Dat eerste snap ik, maar dat tweede?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat betekend sowieso dat jouw kaart niet aankomt en ook niets aankomt bij jou
Een heleboel denk ik . Maar dat weet ik niet zeker, want ze zijn geheim...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:28 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Iemand hier met geheime aanbidders?
Damn, had ik je nou toch maar een kaart gestuurd...quote:
Leuke naam.... Ik kan ermee leven. En over 18 jaar ben ik 43 dus moet kunnenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:28 schreef Ynske het volgende:
Papa Amélie, vind je dat geen moeilijke beslissing om tijdens een bevalling impulsief een weloverwogen naam te veranderen?
Blijven? Ben net begonnen...quote:
Fijn te horen dat alles goed gaat.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:24 schreef petitlapin2 het volgende:
ik moest eventjes melden van mijn vrouw dat alles heel goed gaat met haar en Amélie. We zijn allebei helemaal verliefd op onze kleine schat
![]()
het was inderdaad een werkelijke blitzbevalling. Er was geen tijd voor verdoving meer, we waren te laat in het ziekenhuis, ze heeft dus serieus afgezien en heel het ziekenhuis bij elkaar gebruld en gegromd.
Ik heb haar nog nooit zo gezien, ik had schrik van haar![]()
Ik moest ook nog zeggen dat ze te moe is om veel te eten. Haar broer had pakken chocolade, chips en wafels mee, ze heeft ze amper aangeraakt. Ook een pak frieten kreeg ze niet op.
De naam amélie komt van de film amélie poulain. Tijdens (!) de bevalling is ze van gedacht veranderd, eigenlijk hadden we een andere naam voor haar.
Dat deed ik gisteren en toen ging het eerdere topic van Plato dichtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Blijven? Ben net begonnen...
nr 818739... nr 818740, you do the math.
op de laatste shortlist stonden nog twee namenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:28 schreef Ynske het volgende:
Papa Amélie, vind je dat geen moeilijke beslissing om tijdens een bevalling impulsief een weloverwogen naam te veranderen?
Alleen smsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:28 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Goeden morgen!
Het is Valentijnsdag, dus happy snappy Valentijn!
Wij opteren voor de publieke opinie. Degene waar het meest in wordt gepost moet open blijven!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Blijven? Ben net begonnen...
nr 818739... nr 818740, you do the math.
quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:32 schreef Litpho het volgende:
Dat deed ik gisteren en toen ging het eerdere topic van Plato dicht.
Nouja, nu hoef ik niet al die kuttrappen af en weer op te lopen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Damn, had ik je nou toch maar een kaart gestuurd...![]()
TRU is helemaal hip tegenwoordig?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:34 schreef Copycat het volgende:
![]()
Gisteren bestaat helemaal niet: De toekomst bestaat niet !!!
Maandag is nooit mijn beste mathematische dag.
![]()
Dat wist ik, daarom heb ik dat ook niet gedaan!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nouja, nu hoef ik niet al die kuttrappen af en weer op te lopen.
Heb je een Valentijns baby? Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:33 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
op de laatste shortlist stonden nog twee namen![]()
Norah of Amélie.
ange tijd stond Norah op één, maar uiteindelijk ben ik ook héél blij met Amélie. Ik denk niet dat ik er ooit spijt van zal hebben, want ik vind het beide even mooie namen![]()
neej gekkie, de kleine is als ik het goed heb zondag geborenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:37 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Heb je een Valentijns baby? Gefeliciteerd!
van de belastingdienst?quote:
dat weet ik nog zo nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:28 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Goeden morgen!
Het is Valentijnsdag, dus happy snappy Valentijn!
dank je, je bent te lief voor me.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wist ik, daarom heb ik dat ook niet gedaan!
Da's te laat he, had je gisteren moeten doenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Alleen sms![]()
Heb wel net een kaartje in de bus gegooid.
Je zit te gissen, zeker?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een heleboel denk ik . Maar dat weet ik niet zeker, want ze zijn geheim...
Ja, nee, nee, weet ik niet...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:38 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Je zit te gissen, zeker?
Geen smsjes, meeltjes, kaarten?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:34 schreef Copycat het volgende:
Maandag is nooit mijn beste mathematische dag.
![]()
wel, geen, weet ik nog nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:38 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Geen smsjes, meeltjes, kaarten?
oh, ok, toen was ik niet online en ik heb t konijntje niet gezien gisteren..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej gekkie, de kleine is als ik het goed heb zondag geboren
zondagmorgen, kwart na achtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:37 schreef Ynske het volgende:
neej gekkie, de kleine is als ik het goed heb zondag geboren
Hmm, even zien:quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, nee, nee, weet ik niet...
En jij?
quote:
Ik kan me niet herinneren dat ik er ooit gepost heb.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:36 schreef Mokster het volgende:
[..]
TRU is helemaal hip tegenwoordig?![]()
Met deze instelling red je t niet in deze slowchatquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:43 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
netjes! gefeli nog maals!
Amelie is een perfecte naam (leuke film ook)
leg uit..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Met deze instelling red je t niet in deze slowchat![]()
Inderdaad, ik ga ook ff een bakkie doen, gelijk ff wat hier weer opruimenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:47 schreef PhaE het volgende:
* PhaE aanbidt alle vrouwen in dit topic
Zo. Ook weer gehad.
Tijd voor koffie!
Nee, het is hier doden of gedood worden, een tussenweg is er niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:49 schreef Breetai het volgende:
Aanbidden wil ik nog net niet doen.
Ik mag er voor de rest best wel wezen.
(dat ik dit van mezelf zeg, is al heel wat eigenlijk)
de woorden hoer, suf konijn, lelijke baby of idiote belg komen er niet in voor...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het compleet ontkennen van het bestaan van de prequels en de bijbehorende term padawan, om mee te beginnenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:50 schreef JoeyT het volgende:
You have a lot to learn young padawan...
En beter...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:47 schreef PhaE het volgende:
* PhaE aanbidt alle vrouwen in dit topic
M'n ontbijt ligt momenteel op m'n toetsenbord.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:53 schreef Ynske het volgende:
ow my god... dat zal pijn doen
Potlood in penis breekt af tijdens seks
smakelijkquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
M'n ontbijt ligt momenteel op m'n toetsenbord.![]()
![]()
![]()
lulligquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:53 schreef Ynske het volgende:
ow my god... dat zal pijn doen
Potlood in penis breekt af tijdens seks
Joey aanbidt Joey...quote:
Of jezelf pijpen....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Joey aanbidt Joey...
Ik verheug me dr nu al op dat ik me zo voor t slapen gaan nog ff ga aftrekken![]()
Nooit gedacht dat jij zo lenig was.quote:
Ik laat dat doenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat jij zo lenig was.![]()
Idd, het is helaas niet voor mij weggelegd...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat jij zo lenig was.![]()
Telt alleen als minimaal 2 vrouwen het bij je gedaan hebben...quote:
Waar staat die regel nou weer? in het JoeyTSutra?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Telt alleen als minimaal 2 vrouwen het bij je gedaan hebben...
Valt me van je tegenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd, het is helaas niet voor mij weggelegd...![]()
Nee inm het handboek 'Wanneer ben ik een echte vent'quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar staat die regel nou weer? in het JoeyTSutra?
Ik mag dus zeggen: "Ik laat t doen"quote:
Les 1: als je er een handboek voor nodig hebt, dan ben je geen echte vent.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee inm het handboek 'Wanneer ben ik een echte vent'
inkoppertjequote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Les 1: als je er een handboek voor nodig hebt, dan ben je geen echte vent..
Je was me te snel afquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
JoeyT kijk ff in zn administratie wie zijn boek heeft aangeschaft...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
be patient my young padawanquote:
Het was een cadeautje voor ... uhm ... een vriend van mequote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
JoeyT kijk ff in zn administratie wie zijn boek heeft aangeschaft...
Nog bedanktquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het was een cadeautje voor ... uhm ... een vriend van me.
Was het een leuke scheurkalender?quote:
Heb jij vrienden?quote:
die hoer, dat suf konijn en die lelijke baby zijn wel van mij en ik ben er héél gelukkig meequote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:50 schreef JoeyT het volgende:
de woorden hoer, suf konijn, lelijke baby of idiote belg komen er niet in voor...
You have a lot to learn young padawan...
Doe de groeten aan je kloon.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:14 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
die hoer, dat suf konijn en die lelijke baby zijn wel van mij en ik ben er héél gelukkig mee![]()
Ik ga terug naar de idiote belgische kliniek, waar de champagne weer eens rijkelijk zal vloeien![]()
Doe de groeten en felicitaties aan vrouwliefquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:14 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
die hoer, dat suf konijn en die lelijke baby zijn wel van mij en ik ben er héél gelukkig mee![]()
Ik ga terug naar de idiote belgische kliniek, waar de champagne weer eens rijkelijk zal vloeien![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:14 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Wil jij mijn Valentijn zijn voor vandaag?quote:
Ik vind het aardig dat je het aanbiedt, maar ik doe het toch maar niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil jij mijn Valentijn zijn voor vandaag?![]()
Je enige uitweg uit het pauperleven dat je nu hebt en jij zegt nee? Ben je doe-het-zelf masochist ofzo?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind het aardig dat je het aanbiedt, maar ik doe het toch maar niet.![]()
Je had erbij moeten zeggen dat je rijk bentquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je enige uitweg uit het pauperleven dat je nu hebt en jij zegt nee? Ben je doe-het-zelf masochist ofzo?![]()
Dat stuk bewaar ik altijd tot ik zeker weet dat het om mij gaat, en niet om de financiële middelen waar ik de beschikking over heb...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je had erbij moeten zeggen dat je rijk bent![]()
Dan weet je nu dus dat ik alleen op je geld uit was.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat stuk bewaar ik altijd tot ik zeker weet dat het om mij gaat, en niet om de financiële middelen waar ik de beschikking over heb...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |