Gelukkig maar, ben dus niet de enigequote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:52 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben het met je eens Pieeeee
waarom zoeken? er staat er toch altijd maar eentje openquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:52 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemiddag allemaal. Is het een probleem om steeds een nummer toe te voegen aan een nieuw topic titel? Zo is het steeds zoeken welke je nu weer hebben moet, of zie ik dat verkeerd?
Hey Ynskequote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom zoeken? er staat er toch altijd maar eentje open
Yep, is het meest handigequote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:54 schreef Mauro het volgende:
Beginnen we de volgende sc met FOT SC #1: titel
dat ben ik dus totaal niet met je eens da teen nummer makkelijker is.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:55 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey Ynske
Nummer is makkelijker en soms is aan toic titel niet uit te maken of je de goeie voor je hebt waar gewoon lekker gekletst kan worden.
Het nummeren is halverwege vorig jaar gestopt, omdat er een paar mensen in de war raakten van de nummers.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:52 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemiddag allemaal. Is het een probleem om steeds een nummer toe te voegen aan een nieuw topic titel? Zo is het steeds zoeken welke je nu weer hebben moet, of zie ik dat verkeerd?
Zonde, want er zijn toch meer fot sc's?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het nummeren is halverwege vorig jaar gestopt, omdat er een paar mensen in de war raakten van de nummers.
waar dat dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:13 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Zonde, want er zijn toch meer fot sc's?
Hmmm, ben ik dan soms de kluts kwijt ? Zou kunnen, wordt dus ff zoeken dan.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar dat dan?
er is maar een fot sc, en das deze
Ik denk dat je in de stress raakt door SC (voor SlowChat) verwisseld met ShowCase (ook sc)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:15 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hmmm, ben ik dan soms de kluts kwijt ? Zou kunnen, wordt dus ff zoeken dan.
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar dat dan?
er is maar een fot sc, en das deze
Toch al die stiekemigheid op de zolder niet voor niets geweestquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
heb gisteravond zijn brood klaargemaakt, en de foto daar in een plastic hoesje tussen gestopt.
Hij is goed ontvangen![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
In dit boek staat dat alles, inclusief ontwikkelen en afdrukken....
[afbeelding]
Van de meester zelve
Je hebt em al eens doorgebladerd volgens mij....
Nee, dat niet. Daar let ik nog wel op, maar ergens gewoon het spoor bijster.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de stress raakt door SC (voor SlowChat) verwisseld met ShowCase (ook sc)![]()
je hebt gewoon niet verder gekeken dan je neus lang is, de vorige keer dan toen je in het FB topic reageerdequote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:19 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Daar let ik nog wel op, maar ergens gewoon het spoor bijster.
Sssssssssssssst Ynskequote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
je hebt gewoon niet verder gekeken dan je neus lang is, de vorige keer dan toen je in het FB topic reageerde
Precies.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:54 schreef Ynske het volgende:
waarom zoeken? er staat er toch altijd maar eentje open
als er gewoon net als bij bijna alle sc's consequent geopend word metquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Precies.
er moet gewoon "slowchat" in de titel, dat werkt beter dan nummering.
zou ik juist niet doen, voor in de AT is dat wel zo verduidelijkendquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En dat FOT kan weg, dat weten we wel. Zolang er niemand topic voetbal mee gaat spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |