abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35066861
(als hij naar ONZ moet, verplaats hem maar )

- Je de straat al bijna uit bent als je ontdekt dat je je afstandsbediening nog in je hand hebt.
- Je op je stage ontdekt dat je je haar neit gedaan hebt.
- Je af en toe volledige onzin uitkraamt, omdat je halverwege een zin zoveel goede ideeën hebt gekregen dat je niet meer weet wat je aan het zeggen was.
- Je het telefoonnummer van je moeder uit je hoofd intypt op de telefoon, omdat je vergeten bent welke voorkeurstoets het is.
- Je altijd als je speelgoed voor je kinderen koopt, speelgoed uitkiest omdat je het zelf zo leuk vindt.
- Je klaar bent met de afwas, de kamer inloopt en ziet dat de helft van de borden plus een pan nog op tafel staan.
- Je in de bus naar achter loopt met het stempelapparaat van de chauffeur in plaats van je strippenkaart. (Sorry, ik was in gedachten klinkt dan heel zwak.)
- Je uit eten gaat in een chique restaurant en tijdens het vertellen van een verhaal zo in "vuur en vlam staat" dat je een glas omgooit, dat vervolgens tegen een kaars valt, waarna de bloemen op je tafel vlam vatten.

Voor aanvulling vatbaar
pi_35066890
Ken iemand met ADHD, volgens mij overdrijf je het deels. Maar die persoon die ik ken is wel ontiegelijk druk..
  dinsdag 14 februari 2006 @ 09:25:57 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35066928
Je had zelf ook al door dat dit niet echt R&P materiaal is...

Met een ochtendgroet aan mijn ONZ-collega's.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 14 februari 2006 @ 09:26:28 #4
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_35066942
dan heb ik adhd

een groot deel komt me bekend voor, gelukkig weet ik dat ik geen adhd heb
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_35066962
Als Bert Visscher koppijn van je krijgt.
pi_35067040
Als je niet kan dagdromen, omdat je steeds wordt afgeleid
pi_35067070
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 09:23 schreef Doagere het volgende:
Ken iemand met ADHD, volgens mij overdrijf je het deels. Maar die persoon die ik ken is wel ontiegelijk druk..
Heb zelf ADHD en dit is dan ook meer een zelfspot topic
Tuurlijk is het hier en daar wat overdreven

- Als je op de snelweg de auto opeens impulsief in de achteruit zet, gewoon om te kijken wat er dan gebeurt.
pi_35067224
hier ook ADHD

maar ik ben gelukkig nog nooit met de afstandsbediening in m'n hand naar buiten gelopen
en ben ook nog nooit met het stempelapparaatje weggelopen

de rest ongeveer wel
ijsbergvla
  dinsdag 14 februari 2006 @ 09:43:49 #9
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_35067267
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 09:27 schreef silverpearl het volgende:
Als Bert Visscher koppijn van je krijgt.
in aanvulling: als Jochem Myjer je niet bij kan houden....
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_35067406
- Als je niet alleen veel vergeet, maar ook denkt dat je dingen vergeten bent waarvan je niet meer weet wat dat dan was..

- Als je jezelf afvraagt:"Wat voor jaar is het vandaag?
pi_35067434
- Als je spreuk van de dag luidt: "Ik weet niet wat ik heb maar ik laat vandaag alles uit m'n handen valllen."
pi_35067521
- als er inmiddels 4 deuken in je buroblad zitten omdat je altijd met je vingers zit te trommelen.

- als je de lord of the rings films in 4 of 5 stukken moet kijken omdat je het anders toch niet volhoud.
I am I
pi_35067570
- Als je de tijd neemt om een hotkey voor de F5 knop-funtie in te stellen
pi_35067721
- Als je zo vaak terug moet naar de winkel dat de winkelier denkt dat je iets met hem wilt...
pi_35067848
- Als je tijdens het opruimen van alles op en om doet, zodat mensen die onverwacht langskomen je bevreemd aankijken vanwege de kinderknipjes in je haar en die sjaal om je middel, of dat potlood dat als een alternatief soort broche door je trui is gestoken.
pi_35067892
- Als je in het kastje met videobanden kijkt, hé, daar ligt je paspoort, stomme plek!
Als je weer in het kastje met videobanden kijkt, oja, je paspoort!
Als je weer in het kastje kijkt, omdat je de hoes zoekt voor je videoband,oja, dat paspoort, dat ruim je nu gelijk maar even op.
Als je je paspoort nodig hebt, in het kastje met de videobanden kijkt… Shit, paspoort weg!
pi_35067932
- Als je een chocolaatje openmaakt, het papiertje in je mond stopt en het chocolaatje weggooit.
pi_35067945
- Als je vergeten bent waarnaar je op zoek bent, maar doorgaat met speuren in de hoop dat je het herkent zodra je 't tegenkomt.
pi_35067950
- als je weet dat route A sneller is en dan toch route B neemt
- als je tegen iedereen die je spreekt moet zeggen; kan je dat even herhalen of wat zei je???
- als je koppig bent
pi_35067965
- Als je je sleutels in je broodtrommel vindt en je dan vertwijfeld afvraagt waar in vrédesnaam je brood zou kunnen zijn.
pi_35067987
- je je portemonnaie kwijt bent en na lang zoeken het maar opgeeft en een glas drinken wilt gaan inschenken waarbij je je portemonnaie in de koelkast vindt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_35068007
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 10:19 schreef Isabeau het volgende:
- je je portemonnaie kwijt bent en na lang zoeken het maar opgeeft en een glas drinken wilt gaan inschenken waarbij je je portemonnaie in de koelkast vindt.
mijn schaatsen ooit eens teruggevonden achter de broodtrommel van mijn ouders
pi_35068070
je zeker weet dat er ergens zeven nagelschaartjes in huis zijn, maar je toch een nieuw gaan kopen omdat ze deze keer écht allemaal weg zijn. Zooo herkenbaar
'De Schoonheid van dingen ligt in de geest die ze aanschouwt'
Heer, help me vandaag een gestructureerd werkplan op te zetten, maar wacht even, ik moet nog even iets anders doen.
pi_35068109
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 10:20 schreef freecell het volgende:

[..]

mijn schaatsen ooit eens teruggevonden achter de broodtrommel van mijn ouders
Ik vind mijn telefoon regelmatig in de broodtrommel terug
'De Schoonheid van dingen ligt in de geest die ze aanschouwt'
Heer, help me vandaag een gestructureerd werkplan op te zetten, maar wacht even, ik moet nog even iets anders doen.
pi_35068132
- als je een topic van jezelf heel enthousiast zelf vol post
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')