NOS Teletekstquote:knap werk van Fränkel
Voetbal Internationalquote:mooi voorbereidend werk van Purrel Fränkel
Vitesse.nlquote:Na een kwartier spelen bediende Purrel Fränkel na een mooie actie Youssouf Hersi
Je punt is...?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:52 schreef Domenica het volgende:
Die quotes gaan over 1 actie,de assist naar de 3-0 geloof ik
Als je mn punt nog niet gezien heb, dan snap je mn uitleg ook vast niet.quote:
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:07 schreef Flem het volgende:
Enkele quotes over het spel van Purrel van vandaag:
[..]
NOS Teletekst
[..]
Voetbal International
[..]
Vitesse.nl
Zolang het zijn kapsel is waar we ons zorgen om moeten maken gaat 't wel goed met Purrelquote:Op zondag 12 maart 2006 23:14 schreef Beschouw het volgende:
Jeetje, wat erg.
*?*quote:Op maandag 13 maart 2006 18:58 schreef Borkydude het volgende:
Ik denk dat ik het ooit aan de stok heb gehad met Purrel Frankel, maar ik weet niet zeker.
Okee, mist de puntjes op de a en hij lijkt voor geen meter, maar toch leuk!quote:Beschrijving Blauw-Wit tegen NAC 1-1, Frankel scoort gelijkmaker
Datum 2 december 1962
Trefwoorden sport|voetbal, Blauw-Wit|NAC
Collectie Collectie ANEFO
Fotograaf Anefo|Bilsen, Joop van
Foto persbureau ANEFO
Fotonummer 914_5703
Opmerkingen negatief is niet beschikbaar
Zoeken die nog spelers voor hun tiende elftal dan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:04 schreef Domenica het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang we hem nog kunnen houden voordat Real Madrid, Barcelona en Juventus komen!
Mwah, ben ik het niet mee eens. Hersi en Dingsdag vond ik beter. Neemt die weg dat het Edele Ros een goeie wedstrijd speelde.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:16 schreef Flem het volgende:
Purrel is deze week door Sportweek gekozen tot man van de wedstrijd in het treffen tussen Vitesse en RBC Roosendaal, afgelopen zondag. Het commentaar van Sportweek over Fränkel: 'Constante plaag voor RBC-verdediging'.
Ik had die actie tijdens de wedstrijd gemist helaas...vrijdag nieuwe kans Purrel!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:38 schreef Smeich het volgende:
ja, een geimproviseerde Hiquita actie toch? We vonden het tijdens de wedstrijd al geweldig
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:35 schreef methodmich het volgende:
Dat is inclusief beker dan zeker?
Dat zegt toch niets, misschien spreek je wel met mensen met een slechte smaak.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:04 schreef Flem het volgende:
Iedereen die ik erover sprak, vindt 'm anders redelijk tot zeer redelijk chill. 'Purrel is koning.' is ook nog een optie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |