Wie zegt dat, de post is nog niet geweest. En als er wat komt zal ik het wel openen, maar daarna rechtstreeks de oudpapierbak inwerpen. Kut commercie.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:21 schreef jitzzzze het volgende:
Je bent gewoon jaloers omdat jij niets krijgt vandaag
De schuld van Talpa, natuurlijk...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wie zegt dat, de post is nog niet geweest. En als er wat komt zal ik het wel openen, maar daarna rechtstreeks de oudpapierbak inwerpen. Kut commercie.
Schuld van Talpa, dat is het !
Boeit dat wat voor je ? Of wil je me stiekem toch nog een roosje sturen ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:24 schreef Lucille het volgende:
Maar denk je wel iets te krijgen dan?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:32 schreef Rekkie het volgende:
Ongenuanceerde lul
zie mij stoer doen met mijn i don't give a crap gelul.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Boeit dat wat voor je ? Of wil je me stiekem toch nog een roosje sturen ?
Jij misschien, omdat je op andere dagen in het jaar niets krijgtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:35 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
zie mij stoer doen met mijn i don't give a crap gelul.
stiekem spring je een gat in de lucht al je een brief of een roos krijgt![]()
Jij krijgt echt niets hequote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij misschien, omdat je op andere dagen in het jaar niets krijgt(vandaag waarschijnlijk ook niet, maar hoop doet leven he)
Als die vraag me niet boeit zou ik het niet vragen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Boeit dat wat voor je ? Of wil je me stiekem toch nog een roosje sturen ?
Je hebt de edit-knop nog niet ontdekt?quote:
Wel maar ik drukte te snel op invoerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |