En niet alleen om de stats van hem. Kijk maar eens naar het record van de Hornets.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:42 schreef BitetheBullet het volgende:
Chris Paul gisteren een career high 7 steals, dit wordt een rookie of the year award met gouden randjes.
Defense!quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:27 schreef Jeroen_M het volgende:
The Matrix met een career high 44pts. Ook griste hij nog 15 boards.
Niemand die het dan heeft over de zwakke pot van Nash.
Imagine wat er gebeurd als Stat zometeen terug is. Heb nu al zin in de play-offs...
Welke rivalries allemaal dan?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:36 schreef popolon het volgende:
Rivalry week, altijd leuk.
Ik neem aan dat Stat Stoudemire is?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:27 schreef Jeroen_M het volgende:
The Matrix met een career high 44pts. Ook griste hij nog 15 boards.
Niemand die het dan heeft over de zwakke pot van Nash.
Imagine wat er gebeurd als Stat zometeen terug is. Heb nu al zin in de play-offs...
Zonder Cruijffiaans te willen klinken; maar in principe is het gewoon een kwestie van meer scoren dan je tegenstander.quote:
Zeg niet dat Marion zo zwak is, maar Nash is nu ook niet de beste verdediger lijkt me. Zou me verbazen als ze het ver weten te schoppen in de playoffs.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:10 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Zonder Cruijffiaans te willen klinken; maar in principe is het gewoon een kwestie van meer scoren dan je tegenstander.
En hoe komt iedereen erbij dat Marion defensief zo zwak is? Het zou mij niets verbazen als Marion wordt verkozen in het NBA All-Defensive team.
Standing tall and talented, geloof ik..quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:06 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Stat Stoudemire is?![]()
Uiteraard, maar in de playoffs is het belangrijker om je tegenstander van scoren af te houden dan zelf te scoren. Het is namelijk "makkelijker" om de tegenstander van scoren af te houden dan om de tegenstander van verdedigen af te houden. Goed verdedigen door je tegenstander geen tweede kansen te bieden (defensive rebounding) is effectiever dan offensive rebounding en tweede kansen creëren (zul je ook terugvinden in de stats)quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:10 schreef Jeroen_M het volgende:
Zonder Cruijffiaans te willen klinken; maar in principe is het gewoon een kwestie van meer scoren dan je tegenstander.
Marion kan wel rebounden, maar zijn verdedigende positionering is niet erg sterk. 1-1 bijvoorbeeld is hij geen geweldige verdediger. Hij loopt er soms wat verloren bij (is ook omdat de Suns niet echt een defensive minded team zijn).quote:En hoe komt iedereen erbij dat Marion defensief zo zwak is? Het zou mij niets verbazen als Marion wordt verkozen in het NBA All-Defensive team.
mmmmmmmkay....quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:12 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Standing tall and talented, geloof ik..
Alle, zie de schedules.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:05 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Welke rivalries allemaal dan?
Weet niet of jij dat zei, maar heb dat hier een paar keer gehoord.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zeg niet dat Marion zo zwak is, maar Nash is nu ook niet de beste verdediger lijkt me. Zou me verbazen als ze het ver weten te schoppen in de playoffs.
In de playoffs is het tempo van de wedstrijden een stuk lager, wat ook de puntenproductie beïnvloedt. Juist die aanval is het sterke punt van de Suns. De sterkte van de ploeg wordt dus een minder groot verschil, terwijl de verdediging een stuk belangrijker wordt. Daarom zie ik de Suns niet als titelkandidaat.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:25 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Weet niet of jij dat zei, maar heb dat hier een paar keer gehoord.
Nash is verdedigend absoluut niet de sterkste PG in de league, maar ze vinden elkaar zo goed. Je ziet zelfs Diaw+Marion in alleyoop plays. Diaw, die een paar jaar geleden helemaal niets kon bij de Hawks en samen met 2 firstround picks getrade werd voor Johson.
Nee, voor mij zijn ze 1 van de 4 title contenders en misschien zelfs wel de sterkste in het westen.
Absoluut. Maar dat is juist een sterk punt van de huidige Suns. Lowpost zullen de Suns defensief weinig weggeven. Ook in de play-offs niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:18 schreef ScienceFriction het volgende:
Goed verdedigen door je tegenstander geen tweede kansen te bieden (defensive rebounding) is effectiever dan offensive rebounding en tweede kansen creëren (zul je ook terugvinden in de stats)
Daar kan ik het niet méér mee oneens zijn. Marion is (voor een F) juist een hele sterke 1-1 defender.quote:Marion kan wel rebounden, maar zijn verdedigende positionering is niet erg sterk. 1-1 bijvoorbeeld is hij geen geweldige verdediger. Hij loopt er soms wat verloren bij (is ook omdat de Suns niet echt een defensive minded team zijn).
Schrijf de Mavericks alvast maar in je boekje.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:56 schreef BitetheBullet het volgende:
Ik denk (en hoop) dat de Spurs dit jaar het westen niet gaan winnen.
Misschien heb ik te weinig wedstrijden van de Suns gezien... Maar alles wat ik heb gezien vond ik niet bijzonderquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:58 schreef Jeroen_M het volgende:
Daar kan ik het niet méér mee oneens zijn. Marion is (voor een F) juist een hele sterke 1-1 defender.
Te licht, wie kan dat met een nuchtere bek zeggen, kijkend naar zijn numbers? (21.6pts, 12reb, 1.9blk, 2stl)quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:06 schreef Robertje het volgende:
Matrix kan goed verdedigen maar aangezien hij vaak om de PF positie staat wordt hij te licht bevonden. Straks wanneer Stoudemire terug is kan het nog beter worden. Nash heeft bijna nooit een off day. Hij is geen T-Mac die zijn wedstrijden uitpikt.
Chicago Stagsquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:15 schreef Cart_man het volgende:
De blauwe broek onder een rood shirt ziet er inderdaad belachelijk uit.
[afbeelding]
Waarschijnlijk degenen die vorig jaar de playoffs keken toen de Suns tegen de Spurs moestenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:24 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Te licht, wie kan dat met een nuchtere bek zeggen, kijkend naar zijn numbers? (21.6pts, 12reb, 1.9blk, 2stl)
En Nash had gister 4 assists en schoot 2 uit 13. Gewoon kut dusMaar ben het wel met je eens dat hij meestal wel delivered.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:25 schreef popolon het volgende:
[..]
Chicago Stags
Founded: 1946
Folded: 1950
Home Arena: Chicago Stadium
Uniform colors: red jersey over blue shorts
[afbeelding]
Nee, dit zijn van die speciale throw-back avonden, speciaal bedacht om meer shirtjes te verkopen. De meeste teams spelen 6-7 wedstrijden in deze tenues.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:13 schreef Jasikevicius3 het volgende:
[..]
Ah bah wat lelijk
Dragen de Bulls dit nu voortaan iedere Road-wedstrijd?
Ik heb het over het verdedigen...niet over zijn offense.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:24 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Te licht, wie kan dat met een nuchtere bek zeggen, kijkend naar zijn numbers? (21.6pts, 12reb, 1.9blk, 2stl)
En Nash had gister 4 assists en schoot 2 uit 13. Gewoon kut dusMaar ben het wel met je eens dat hij meestal wel delivered.
Wel gaaf op het einde... je ziet "zijn" uitbundige viering na zijn shot over Craig Ehlo, zijn shot tegen Russell en zijn 3 punter barrage tegen Portland...quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:31 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ik heb het over het verdedigen...niet over zijn offense.
Leuke MJ na-aapers
Geweldig!quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:31 schreef Robertje het volgende:
[..]
Leuke MJ na-aapers
Even kijken...quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Geweldig!
Alleen zijn sommige echt met de computer gemaakt lijkt me, ze lijken echt sprekend. Vooral dat game-winning shot tegen Utah en nadat ie dat tegen Cleveland deed.
Mark my words: Marion in het All-Defensive team...quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:31 schreef Robertje het volgende:
[..]
Leuke MJ na-aapers
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:57 schreef Robertje het volgende:
Wanneer Marion tegenover een echte PF staat sneeuwt hij nog wel eens onder. Kijk maar eens wanneer hij tegenover Duncan of tegen Rasheed Wallace staat. Dan komt hij toch een paar centimeters en kilo's te kort.
Maar hij kan wel verdedigen rebounden hoor
Nog niet gezien...quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:06 schreef popolon het volgende:
Ja da's een geinig spotje van Nike.
Word er mee doodgesmeten, net zoals die van Kobe.
Allen Iverson anyone?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:39 schreef Toolmannetje het volgende:
Is er nog een pointguard met een lang lopend slecht contract ergens? ;-)
Duncan is geen powerforward, hij is gewoon een laffe centerquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:57 schreef Robertje het volgende:
Wanneer Marion tegenover een echte PF staat sneeuwt hij nog wel eens onder. Kijk maar eens wanneer hij tegenover Duncan of tegen Rasheed Wallace staat. Dan komt hij toch een paar centimeters en kilo's te kort.
Maar hij kan wel verdedigen hoor
Een 2-voudig MVP met 3 ringen en Finals MVP's.... Laf idd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:26 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Duncan is geen powerforward, hij is gewoon een laffe center![]()
Laf niet... saai wel... dodelijk saai... Zo saai dat niemand hem die titels heeft zien winnen...quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Een 2-voudig MVP met 3 ringen en Finals MVP's.... Laf idd.
Ik denk dat Popo nog wel weet hoe die laatste ook alweer ging.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:16 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Laf niet... saai wel... dodelijk saai... Zo saai dat niemand hem die titels heeft zien winnen...
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik denk dat Popo nog wel weet hoe die laatste ook alweer ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |