Wie zegt dat, de post is nog niet geweest. En als er wat komt zal ik het wel openen, maar daarna rechtstreeks de oudpapierbak inwerpen. Kut commercie.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:21 schreef jitzzzze het volgende:
Je bent gewoon jaloers omdat jij niets krijgt vandaag
De schuld van Talpa, natuurlijk...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wie zegt dat, de post is nog niet geweest. En als er wat komt zal ik het wel openen, maar daarna rechtstreeks de oudpapierbak inwerpen. Kut commercie.
Schuld van Talpa, dat is het !
Boeit dat wat voor je ? Of wil je me stiekem toch nog een roosje sturen ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:24 schreef Lucille het volgende:
Maar denk je wel iets te krijgen dan?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:32 schreef Rekkie het volgende:
Ongenuanceerde lul
zie mij stoer doen met mijn i don't give a crap gelul.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Boeit dat wat voor je ? Of wil je me stiekem toch nog een roosje sturen ?
Jij misschien, omdat je op andere dagen in het jaar niets krijgtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:35 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
zie mij stoer doen met mijn i don't give a crap gelul.
stiekem spring je een gat in de lucht al je een brief of een roos krijgt![]()
Jij krijgt echt niets hequote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij misschien, omdat je op andere dagen in het jaar niets krijgt(vandaag waarschijnlijk ook niet, maar hoop doet leven he)
Als die vraag me niet boeit zou ik het niet vragen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Boeit dat wat voor je ? Of wil je me stiekem toch nog een roosje sturen ?
Je hebt de edit-knop nog niet ontdekt?quote:
Wel maar ik drukte te snel op invoerenquote:
de tabakszaak heeft genoeg kaartjesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:42 schreef N.icka het volgende:
Ik had graag wat kaartjes willen hebben , maar ik heb niks gekregen![]()
Nou zie eens aan, ben je toch niet de enige!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
En ook op Fok zitten honderden kneusjes die echt voor de brievenbus lopen te posten, kijken of ze misschien dit jaar wel een kaartje hebben. Kansloos.
Tja een kaartje aan mezelf sturen kan ook , maar dan komt die pas morgen aanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:44 schreef dutchmage het volgende:
[..]
de tabakszaak heeft genoeg kaartjes![]()
ANWB ook, afdeling kaarten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:44 schreef dutchmage het volgende:
[..]
de tabakszaak heeft genoeg kaartjes![]()
je frustraties druipt van je post af, ik heb echt medelijden met jequote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij misschien, omdat je op andere dagen in het jaar niets krijgt(vandaag waarschijnlijk ook niet, maar hoop doet leven he)
Een digitale?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:01 schreef het.ismij het volgende:
Kep der al 3 (digitaal)
Verder nog niet thuis geweest om de post te bekijken.
Uitslover , patser enzoquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:01 schreef het.ismij het volgende:
Kep der al 3 (digitaal)
videokaart van strippende vriendin.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een digitale?![]()
Een videokaart zeker..![]()
Van al je cyberbabes ??quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:01 schreef het.ismij het volgende:
Kep der al 3 (digitaal)
PermanentEnlarg, ReliableViagHerb en dat soort kaarten zeker?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:01 schreef het.ismij het volgende:
Kep der al 3 (digitaal)
Dat was mijn tekstquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:05 schreef bolletje_25 het volgende:
Tis precies hetzelfde als mensen die op zondag naar de kerk gaan. Hypocriet kutvolk, even in één dag goedmaken wat je de rest van de week vergeten bent.
Sterf. Gelovigen slaan komt veel geloofwaardiger over.quote:
dus jij beweerd nu dat ik de rest van het jaar niet lief ben tegen mijn vriendin?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:05 schreef bolletje_25 het volgende:
Tis precies hetzelfde als mensen die op zondag naar de kerk gaan. Hypocriet kutvolk, even in één dag goedmaken wat je de rest van de week vergeten bent.
nope sryquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
PermanentEnlarg, ReliableViagHerb en dat soort kaarten zeker?![]()
Die heb ik ook gekregen, ze gaat vreemdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
PermanentEnlarg, ReliableViagHerb en dat soort kaarten zeker?![]()
Maar waarom moet je je vandaag dan bewijzen of i.i.g. leuke dingen voor haar kopen ? Doe je dat normaal nooit ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dus jij beweerd nu dat ik de rest van het jaar niet lief ben tegen mijn vriendin?
toch knap dat je dat weet zeg!
sommige mensen zijn zo dom
Leg eens uit wat voor hinder jij er van ondervindt dat mensen het vandaag wel doen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Maar waarom moet je je vandaag dan bewijzen of i.i.g. leuke dingen voor haar kopen ? Doe je dat normaal nooit ?
Leg me dat eens uit dan.
jawel dat doe ik normaal ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Maar waarom moet je je vandaag dan bewijzen of i.i.g. leuke dingen voor haar kopen ? Doe je dat normaal nooit ?
Leg me dat eens uit dan.
K doe het juist NIET vandaag, Morge weer een dag.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Leg me dat eens uit dan.
Wie is K?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:13 schreef het.ismij het volgende:
[..]
K doe het juist NIET vandaag, Morge weer een dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |