Heb zelf ADHD en dit is dan ook meer een zelfspot topicquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:23 schreef Doagere het volgende:
Ken iemand met ADHD, volgens mij overdrijf je het deels. Maar die persoon die ik ken is wel ontiegelijk druk..
in aanvulling: als Jochem Myjer je niet bij kan houden....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:27 schreef silverpearl het volgende:
Als Bert Visscher koppijn van je krijgt.![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:19 schreef Isabeau het volgende:
- je je portemonnaie kwijt bent en na lang zoeken het maar opgeeft en een glas drinken wilt gaan inschenken waarbij je je portemonnaie in de koelkast vindt.
Ik vind mijn telefoon regelmatig in de broodtrommel terugquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:20 schreef freecell het volgende:
[..]mijn schaatsen ooit eens teruggevonden achter de broodtrommel van mijn ouders
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:25 schreef Isabeau het volgende:
- als je een topic van jezelf heel enthousiast zelf vol post
ze zijn ook zo herkenbaar, dat moet je ergens kwijtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:25 schreef Isabeau het volgende:
- als je een topic van jezelf heel enthousiast zelf vol post
Preciesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:28 schreef Cleetje het volgende:
[..]
ze zijn ook zo herkenbaar, dat moet je ergens kwijt![]()
Ook nog geen anderen gevonden, ik vond deze site verder een beetje saai.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:34 schreef Cleetje het volgende:
Er zijn meer sites waar dit soort dingen opstaan? Die heb ik nog niet gevonden, heb het aardig druk gehad met met deze, er staat zoveeel op![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:35 schreef Cleetje het volgende:
Als je op de trein staat te wachten en je je zo verveelt dat je maar gaat bellen en je het daarmee zo druk hebt, dat je niet in de gaten hebt dat ie voor je neus wegrijdt
Joh, ik vond het echt een hele verademing om alles te lezen ( nou ja, bijna alles) wat er op stond, is ook anders voor iedereen denk ikquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Ook nog geen anderen gevonden, ik vond deze site verder een beetje saai.
Ik denk dat iedereen toch wel behoorlijk verschillend is, maar ik denk dat de meeste mensen mat ADHD er toch wel iets in herkennenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:49 schreef NordicBlue het volgende:
ik heb het zelf , en het is allemaal BS wat je zegt
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen toch wel behoorlijk verschillend is, maar ik denk dat de meeste mensen mat ADHD er toch wel iets in herkennen
- Als je naar beneden loopt om de was op te vouwen, daar even heen er weer loopt, de computer aanzet en vervolgens een uur later denkt: oja! de was!
Dat is menselijkquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:43 schreef Rosbief het volgende:
-Als je de Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid Drank overschrijdt
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:21 schreef DemonRage het volgende:
- Als de dokter een barometer in je mond stopt en dat ding geeft 50 bar aan. Da's pas druk!
Als je jezelf betrapt op aan de lamp slingeren als je dt een keer vergeetquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:20 schreef daisy_ducky het volgende:
-Als je pillen moet vreten om normaal te kunnen functioneren.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |