Nog geen beslissing genomen :>.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:18 schreef DeVinger het volgende:
En wat is het geworden?
Heeft ie al maanden...muisarm ofzo?quote:Op zondag 2 april 2006 19:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat is er met zn pols?
Net een goede voorzet trouwens..
Niet des Purrelsquote:Sturing haalde gistermiddag na een uur spelen Tom De Mul en Purrel Frankel naar de kant. "Ik was niet tevreden over ze", stelde Sturing. "Tom had in het begin een paar goede acties, daarna werd het minder. Ik wilde proberen iets te forceren met de snelheid van Rojer." Dat pakte goed uit. De Mul en met name Frankel waren het zichtbaar oneens met de wissel. Frankel liep bij zijn wissel langzaam van het veld. "Dat is niet goed", oordeelde Sturing. "We stonden op dat moment met 2-0 achter. Als hij op een iemand kwaad is, dan moet hij kwaad zijn op zichzelf."
Wow...Matthijs Schenk mag genomineerd worden voor de originaliteitsprijs..."Goeie actie van Purrel"...quote:Op maandag 3 april 2006 16:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Sjonge jonge.. check het wereldje op www.vi.nl
Flikker toch op manquote:Op woensdag 5 april 2006 15:13 schreef Beschouw het volgende:
Waarom is het al een paar dagen stil in dit topic? Geen fans meer?
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:27 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Flikker toch op man![]()
Ergens vind je Purrel wel intrigerend, want je begint hier wel steeds een reactie uit te lokken.
Niet als je binnenkort afgerekend kan worden op doelsaldo, en daar zou het wel eens op aan kunnen gaan komen!quote:Op zondag 9 april 2006 18:09 schreef Beschouw het volgende:
Ach, hij heeft gewonnen. En dat telt toch.
Jaja.... Fantopic of niet. Mulder had gelijk.quote:Op zondag 9 april 2006 20:30 schreef Flem het volgende:
Purrel Fränkel, dartele linksbuiten.
Die kerels bij De Wedstrijden overdrijven wel heel erg zeg; Purrel schoffelde JP de Jong, zelf ook niet mis van een schopje hier of daar, gewoon lekker onderuit. Niets meer dan geel.
Ben jij nou gekleurd of wij? Ik denk toch jij hoor, echt belachelijk hoe ze die overtreding eruit kozen.quote:Op zondag 9 april 2006 22:36 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Jaja.... Fantopic of niet. Mulder had gelijk.
Hou ik je aan.quote:Op maandag 10 april 2006 17:42 schreef Domenica het volgende:
Al zn fans hier krijgen van mij een kratje bier als die zondag de winnende maakt !![]()
Wanneer JP zijn voeten op het gras had laten staan en Purrel dat been had geraakt, zou de hel losbarsten en Purrel voor een aantal wedstrijden worden geschorst. Purrel heeft mazzel dat JP sprong en JP's been werd gemist. De intensie was er wel.quote:Op zondag 9 april 2006 20:30 schreef Flem het volgende:
Purrel Fränkel, dartele linksbuiten.
Die kerels bij De Wedstrijden overdrijven wel heel erg zeg; Purrel schoffelde JP de Jong, zelf ook niet mis van een schopje hier of daar, gewoon lekker onderuit. Niets meer dan geel.
Purrel had de intensie de tegenstander hard te raken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:13 schreef DeVinger het volgende:
Dat is dan bij iedere overtreding wel, als als als
Purrel doet geen mensen kwaad, hij is niet voor niets "The Noble Steed"quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:25 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Purrel had de intensie de tegenstander hard te raken.
Gelukkig dat JP hem zag aankomen.
Onzin, je zag overduidelijk dat de tackle op de benen was gericht. Materazzi zegt ook dat hij niemand kwaad wil doen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:43 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Purrel doet geen mensen kwaad, hij is niet voor niets "The Noble Steed"![]()
Zo lang de tuchtcommissie hem geen schorsing wil geven (kan trouwens ook niet meer door de gele kaartquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:18 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Onzin, je zag overduidelijk dat de tackle op de benen was gericht. Materazzi zegt ook dat hij niemand kwaad wil doen.
Jij vindt dat Purrel niemand kwaad doet, dat deed hij uiteindelijk ook niet nee omdat JP zijn aanslag ontweek.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:33 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Zo lang de tuchtcommissie hem geen schorsing wil geven (kan trouwens ook niet meer door de gele kaart) heb ik gelijk
![]()
Morgen gaat Purrel weer vlammen!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |