abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35066861
(als hij naar ONZ moet, verplaats hem maar )

- Je de straat al bijna uit bent als je ontdekt dat je je afstandsbediening nog in je hand hebt.
- Je op je stage ontdekt dat je je haar neit gedaan hebt.
- Je af en toe volledige onzin uitkraamt, omdat je halverwege een zin zoveel goede ideeën hebt gekregen dat je niet meer weet wat je aan het zeggen was.
- Je het telefoonnummer van je moeder uit je hoofd intypt op de telefoon, omdat je vergeten bent welke voorkeurstoets het is.
- Je altijd als je speelgoed voor je kinderen koopt, speelgoed uitkiest omdat je het zelf zo leuk vindt.
- Je klaar bent met de afwas, de kamer inloopt en ziet dat de helft van de borden plus een pan nog op tafel staan.
- Je in de bus naar achter loopt met het stempelapparaat van de chauffeur in plaats van je strippenkaart. (Sorry, ik was in gedachten klinkt dan heel zwak.)
- Je uit eten gaat in een chique restaurant en tijdens het vertellen van een verhaal zo in "vuur en vlam staat" dat je een glas omgooit, dat vervolgens tegen een kaars valt, waarna de bloemen op je tafel vlam vatten.

Voor aanvulling vatbaar
pi_35066890
Ken iemand met ADHD, volgens mij overdrijf je het deels. Maar die persoon die ik ken is wel ontiegelijk druk..
  dinsdag 14 februari 2006 @ 09:25:57 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35066928
Je had zelf ook al door dat dit niet echt R&P materiaal is...

Met een ochtendgroet aan mijn ONZ-collega's.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 14 februari 2006 @ 09:26:28 #4
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_35066942
dan heb ik adhd

een groot deel komt me bekend voor, gelukkig weet ik dat ik geen adhd heb
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_35066962
Als Bert Visscher koppijn van je krijgt.
pi_35067040
Als je niet kan dagdromen, omdat je steeds wordt afgeleid
pi_35067070
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 09:23 schreef Doagere het volgende:
Ken iemand met ADHD, volgens mij overdrijf je het deels. Maar die persoon die ik ken is wel ontiegelijk druk..
Heb zelf ADHD en dit is dan ook meer een zelfspot topic
Tuurlijk is het hier en daar wat overdreven

- Als je op de snelweg de auto opeens impulsief in de achteruit zet, gewoon om te kijken wat er dan gebeurt.
pi_35067224
hier ook ADHD

maar ik ben gelukkig nog nooit met de afstandsbediening in m'n hand naar buiten gelopen
en ben ook nog nooit met het stempelapparaatje weggelopen

de rest ongeveer wel
ijsbergvla
  dinsdag 14 februari 2006 @ 09:43:49 #9
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_35067267
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 09:27 schreef silverpearl het volgende:
Als Bert Visscher koppijn van je krijgt.
in aanvulling: als Jochem Myjer je niet bij kan houden....
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_35067406
- Als je niet alleen veel vergeet, maar ook denkt dat je dingen vergeten bent waarvan je niet meer weet wat dat dan was..

- Als je jezelf afvraagt:"Wat voor jaar is het vandaag?
pi_35067434
- Als je spreuk van de dag luidt: "Ik weet niet wat ik heb maar ik laat vandaag alles uit m'n handen valllen."
pi_35067521
- als er inmiddels 4 deuken in je buroblad zitten omdat je altijd met je vingers zit te trommelen.

- als je de lord of the rings films in 4 of 5 stukken moet kijken omdat je het anders toch niet volhoud.
I am I
pi_35067570
- Als je de tijd neemt om een hotkey voor de F5 knop-funtie in te stellen
pi_35067721
- Als je zo vaak terug moet naar de winkel dat de winkelier denkt dat je iets met hem wilt...
pi_35067848
- Als je tijdens het opruimen van alles op en om doet, zodat mensen die onverwacht langskomen je bevreemd aankijken vanwege de kinderknipjes in je haar en die sjaal om je middel, of dat potlood dat als een alternatief soort broche door je trui is gestoken.
pi_35067892
- Als je in het kastje met videobanden kijkt, hé, daar ligt je paspoort, stomme plek!
Als je weer in het kastje met videobanden kijkt, oja, je paspoort!
Als je weer in het kastje kijkt, omdat je de hoes zoekt voor je videoband,oja, dat paspoort, dat ruim je nu gelijk maar even op.
Als je je paspoort nodig hebt, in het kastje met de videobanden kijkt… Shit, paspoort weg!
pi_35067932
- Als je een chocolaatje openmaakt, het papiertje in je mond stopt en het chocolaatje weggooit.
pi_35067945
- Als je vergeten bent waarnaar je op zoek bent, maar doorgaat met speuren in de hoop dat je het herkent zodra je 't tegenkomt.
pi_35067950
- als je weet dat route A sneller is en dan toch route B neemt
- als je tegen iedereen die je spreekt moet zeggen; kan je dat even herhalen of wat zei je???
- als je koppig bent
pi_35067965
- Als je je sleutels in je broodtrommel vindt en je dan vertwijfeld afvraagt waar in vrédesnaam je brood zou kunnen zijn.
pi_35067987
- je je portemonnaie kwijt bent en na lang zoeken het maar opgeeft en een glas drinken wilt gaan inschenken waarbij je je portemonnaie in de koelkast vindt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_35068007
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 10:19 schreef Isabeau het volgende:
- je je portemonnaie kwijt bent en na lang zoeken het maar opgeeft en een glas drinken wilt gaan inschenken waarbij je je portemonnaie in de koelkast vindt.
mijn schaatsen ooit eens teruggevonden achter de broodtrommel van mijn ouders
pi_35068070
je zeker weet dat er ergens zeven nagelschaartjes in huis zijn, maar je toch een nieuw gaan kopen omdat ze deze keer écht allemaal weg zijn. Zooo herkenbaar
'De Schoonheid van dingen ligt in de geest die ze aanschouwt'
Heer, help me vandaag een gestructureerd werkplan op te zetten, maar wacht even, ik moet nog even iets anders doen.
pi_35068109
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 10:20 schreef freecell het volgende:

[..]

mijn schaatsen ooit eens teruggevonden achter de broodtrommel van mijn ouders
Ik vind mijn telefoon regelmatig in de broodtrommel terug
Heer, help me vandaag een gestructureerd werkplan op te zetten, maar wacht even, ik moet nog even iets anders doen.
pi_35068132
- als je een topic van jezelf heel enthousiast zelf vol post
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_35068146
- Als bijna alle mensen je wel eens gevraagd hebben of je nou niet moe wordt van jezelf. (ik antwoord altijd met: jawel )
pi_35068156
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 10:25 schreef Isabeau het volgende:
Ben gewoon op dreef
pi_35068162
Freecell: Herkenbaar die site hersenstorm of niet? Ik heb em net een week terug ontdekt, geweldige site
pi_35068211
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 10:25 schreef Isabeau het volgende:
ze zijn ook zo herkenbaar, dat moet je ergens kwijt
pi_35068230
Dat je 50x over een meid heengaat, zonder dat je moe wordt. >:O
pi_35068311
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 10:28 schreef Cleetje het volgende:

[..]

ze zijn ook zo herkenbaar, dat moet je ergens kwijt
Precies

Heb ze trouwens niet allemaal van de site

- Als je pauze gaat houden, beneden komt en ontdewkt dat je pas over een kwartier pauze hebt en dan maar weer naar boven rent
pi_35068355
Er zijn meer sites waar dit soort dingen opstaan? Die heb ik nog niet gevonden, heb het aardig druk gehad met met deze, er staat zoveeel op
pi_35068391
Als je op de trein staat te wachten en je je zo verveelt dat je maar gaat bellen en je het daarmee zo druk hebt, dat je niet in de gaten hebt dat ie voor je neus wegrijd
pi_35068452
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 10:34 schreef Cleetje het volgende:
Er zijn meer sites waar dit soort dingen opstaan? Die heb ik nog niet gevonden, heb het aardig druk gehad met met deze, er staat zoveeel op
Ook nog geen anderen gevonden, ik vond deze site verder een beetje saai.
pi_35068498
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 10:35 schreef Cleetje het volgende:
Als je op de trein staat te wachten en je je zo verveelt dat je maar gaat bellen en je het daarmee zo druk hebt, dat je niet in de gaten hebt dat ie voor je neus wegrijdt
tja
pi_35068562
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 10:38 schreef freecell het volgende:

[..]

Ook nog geen anderen gevonden, ik vond deze site verder een beetje saai.
Joh, ik vond het echt een hele verademing om alles te lezen ( nou ja, bijna alles) wat er op stond, is ook anders voor iedereen denk ik
pi_35068654
Als je staat af te wassen en opeens denkt, ohw ja de wasmachine moet ook nog aan en daarheen loopt(de kraan aan latend) en de was begint te sorteren en dan gelijk de badkamer een beurt geef en op de terugweg naar de keuken(ja de kraan stond nog aan!) de stofzuiger meeneemt om de woonkamer te zuigen en in het voorbij lopen ook de tafel snel ff afneemt en ga zo maar door
  dinsdag 14 februari 2006 @ 10:49:59 #38
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_35068730
ik heb het zelf , en het is allemaal BS wat je zegt
pi_35068990
BS
pi_35069201
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 10:49 schreef NordicBlue het volgende:
ik heb het zelf , en het is allemaal BS wat je zegt
Ik denk dat iedereen toch wel behoorlijk verschillend is, maar ik denk dat de meeste mensen mat ADHD er toch wel iets in herkennen

- Als je naar beneden loopt om de was op te vouwen, daar even heen er weer loopt, de computer aanzet en vervolgens een uur later denkt: oja! de was!
pi_35069223
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 11:07 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen toch wel behoorlijk verschillend is, maar ik denk dat de meeste mensen mat ADHD er toch wel iets in herkennen

- Als je naar beneden loopt om de was op te vouwen, daar even heen er weer loopt, de computer aanzet en vervolgens een uur later denkt: oja! de was!
pi_35069669
Hmmm, dit klinkt allemaal wel vreselijk herkenbaar...
Beauty is in the eye of the beholder and it may be necessary from
time to time to give a stupid or misinformed beholder a black eye...
  dinsdag 14 februari 2006 @ 12:41:55 #43
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_35072031

dat is het enige herkenbare
  dinsdag 14 februari 2006 @ 12:43:34 #44
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_35072087
-Als je de Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid Drank overschrijdt
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_35072328
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 12:43 schreef Rosbief het volgende:
-Als je de Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid Drank overschrijdt
Dat is menselijk

- Als je thee wilt, maar geen zin hebt om op de snelkoker te wachten en dus maar koffie gaat drinken
  dinsdag 14 februari 2006 @ 13:20:48 #46
106911 daisy_ducky
..............................
pi_35073355
-Als je pillen moet vreten om normaal te kunnen functioneren.
pi_35073364
- Als de dokter een barometer in je mond stopt en dat ding geeft 50 bar aan. Da's pas druk!
pi_35073710
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 13:21 schreef DemonRage het volgende:
- Als de dokter een barometer in je mond stopt en dat ding geeft 50 bar aan. Da's pas druk!

leuk topic, dit!
pi_35074956
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 13:20 schreef daisy_ducky het volgende:
-Als je pillen moet vreten om normaal te kunnen functioneren.
Als je jezelf betrapt op aan de lamp slingeren als je dt een keer vergeet
  dinsdag 14 februari 2006 @ 14:27:06 #50
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_35075187
Als je je peuk al ophebt voordat je hem hebt aangestoken.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_35075232
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:27 schreef cerror het volgende:

Als je je blauw zoekt naar je blauwe trui.... Die je aanhebt
  dinsdag 14 februari 2006 @ 14:30:40 #52
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_35075292
Als je de winkel al in en-uit bent geweest en dat je bent vergeten iets te kopen.
pi_35075331
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:30 schreef cerror het volgende:
Als je de winkel al in en-uit bent geweest en dat je bent vergeten iets te kopen.
Als je bij de kassa staat en ontdekt dat je dat tientje vanmorgen al hebt uitgegeven aan iets onzinnigs...
pi_35075372
K zou bijna gaan denken dat ik het ook had..
Helft van de dingen hier klinkt wel héél bekend..
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  dinsdag 14 februari 2006 @ 14:34:19 #55
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_35075398
Als je maar 4 maanden zwanger bent ipv 9.
pi_35075404
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:33 schreef Janetje het volgende:
K zou bijna gaan denken dat ik het ook had..
Helft van de dingen hier klinkt wel héél bekend..
de helft van deze dingen is ook gewoon verstooidheid Dus misschien ben je ADHD-loos maar wel heel verstrooid?
pi_35075457
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:34 schreef cerror het volgende:
Als je maar 4 maanden zwanger bent ipv 9.
pi_35075461
  • als je niet weet watvoor trui je aan wilt, en dus maar 2 jassen aantrekt als je naar de supermarkt moet!

• je op je verjaardag de hele dag zit te janken op je kamer, omdat het kaarsje op de taart scheefstond
    maar toen was ik 3
  •   dinsdag 14 februari 2006 @ 14:43:53 #59
    65837 cerror
    ik kom af en toe
    pi_35075660
    Als je de eerste 149 vragen overslaat bij de cito-toets.
      dinsdag 14 februari 2006 @ 15:33:47 #60
    23283 Mobster273
    pi_35077261
    tja, ik weet toch tamelijk zeker dat ik géén ADHD heb, ben namelijk zo rustig als maar kan zijn (een enkele woedeuitbarsting daargelaten ), toch is verreweg het meeste hier bijzonder herkenbaar

dus ik zal idd wel een verstrooide professor zijn
    klopt ook wel aardig, het is altijd een puinzooi bij mij, kan ook niet functioneren in een overgeorganiseerd geheel
    pi_35080151
    quote:
    Op dinsdag 14 februari 2006 14:27 schreef cerror het volgende:
    Als je je peuk wilt opsteken met NOG een peuk
    pi_35080197
    quote:
    Op dinsdag 14 februari 2006 15:33 schreef Mobster273 het volgende:
    tja, ik weet toch tamelijk zeker dat ik géén ADHD heb, ben namelijk zo rustig als maar kan zijn (een enkele woedeuitbarsting daargelaten ), toch is verreweg het meeste hier bijzonder herkenbaar

klopt ook wel aardig, het is altijd een puinzooi bij mij, kan ook niet functioneren in een overgeorganiseerd geheel
    ADD kan ook, das zonder die hyperactiviteit
      dinsdag 14 februari 2006 @ 16:56:42 #63
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_35080215
    ik toets altijd het telefoonnummer van mijn moeder volledig in, ik snap echt van de helft van de dingen in de OP niet echt wat dat met ADHD te maken heeft...
    [KNE]-Mod
      dinsdag 14 februari 2006 @ 16:58:12 #64
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_35080258
    quote:
    Op dinsdag 14 februari 2006 12:50 schreef freecell het volgende:

[..]
    - Als je thee wilt, maar geen zin hebt om op de snelkoker te wachten en dus maar koffie gaat drinken
    Koffie duurt langer
    [KNE]-Mod
      dinsdag 14 februari 2006 @ 16:58:52 #65
    23283 Mobster273
    pi_35080284
    quote:
    Op dinsdag 14 februari 2006 16:56 schreef Cleetje het volgende:

[..]

ADD kan ook, das zonder die hyperactiviteit
    mjah, maar attention deficit is ook niet echt van toepassing geweest bij mij het heeft me ook nooit in de problemen gebracht, dus ik kan er ook niet echt mee zitten
    pi_35081082
    quote:
    Op dinsdag 14 februari 2006 16:58 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Koffie duurt langer
    De koffie staat bij mij op stage altijd klaar, thee moet je zelf zetten
    pi_35081169
    quote:
    Op dinsdag 14 februari 2006 16:56 schreef ThE_ED het volgende:
    ik toets altijd het telefoonnummer van mijn moeder volledig in, ik snap echt van de helft van de dingen in de OP niet echt wat dat met ADHD te maken heeft...
    Heeft het ook niet allemaal, veel dingen zijn ook te wijten aan verstrooiheid, impulsiviteit of andere "losse menselijke kenmerken"
    Het was dan ook meer dat je je moeder achter een voorkiesnummer had gezet, dat dan vergeet en alsnog het volledige nummer intikt

Ik heb in mijn omgeving een beetje met dit soort opmerkingen zitten klooien en wel gemerkt dat ADHD-ers zich er wel verdacht vaak in herkennen
    pi_35190218
    -Als je op de helft van maand februari in je agenda schrijft: Afspraak zoeken van ziekenhuis, omdat je weet dat die einde van de maand ongeveer is en als je wilt gaan zoeken(omdat het in je agenda staat) en het gewoon netjes op de koelkast ziet hangen
      vrijdag 17 februari 2006 @ 15:20:40 #69
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_35190367
    quote:
    Op dinsdag 14 februari 2006 09:23 schreef Doagere het volgende:
    Ik herken mijzelf in elke regel.

Vooral die van het afwassen

Maar goed, vreemde is dat ik op mijn werk mijn drukte beter kan onderdrukken dan thuis
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
    pi_35191735
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 15:20 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Ik herken mijzelf in elke regel.

Vooral die van het afwassen

Maar goed, vreemde is dat ik op mijn werk mijn drukte beter kan onderdrukken dan thuis
    Ik ben een ramp in groepen mensen die ik niet ken
    Als ik ze allemaal ken, gat het wel, maar als meer dan de helft onbekend is, eindig ik de avond meestal in een handstand-brug oid
    pi_35191765
    quote:
    Op dinsdag 14 februari 2006 15:33 schreef Mobster273 het volgende:

Het is bij mij nooit gewezen/getest, maar verder
    Er zijn zoveel mensen die me vragen of ik het heb maar ik heb geen idee
    mjah wat kan het kwaad
    ─_(º.0)_/─
    pi_35191862
    - Als je twee meest gehoorde opmerkingen in je leven zijn:

"word jij nou nooit moe van jezelf" en "kan je ook even vijf minuutjes je bek houden?"
      zondag 19 februari 2006 @ 01:00:25 #73
    11839 DemonRage
    [ Eindhoven ]
    pi_35243379
    • Als na het drinken van een slok koffie alles om je heen sneuvelt.

• Als de dokter je kalmeringspillen voor grote zoogdieren voorschrijft.

• Als je tijdens een duik in de zee een tsunami veroorzaakt.

• Als je een pak melk zo fanatiek schudt dat er kaas uit komt.

• Als men spontaan epilepsie krijgt als je met de lichtknop speelt.

• Als zelfs Bert Visscher moe van je wordt.

• Wanneer je de hond uit laat en je gooit een tennisbal, dat je er zelf elke keer achteraan rent.

• Als je met een roeiboot een trein bij kan houden.
      zondag 19 februari 2006 @ 01:04:02 #74
    53963 Blue_MnM
    Melt for no one
    pi_35243467
    Jochem Myjer.. Wakker worden Wakker wordenWakker wordenWakker wordenWakker wordenWakker wordenWakker wordenWakker wordenWakker wordenWakker wordenWakker wordenWakker wordenWakker wordenWakker wordenWakker wordenWakker wordenWakker wordenWakker wordenWakker worden
    "Never let 'em see you melt." "Inside everyone there's a little nut."
      zondag 19 februari 2006 @ 01:05:30 #75
    72347 Bupatih
    Meet me in Montauk.
    pi_35243499
    quote:
    Op zondag 19 februari 2006 01:04 schreef Blue_MnM het volgende:
    Guido Weijers.. Wakker worden Wakker wordenWakker wordenWakker wordenWakker wordenWakker wordenWakker wordenWakker wordenWakker wordenWakker wordenWakker wordenWakker wordenWakker wordenWakker wordenWakker wordenWakker wordenWakker wordenWakker wordenWakker worden
    .

Jochem Myjer.
    Clementine: Are you nuts?
    Joel: It's been suggested...
      zondag 19 februari 2006 @ 01:08:11 #76
    53963 Blue_MnM
    Melt for no one
    pi_35243562
    quote:
    Op zondag 19 februari 2006 01:05 schreef Bupatih het volgende:

[..]

.