Wie zegt dat, de post is nog niet geweest. En als er wat komt zal ik het wel openen, maar daarna rechtstreeks de oudpapierbak inwerpen. Kut commercie.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:21 schreef jitzzzze het volgende:
Je bent gewoon jaloers omdat jij niets krijgt vandaag
De schuld van Talpa, natuurlijk...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wie zegt dat, de post is nog niet geweest. En als er wat komt zal ik het wel openen, maar daarna rechtstreeks de oudpapierbak inwerpen. Kut commercie.
Schuld van Talpa, dat is het !
Boeit dat wat voor je ? Of wil je me stiekem toch nog een roosje sturen ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:24 schreef Lucille het volgende:
Maar denk je wel iets te krijgen dan?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:32 schreef Rekkie het volgende:
Ongenuanceerde lul
zie mij stoer doen met mijn i don't give a crap gelul.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Boeit dat wat voor je ? Of wil je me stiekem toch nog een roosje sturen ?
Jij misschien, omdat je op andere dagen in het jaar niets krijgtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:35 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
zie mij stoer doen met mijn i don't give a crap gelul.
stiekem spring je een gat in de lucht al je een brief of een roos krijgt![]()
Jij krijgt echt niets hequote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij misschien, omdat je op andere dagen in het jaar niets krijgt(vandaag waarschijnlijk ook niet, maar hoop doet leven he)
Als die vraag me niet boeit zou ik het niet vragen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Boeit dat wat voor je ? Of wil je me stiekem toch nog een roosje sturen ?
Je hebt de edit-knop nog niet ontdekt?quote:
Wel maar ik drukte te snel op invoerenquote:
de tabakszaak heeft genoeg kaartjesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:42 schreef N.icka het volgende:
Ik had graag wat kaartjes willen hebben , maar ik heb niks gekregen![]()
Nou zie eens aan, ben je toch niet de enige!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
En ook op Fok zitten honderden kneusjes die echt voor de brievenbus lopen te posten, kijken of ze misschien dit jaar wel een kaartje hebben. Kansloos.
Tja een kaartje aan mezelf sturen kan ook , maar dan komt die pas morgen aanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:44 schreef dutchmage het volgende:
[..]
de tabakszaak heeft genoeg kaartjes![]()
ANWB ook, afdeling kaarten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:44 schreef dutchmage het volgende:
[..]
de tabakszaak heeft genoeg kaartjes![]()
je frustraties druipt van je post af, ik heb echt medelijden met jequote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij misschien, omdat je op andere dagen in het jaar niets krijgt(vandaag waarschijnlijk ook niet, maar hoop doet leven he)
Een digitale?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:01 schreef het.ismij het volgende:
Kep der al 3 (digitaal)
Verder nog niet thuis geweest om de post te bekijken.
Uitslover , patser enzoquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:01 schreef het.ismij het volgende:
Kep der al 3 (digitaal)
videokaart van strippende vriendin.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een digitale?![]()
Een videokaart zeker..![]()
Van al je cyberbabes ??quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:01 schreef het.ismij het volgende:
Kep der al 3 (digitaal)
PermanentEnlarg, ReliableViagHerb en dat soort kaarten zeker?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:01 schreef het.ismij het volgende:
Kep der al 3 (digitaal)
Dat was mijn tekstquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:05 schreef bolletje_25 het volgende:
Tis precies hetzelfde als mensen die op zondag naar de kerk gaan. Hypocriet kutvolk, even in één dag goedmaken wat je de rest van de week vergeten bent.
Sterf. Gelovigen slaan komt veel geloofwaardiger over.quote:
dus jij beweerd nu dat ik de rest van het jaar niet lief ben tegen mijn vriendin?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:05 schreef bolletje_25 het volgende:
Tis precies hetzelfde als mensen die op zondag naar de kerk gaan. Hypocriet kutvolk, even in één dag goedmaken wat je de rest van de week vergeten bent.
nope sryquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
PermanentEnlarg, ReliableViagHerb en dat soort kaarten zeker?![]()
Die heb ik ook gekregen, ze gaat vreemdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
PermanentEnlarg, ReliableViagHerb en dat soort kaarten zeker?![]()
Maar waarom moet je je vandaag dan bewijzen of i.i.g. leuke dingen voor haar kopen ? Doe je dat normaal nooit ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dus jij beweerd nu dat ik de rest van het jaar niet lief ben tegen mijn vriendin?
toch knap dat je dat weet zeg!
sommige mensen zijn zo dom
Leg eens uit wat voor hinder jij er van ondervindt dat mensen het vandaag wel doen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Maar waarom moet je je vandaag dan bewijzen of i.i.g. leuke dingen voor haar kopen ? Doe je dat normaal nooit ?
Leg me dat eens uit dan.
jawel dat doe ik normaal ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Maar waarom moet je je vandaag dan bewijzen of i.i.g. leuke dingen voor haar kopen ? Doe je dat normaal nooit ?
Leg me dat eens uit dan.
K doe het juist NIET vandaag, Morge weer een dag.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Leg me dat eens uit dan.
Wie is K?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:13 schreef het.ismij het volgende:
[..]
K doe het juist NIET vandaag, Morge weer een dag.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die heb ik ook gekregen, ze gaat vreemd![]()
![]()
Nee, ze ging met mij trouwenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:14 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
we zouden nog dit najaar gaan trouwens, hoer
![]()
Irritant ventje ben jij zeg, kun je ook normaal posten zonder iedereen onderuit te halen ?quote:
Wat een kut dagquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:16 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
het is uit! en dat nog wel op valentijn![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Irritant ventje ben jij zeg, kun je ook normaal posten zonder iedereen onderuit te halen ?
Jah ik heb het echt moeilijk. Moet je niet bij je vriend zijn om je liefde te tonen ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]Ik wil gewoon weten wie K is
Je valentijn frustraties worden je teveel!
Nee joh dat laten mijn vrouw en dochter niet toequote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:19 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jah ik heb het echt moeilijk. Moet je niet bij je vriend zijn om je liefde te tonen ?
Je dochter krijgt dit jaar geen kaart van me, ik heb haar gisteren nog verwent.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee joh dat laten mijn vrouw en dochter niet toe
Die zaten toch vast? Waar maak je je druk om?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nu al? hoezo nu al, weet jij hoe oud ik ben dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
p.s nu al afgestudeerd en al een vrouw en kind. Woon je in Urk ?
is dat je vrouw op je avatar? of is dat je dochter?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hij is het zelfquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:26 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
is dat je vrouw op je avatar? of is dat je dochter?
Geen van beide... dat is mijn tussendoortjequote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:26 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
is dat je vrouw op je avatar? of is dat je dochter?
stuur je haar door naar mij als je haar beu bent?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Geen van beide... dat is mijn tussendoortje
Mijn vrouw is veel mooier en geiler....
En toen ging de wekkerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Geen van beide... dat is mijn tussendoortje
Mijn vrouw is veel mooier en geiler....
Jouw ultieme fantasie he? En bloedmooi wijf die in werkelijkheid een vrouw is!quote:
Dat zeggen ze allemaal, stiekem sta je elke avond langs de snelweg geparkeerd op een 'rustplaats'.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat van dat tussendoortje wel ja.... ik ben niet iemand die overspel pleegt
Met een bedrijf aan huisquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal, stiekem sta je elke avond langs de snelweg geparkeerd op een 'rustplaats'.
Je bent echt dom hequote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:28 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jouw ultieme fantasie he? En bloedmooi wijf die in werkelijkheid een vrouw is!
komt hij daar opeens zijn dochter tegenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal, stiekem sta je elke avond langs de snelweg geparkeerd op een 'rustplaats'.
Dochter: "Paquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:34 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
komt hij daar opeens zijn dochter tegen![]()
Dochter is 6 maandenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dochter: "Pa! Wat doe jij hier?"
Pa: "Wat kost jij nou per uur?"
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dochter is 6 maanden
Maar jongens als dit jullie fantasie is ...... so be it
OMGquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je bent echt dom heLees je zin nog een keer na
Je gaat het in een keer omdraaien om je achterlijkheid te verbergen, hoe mooiquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:42 schreef Rekkie het volgende:
[..]
OMG
En ik dacht werkelijk niet zo dom was als je doet voorkomen
![]()
Moet jij niet voor de brievenbus liggen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Moet je geen luiers verwisselen pa ?
Goed idee.....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:44 schreef jitzzzze het volgende:
Maar, laten we even teruggaan naar het onderwerp: Valentijnsdag.
Precies , en ik heb nog steeds niks ontvangen , wat een loser ben ikquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:44 schreef jitzzzze het volgende:
Maar, laten we even teruggaan naar het onderwerp: Valentijnsdag.
Ga eens voor de spiegel staan en vraag je het volgende af: Ben ik te lelijk ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:44 schreef N.icka het volgende:
[..]
Precies , en ik heb nog steeds niks ontvangen , wat een loser ben ik
wrom dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:44 schreef N.icka het volgende:
[..]
Precies , en ik heb nog steeds niks ontvangen , wat een loser ben ik
Net als jij?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ga eens voor de spiegel staan en vraag je het volgende af: Ben ik te lelijk ?
of ben ik te dik?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ga eens voor de spiegel staan en vraag je het volgende af: Ben ik te lelijk ?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jean Claude van Damn i am looking good
Ik..... en neequote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:00 schreef C2000 het volgende:
O.T:Welke idioot heeft er avatar van 900kb hier?! (Ik weet het wel maar laat diegene even zelf dat ding uitzetten)
nee, hij mag niet worden uitgezetquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:00 schreef C2000 het volgende:
O.T:Welke idioot heeft er avatar van 900kb hier?! (Ik weet het wel maar laat diegene even zelf dat ding uitzetten)
Valentijn zuigt dus voor jou?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:07 schreef C2000 het volgende:
Ik zal even bijdrage leveren aan je mooie topic dan; Valentijn zuigt als je geen kaart krijgt en geen 'lekker wijf' hebt. Zo.
Wat een bijdrage, zo goed zie je ze weinig..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:07 schreef C2000 het volgende:
Ik zal even bijdrage leveren aan je mooie topic dan; Valentijn zuigt als je geen kaart krijgt en geen 'lekker wijf' hebt. Zo.
Dank jequote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat een bijdrage, zo goed zie je ze weinig..
Ja, maar ik ben dan ook een kwaliteitsuserquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:17 schreef C2000 het volgende:
[..]
Dank jedie van jou mag er ook zijn.
Gelukkig maar, stel dat je een kutdag zou hebben vandaagquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:19 schreef Kleintje het volgende:
*yeah*
Mijn favo dag is weer aangebroken
Mag je weer voor de camera liggen ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:19 schreef Kleintje het volgende:
*yeah*
Mijn favo dag is weer aangebroken
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Mag je weer voor de camera liggen ?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dan ook een kwaliteitsuser
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:22 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geweldige reply.
Ook echt ontopic.
Je hebt er duidelijk moeite mee he, wat ik doe....
ja dat zeker, ik moest wel even heel hard lachen om dat kwaliteituserquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zie je wel, ik maak tenminste iedereen aan het lachen. Dat is ook wat waard
Goed van mij, nietwaar?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:26 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja dat zeker, ik moest wel even heel hard lachen om dat kwaliteituser![]()
Hmmmm, no homeadresquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:25 schreef Kleintje het volgende:
Rekkie... heb je ooit van profiel gehoord?
Leef je uit zo ik zo zeggen.
Mijn spambox zit nog niet vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |