Te licht, wie kan dat met een nuchtere bek zeggen, kijkend naar zijn numbers? (21.6pts, 12reb, 1.9blk, 2stl)quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:06 schreef Robertje het volgende:
Matrix kan goed verdedigen maar aangezien hij vaak om de PF positie staat wordt hij te licht bevonden. Straks wanneer Stoudemire terug is kan het nog beter worden. Nash heeft bijna nooit een off day. Hij is geen T-Mac die zijn wedstrijden uitpikt.
Chicago Stagsquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:15 schreef Cart_man het volgende:
De blauwe broek onder een rood shirt ziet er inderdaad belachelijk uit.
[afbeelding]
Waarschijnlijk degenen die vorig jaar de playoffs keken toen de Suns tegen de Spurs moestenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:24 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Te licht, wie kan dat met een nuchtere bek zeggen, kijkend naar zijn numbers? (21.6pts, 12reb, 1.9blk, 2stl)
En Nash had gister 4 assists en schoot 2 uit 13. Gewoon kut dusMaar ben het wel met je eens dat hij meestal wel delivered.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:25 schreef popolon het volgende:
[..]
Chicago Stags
Founded: 1946
Folded: 1950
Home Arena: Chicago Stadium
Uniform colors: red jersey over blue shorts
[afbeelding]
Nee, dit zijn van die speciale throw-back avonden, speciaal bedacht om meer shirtjes te verkopen. De meeste teams spelen 6-7 wedstrijden in deze tenues.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:13 schreef Jasikevicius3 het volgende:
[..]
Ah bah wat lelijk
Dragen de Bulls dit nu voortaan iedere Road-wedstrijd?
Ik heb het over het verdedigen...niet over zijn offense.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:24 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Te licht, wie kan dat met een nuchtere bek zeggen, kijkend naar zijn numbers? (21.6pts, 12reb, 1.9blk, 2stl)
En Nash had gister 4 assists en schoot 2 uit 13. Gewoon kut dusMaar ben het wel met je eens dat hij meestal wel delivered.
Wel gaaf op het einde... je ziet "zijn" uitbundige viering na zijn shot over Craig Ehlo, zijn shot tegen Russell en zijn 3 punter barrage tegen Portland...quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:31 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ik heb het over het verdedigen...niet over zijn offense.
Leuke MJ na-aapers
Geweldig!quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:31 schreef Robertje het volgende:
[..]
Leuke MJ na-aapers
Even kijken...quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Geweldig!
Alleen zijn sommige echt met de computer gemaakt lijkt me, ze lijken echt sprekend. Vooral dat game-winning shot tegen Utah en nadat ie dat tegen Cleveland deed.
Mark my words: Marion in het All-Defensive team...quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:31 schreef Robertje het volgende:
[..]
Leuke MJ na-aapers
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:57 schreef Robertje het volgende:
Wanneer Marion tegenover een echte PF staat sneeuwt hij nog wel eens onder. Kijk maar eens wanneer hij tegenover Duncan of tegen Rasheed Wallace staat. Dan komt hij toch een paar centimeters en kilo's te kort.
Maar hij kan wel verdedigen rebounden hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |