Nou loop ik ook stage, maar tijd om hier over na te denken heb ik nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:22 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Zoiets heet stage op het gemeentehuis... Inderdaad nogal veel vrije tijd ja![]()
jij hebt alleen maar tijd om te posten, nadenken zit er niet meer bijquote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou loop ik ook stage, maar tijd om hier over na te denken heb ik niet![]()
Die zijn er dan ook allang. Er zijn apparaatjes in de vorm van een sigaret waar je nicotine mee kunt inademen. Of ze nog op de markt zijn weet ik niet, het was geen succes.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:13 schreef Yozzz het volgende:
Ze kunnen een schaap dupliceren, een oor op een muis bouwen en een gezicht transplanteren. Wanneer gaan ze nou eens sigaretten uitvinden die NIET stinken?![]()
Sssst, dat hoeft niet iedereen te wetenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:41 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
jij hebt alleen maar tijd om te posten, nadenken zit er niet meer bij![]()
oh oh sorryquote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sssst, dat hoeft niet iedereen te weten![]()
Zie jij iedereen in een café al met zo´n ding lopen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:42 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Die zijn er dan ook allang. Er zijn apparaatjes in de vorm van een sigaret waar je nicotine mee kunt inademen. Of ze nog op de markt zijn weet ik niet, het was geen succes.
En anders kun je deze nog krijgen
The Nicotine Inhaler
Lijkt me niet......quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:31 schreef het.ismij het volgende:
Gemeentehuizen zijn goed!@!
Ingehuurde ambtenaar meld zich.
Maaruh ja,.. goede vraag indd van ts.
Dat wordt er ws ook weer voor dat iedereen weer overal mag roken!! omdat het dan niet meer stinkt!!
Gat in de markt lijkt me zo?
Daar kunnen ze ook vast wel wat aan doen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Lijkt me niet......
Kankerverwekkend enzo!
Van pepernoten ookquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:35 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Daar kunnen ze ook vast wel wat aan doen.
En al dat gelul met kankerverwekkend meoten we maar is ene keer mee stoppen.
Zelfs van em melk kan k kanker krijgen
Pff k geef mezelf nog een jaar. max 2quote:
Daarna hebben we eindelijk rustquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:00 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Pff k geef mezelf nog een jaar. max 2
Ja sry,..quote:
Hé, jammerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:04 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Ja sry,..
sneller zal het ws niet worden.
Wat zeur je dan over sigaretten?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
Weet je wat pas echt stinkt ?
Een rokerslong die je moet ontleden.
huh ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat zeur je dan over sigaretten?
er komt dan zeker ook rook uit als je hem open snijdt?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
Na-rokersquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:16 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
er komt dan zeker ook rook uit als je hem open snijdt?![]()
Je zit aan de whisky, geef maar toequote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Laat ook maar, ik snap mezelf niet meer![]()
Nu al?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je zit aan de whisky, geef maar toe
ook niet met een sigaretje?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nu al?Moet er niet aan denken...
Jij rookt zelf ook wiet as een gek.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:22 schreef Maikuuul het volgende:
Iddzo smerig ruikt dat altijd smorgens
wiet stink niet?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij rookt zelf ook wiet as een gek.
Zou een goede uitvinding zijn ja. Dan ook al de mensen die roken met een fatsoenlijke adem en we komen ergensquote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:13 schreef Yozzz het volgende:
Je kent dat wel... Je gaat lekker een uit in de plaats waar je woont of ergens daar in de regio. Dikke lol, je drinkt en biertje, je weet wel. Na het uitgaan fiets je weer naar huis en je hebt een leuke avond gehad. ´s Ochtends merk je echter pas dat je het hele café hebt meegenomen in de vorm van een nogal... ruikend t-shirt.
Ze kunnen een schaap dupliceren, een oor op een muis bouwen en een gezicht transplanteren. Wanneer gaan ze nou eens sigaretten uitvinden die NIET stinken?![]()
Dan ruik je kleren maar eens goed als je een joint gerookt hebt binnenquote:
Die vraagteken staat er niet voor niets. Ik zou niet weten hoe dat ruikt.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dan ruik je kleren maar eens goed als je een joint gerookt hebt binnen
Moet je sochtens eens je haar wassen. Echt te smerig. Ik kan me dus niet voorstellen dat je rookt en dat dus elke dag zou hebben.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:13 schreef Yozzz het volgende:
Je kent dat wel... Je gaat lekker een uit in de plaats waar je woont of ergens daar in de regio. Dikke lol, je drinkt en biertje, je weet wel. Na het uitgaan fiets je weer naar huis en je hebt een leuke avond gehad. ´s Ochtends merk je echter pas dat je het hele café hebt meegenomen in de vorm van een nogal... ruikend t-shirt.
Waar heb je die gekocht?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dan moeten alle vrouwen zich maar opofferen voor het goede doel en alle handen op hun billen toelaten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:26 schreef R_ON het volgende:
Een rookvrije horeca. Gezellig. Waar moet ik m'n handen dan laten? Staat iemand daar wel eens bij stil?
2 handen = 2 glazen bier.....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:26 schreef R_ON het volgende:
Een rookvrije horeca. Gezellig. Waar moet ik m'n handen dan laten? Staat iemand daar wel eens bij stil?
Nou idd. Laten zij zich eens opofferen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:27 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dan moeten alle vrouwen zich maar opofferen voor het goede doel en alle handen op hun billen toelaten.
Pics?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Langs de snelweg van een Oostblokker.
Dat zou wel een uitvinding zijn ja. Eentje die naar lavendel ofzo ruikt.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:39 schreef siekman het volgende:
waarom vinden ze niet een lekker ruikende gezonde sigaret uit ?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:40 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Maar ik wil de jouwe zien....![]()
Ik vind de huidige wel lekker ruiken hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:39 schreef siekman het volgende:
waarom vinden ze niet een lekker ruikende gezonde sigaret uit ?
Dat moet er bij mij ongeveer ook zo uitzien. Ik verbeeld me dat er een mierennest leeft op mijn longen dan valt het allemaal weer mee met die foto.quote:
Je zou dat uitvinden en naar Malboro ofzo gaan en een percentage per verkochte sigaret krijgen. Dan loop je aardig binnen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:57 schreef Yozzz het volgende:
Kijk... als er een maffe uitvinder een schaap kloont hebben er een stuk minder mensen baat van dan wanneer die uitvinder een stinkvrije stinkstok uitvindt...
Ja maar dat maakt ze nog niet gezond, bovendien vind ik ze stinken.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik vind de huidige wel lekker ruiken hoor.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:28 schreef Rekkie het volgende:
[..]
2 handen = 2 glazen bier.....
Dat is toch niet zo moeilijk![]()
'De markt is er nog niet klaar voor.'quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:58 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Je zou dat uitvinden en naar Malboro ofzo gaan en een percentage per verkochte sigaret krijgen. Dan loop je aardig binnen.
Nee, rook hoort gewoon in een café thuis, het draagt bij aan de sfeerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:09 schreef sungaMsunitraM het volgende:Rookvrije horeca
Wat mij betreft liever gister dan vandaag
Echt zo'n bullshit rokers argument.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:30 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee, rook hoort gewoon in een café thuis, het draagt bij aan de sfeer
En die geur? ff uurtje je shirt buiten hangen en de geur is er zo weer uit
Een gordel hoort ook niet in een auto, zonder gordel draagt bij aan de sfeer, vrijheid enzo!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:30 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nou, ik vind het hetzelfde als dat ze alleen maar cola verkopen in het cafe.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:32 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Echt zo'n bullshit rokers argument.
Ik rook niet, dank jequote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:32 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Echt zo'n bullshit rokers argument.
Als ik eenmaal thuis ben boeidt dat me toch niet meer...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:36 schreef Stansfield het volgende:
Ja omdat je niet beter weet misschien. Moet je eens meemaken dat je gewoon niet stinkend thuiskomt. Wil je nooit meer wat anders.
Dan zou ook echt niemand meer gaan. En, er zijn al zat landen waar je niet mag roken, en waar men het nog dik naar de zin heeft. Dat is natuurlijk altijd een mooi politiek argument, land X heeft het ook, dús we lopen eigenlijk al achter.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:34 schreef R_ON het volgende:
[..]
Nou, ik vind het hetzelfde als dat ze alleen maar cola verkopen in het cafe.
What the fuck??quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:30 schreef Agiath het volgende:
[..]
2 vuilniszakken en een boomstronkje?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:59 schreef BIGGI het volgende:
Deze is ook erg smakelijk
http://www.smoke-free.ca/(...)azil/lung-medium.jpg
klikken op eigen risico
Zelfs als ik zoveel vrije tijd heb, zou ik nog niet zulks een KUT topic openen..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:22 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Zoiets heet stage op het gemeentehuis... Inderdaad nogal veel vrije tijd ja![]()
Of kickenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:36 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Zelfs als ik zoveel vrije tijd heb, zou ik nog niet zulks een KUT topic openen..
![]()
Hij kickte niet,quote:
Niet. Als je de hele avond kranten gaat verbranden in de kroeg, dan stinken je kleren de volgende dag naar kranten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:13 schreef Yozzz het volgende:
Wanneer gaan ze nou eens sigaretten uitvinden die NIET stinken?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |