Sssssssssssssst Ynskequote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
je hebt gewoon niet verder gekeken dan je neus lang is, de vorige keer dan toen je in het FB topic reageerde
Precies.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:54 schreef Ynske het volgende:
waarom zoeken? er staat er toch altijd maar eentje open
als er gewoon net als bij bijna alle sc's consequent geopend word metquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Precies.
er moet gewoon "slowchat" in de titel, dat werkt beter dan nummering.
zou ik juist niet doen, voor in de AT is dat wel zo verduidelijkendquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En dat FOT kan weg, dat weten we wel. Zolang er niemand topic voetbal mee gaat spelen.
Tsal ook tijd worden dat je me begrijpt ...tsssssssssssssquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
als er gewoon net als bij bijna alle sc's consequent geopend word met
[FOT SC] blablablanaam
is ie lekker herkenbaar voor iedereen
Pfff AT is voor mensen die hier niet komen. ik heb gewoon de MyAT en de FOT index. Voor de titel staat ook nog eens vermeld in welk forum het staat. Als je dat niet kan lezen, koop dan een bril, een groter beeldscherm of zet je letters op 49 dpiquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:58 schreef Ynske het volgende:
zou ik juist niet doen, voor in de AT is dat wel zo verduidelijkend
doet es niet zo lelijk tegen mequote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Pfff AT is voor mensen die hier niet komen. ik heb gewoon de MyAT en de FOT index. Voor de titel staat ook nog eens vermeld in welk forum het staat. Als je dat niet kan lezen, koop dan een bril, een groter beeldscherm of zet je letters op 49 dpi
quote:
doet ff normaalquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]ik
stel
voor
dat
we
[FOT SLOWCHAT]
neerzetten
gevolgd
door
een
korte
titel
of die
geheel
weglaten
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar SB bedoelt het wel goedquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
doet ff normaal
dit is nog erger dan Oversight
Mijn TT! Wat doe je?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:09 schreef Subhuman het volgende:
Ik edit meestal de TT's van de slowchat zodat ze beginnen met "Fotografie slowchat". Als iedereen daar z'n topic mee start en alle vreemde alternatieven als [FOT][SC], [FOTSC] etc. achterwege laat is het een stuk duidelijker!
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:09 schreef Subhuman het volgende:
Ik edit meestal de TT's van de slowchat zodat ze beginnen met "Fotografie slowchat". Als iedereen daar z'n topic mee start en alle vreemde alternatieven als [FOT][SC], [FOTSC] etc. achterwege laat is het een stuk duidelijker!
Ja idd...tis fucking asociaalquote:
Leuk! was het niet koud vandaag? Of heb je binnen foto's gemaakt?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:33 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb net een valentijnsdate gehad met RonaldV, em het was gezellig!
Zo krijg ik wel veel zin in de mei-meetHopen dat de foto's leuk geworden zijn.
En Pee, waarom ben jij niet online...? Ik heb je nodig!!
Binnen foto's een ochtendsessie hahaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Leuk! was het niet koud vandaag? Of heb je binnen foto's gemaakt?
Met teddybeerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Binnen foto's een ochtendsessie haha. Met teddybeer!! Dus ik ga zo maar eens aankleden, heb die pyama nu al lang genoeg aan gehad
![]()
Zoiets jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:49 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Met teddybeerhelemaal suikerzoete valentijn
Ga je hier nou ff uit de school klappen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:03 schreef Kleintje het volgende:
Ben er weer even!!!!!
Post kwam net langs. Geen boek... en al helemaal geen valentijnskaart.
Wat een eikel zeg, die Mauro!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |