valt wel een leuk begin mee te makenquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:16 schreef Flem het volgende:
[..]
Ik kan wel wat in Dreamweaver e.d., maar heb er op dit moment niet echt de tijd voor. Als je iets chills kan maken, is dat tof. Ik wou iets doen van:
- Wie is Purrel?
- Foto's van Purrel
- Monologen/interviews van Purrel
- Anderen over Purrel
- Purrel fanclub lidmaatschap
Mail maar naar Flem@purrel.nl waar je 'm naar forwarded wil ;>.
- Purrel's mooiste actiesquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:16 schreef Flem het volgende:
- Wie is Purrel?
- Foto's van Purrel
- Monologen/interviews van Purrel
- Anderen over Purrel
- Purrel fanclub lidmaatschap
Ik denk dat Purrel dat zo doet.. alleen jah hoe krijg je contact met hem :p.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:33 schreef DeVinger het volgende:
We maken der wel wat moois van
Hij moet eigenlijk zelf ook een rolletje krijgen, eens per maand iets schrijven ofzo?
(hij moet het iig weten)
Volgens mij is dat niet moelijk, er zijn hier een of twee mensen die wel eens een interview hadden met hem dacht ik?quote:Op woensdag 19 april 2006 15:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik denk dat Purrel dat zo doet.. alleen jah hoe krijg je contact met hem :p.
Man poept op stoep ?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:52 schreef Flem het volgende:
Je moet eens wat vaker nieuwsberichten op de frontpage lezen Elvislives ;>.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |