ja als het verhaal overkomt wel, en ja wat is functioneel? een gelukte foto kan ook een vakantiekiekje zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:31 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wat mij iig er duidelijk is gemaakt is dat een foto een verhaal moet vertellen.
Het verhaal wat de fotograaf aan de kijkers wil vertellen.
Zodra je dat op beeld hebt, dan is een foto gelukt.
Ik heb ook nooit een fotocursus gevolgd. [sub]Als een fotoredacteur van een tijdschrift je foto gaat gebruiken vraagt ie niet eerst of je een cursus hebt gehad;/sub]quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:17 schreef Re het volgende:
cursussen![]()
praktijk ervaring werkt ook wel hoor, ervaring en inzicht kun je ontwikkelen mocht je aanleg hebben
klopt, maar de inzet moet er zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:21 schreef PoseidonVS het volgende:
Goeie morgen!
Opzich is een cursus helemaal niet verkeerd maar als je een beetje je best doet kun je het met behulp van het vele interessante leesvoer online best zelf leren.
Natuurlijk zijn ook fora als FOT erg leerzaam.
fotografie cursus les 1quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:28 schreef Lord Dreamer het volgende:
Het zal vast al ergens staan, maar waarom niet gewoon wat van die basis regels hier neerzetten met uitleg ?
Dit is een slowchat, dat lijk me niet echt de juiste plek daarvoor?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:28 schreef Lord Dreamer het volgende:
Het zal vast al ergens staan, maar waarom niet gewoon wat van die basis regels hier neerzetten met uitleg ?
Als je nou eens 10 minuten eerder was geweest.....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 03:27 schreef Kleintje het volgende:
Anyone here???
Nee he?
Echt nergens meer iemand....
Laat ik het dan nog maar een keer proberen..
Trusten....
Ik wist niet dat ze in 1789 al doka's hadden joh.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:19 schreef Shark.Bait het volgende:
Heeeeeeejjjj
Mogguh
Ben naar de tandarts geweest....en die heeft foto's gemaakt![]()
En binnen 10 seconden had ie ze op zijn PC![]()
Leuk spul.
20 minuten binnen en weer buiten. Eitje. De assistente zei dat ik de oudste was in hun praktijk die geen gaatjes had![]()
En ik heb een vak fotografie gehad (zw/w inclusief zelf ontwikkelen en doka) toen ik 14 was op school van 1 jaar. Mooite tijden; 5 dagen per week 1 uur lang met fotografie bezig zijn. Leukste vak dat ik toendertijd had.
Ik heb fotografie uitgevonden zelfsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:30 schreef HMaster-II het volgende:
Ik wist niet dat ze in 1789 al doka's hadden joh.![]()
Dat zijn weer hele andere foto's...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:19 schreef Shark.Bait het volgende:
Heeeeeeejjjj
Mogguh
Ben naar de tandarts geweest....en die heeft foto's gemaakt![]()
En binnen 10 seconden had ie ze op zijn PC![]()
Leuk spul.
20 minuten binnen en weer buiten. Eitje. De assistente zei dat ik de oudste was in hun praktijk die geen gaatjes had![]()
En ik heb een vak fotografie gehad (zw/w inclusief zelf ontwikkelen en doka) toen ik 14 was op school van 1 jaar. Mooite tijden; 5 dagen per week 1 uur lang met fotografie bezig zijn. Leukste vak dat ik toendertijd had.
Mijn zus heeft ook datzelfde vak gevolgd op school (wel een jaar eerder), en recentelijk een fotografie cursus. Maar ze vond het tegenvallen, ze leerde niks nieuws. Toen heb ik maar wat extra fotografie boeken gekocht, dat leek mij wijzer dan een of andere wazige curus volgen....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:13 schreef PdeHoog het volgende:
Een fotografiecursus lijkt me ook wel watMaar volgens mij ga ik niets nieuws horen
Iddquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mijn zus heeft ook datzelfde vak gevolgd op school (wel een jaar eerder), en recentelijk een fotografie cursus. Maar ze vond het tegenvallen, ze leerde niks nieuws. Toen heb ik maar wat extra fotografie boeken gekocht, dat leek mij wijzer dan een of andere wazige curus volgen....
Als je de dokaslowchat deel 1 en 2 doorleest dan snap je de basis begrippen al wel zo'n beetje.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik eens een boek over ontwikkelen en afdrukken op gaan duikelen ergens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |