Tis gewoon kwestie van die plank omgooien, gaat op een gegeven moment vanzelf. Wel moet ik af en toe nog even slikken bij een steile rode piste met erg veel hobbels, dan wil ik nog weleens even inhouden bij de bochtquote:Op maandag 20 februari 2006 16:37 schreef Marjan_K het volgende:
[..]
ik vind het niet eng maar bochten maken is wel een pre denk ikach er is vast nog hoop voor me
Steil is het pas als je rechtop staat en je kont de sneeuw raakt.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:40 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Tis gewoon kwestie van die plank omgooien, gaat op een gegeven moment vanzelf. Wel moet ik af en toe nog even slikken bij een stijle rode piste met erg veel hobbels, dan wil ik nog weleens even inhouden bij de bocht.
Ik bedoel natuurlijk een rode piste met style.. weetjewel!quote:Op maandag 20 februari 2006 16:44 schreef XL het volgende:
[..]
Steil is het pas als je rechtop staat en je kont de sneeuw raakt.![]()
Heb jij zo'n dikke reet dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:44 schreef XL het volgende:
[..]
Steil is het pas als je rechtop staat en je kont de sneeuw raakt.![]()
Dat is precies zoals je eruit ziet wanneer je zoals ik 185 cm lang bent en 65 kg weegt.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:56 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Heb jij zo'n dikke reet dan?![]()
[afbeelding]
Ja, eigenlijk interesseert het me geen fuck. Het is echter in de bieb goed gebruik veel op elkaars schermen te kijken. Zulke foto's zijn dan nogal slecht voor je image... heeft zo weinig met de studie te maken (godzijdank). Snowboardplaatjes zo nu en dan kan mijn image nog wel hebben.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:37 schreef GenesiZ het volgende:
Jemig wat een sisies hierovorige keer ook al met die foto's van Dropstitch en nu dan met die lekkere weif.
Lastig publiek hier hoor.![]()
Nou, voorruit dan maar.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:44 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk interesseert het me geen fuck. Het is echter in de bieb goed gebruik veel op elkaars schermen te kijken. Zulke foto's zijn dan nogal slecht voor je image... heeft zo weinig met de studie te maken (godzijdank). Snowboardplaatjes zo nu en dan kan mijn image nog wel hebben.
Welke type plaatjes valt in de bieb van de faculteit der letteren dan wel in de smaak vraag ik me direct af?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:44 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk interesseert het me geen fuck. Het is echter in de bieb goed gebruik veel op elkaars schermen te kijken. Zulke foto's zijn dan nogal slecht voor je image... heeft zo weinig met de studie te maken (godzijdank). Snowboardplaatjes zo nu en dan kan mijn image nog wel hebben.
Plagiaat!quote:Op maandag 20 februari 2006 17:44 schreef XL het volgende:
[..]
Het is echter in de bieb goed gebruik veel op elkaars schermen te kijken.
Waar is der vriendin?quote:Op maandag 20 februari 2006 18:00 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Nou, voorruit dan maar.
Op je imago![]()
[afbeelding]
wat het goed doet zijn wetenschappelijk pdf-jes.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:04 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Welke type plaatjes valt in de bieb van de faculteit der letteren dan wel in de smaak vraag ik me direct af?
I know, maar kan er dus nog wel aan komenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:49 schreef ForumGek het volgende:
Duotone wordt niet meer gemaakt...
Heb altijd huurboardjes van Duotone gehad, zijn fijne boards !
kickers met een "c"quote:Op maandag 20 februari 2006 22:04 schreef Sport_Life het volgende:
Jah zo heten die jumps toch? Iig ergens gelezen. Maar ik bedoel dus beetje klote in zo'n funpark
.
If you don't know what the hell you're talking about, then just shut up!quote:Op maandag 20 februari 2006 22:04 schreef Sport_Life het volgende:
Jah zo heten die jumps toch? Iig ergens gehoord. Maar ik bedoel dus beetje klote in zo'n funpark
.
Dan zou ik wegens oververmoeidheid ook overal kikkers zien rondspringen ja, 2 uur per nacht, pffffft.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:11 schreef Sport_Life het volgende:k heb afgelopen 5 dagen slechts 10 uurtjes geslapen bij elkaar, mag ik?
![]()
als je goedkoop uit wil zijn, kun je beter op ebay/marktplaats kijken, daar staan nogal eens leuke koopjes.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:08 schreef Sport_Life het volgende:
Trouwens iemand tips waar ik een goedkoop en goed boardje aan kan schaffen in de uitverkoop ofzo?
Ik ben die huurboards sinds afgelopen weekend echt zat. Werd eerst opgescheept met een soort van "klik-systeem-á-la-Snowworld" na 30 min. wachten, maar dat werkte niet echt, dus ben teruggegaan en ik kon bij een andere snowboardverhuur shop en goed boardje krijgen, ook weer eerst een half uur wachten. Stond uiteindelijk 10:30 op de piste, niet echt prettig als je maar 3 dagen hebt. (weekendski). En voordat ik eindelijk aan die afstellingen gewend was kon ik alweer afdalen om te middag eten.
maargoed vandaar dus, ik heb echt heel weinig te besteden.. iemand tips waar momenteel goede aanbiedingen zijn? Hoeft geen beginnersboardje te zijn, maar ook niet super gevorderd. En beetje freestyle, dus leuk voor offpiste, kikkers, maar ook lange afstanden
Je weet wel... van die groen/bruine beesten. Je ziet ze vaak bij vijvers. Plons is een redelijk bekende.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:52 schreef Kentaro het volgende:
kikkers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |