Dream on, gastquote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:48 schreef BreaktotheDance het volgende:
Oh ja, het is vandaag VALENTIJN
Ik verwacht geen kaartjesmaar het zou wel leuk zijn als...
Ik werd vannacht om half vier wakker van een huisgenoot die naar de plee ging. Man, ik kan nog wakker worden van een blaadje dat buiten ritseltquote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:56 schreef Ynske het volgende:
moggeh
* Ynske is uit haar bed gevallen vannacht
dr was een feestje bij de buren... kheb dr niets van gemerktquote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:58 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik werd vannacht om half vier wakker van een huisgenoot die naar de plee ging. Man, ik kan nog wakker worden van een blaadje dat buiten ritselt![]()
![]()
Ik ga mijn presentatie verder voorbereiden![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:41 schreef yvonne het volgende:
_Fuffy_ kloon, blijft weg.
Wat heerlijk om te zien, die jeugdigde onbezonnenheid...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar was het wachten op natuurlijk![]()
Zeker aangezien die terug is gegaan richting TRU![]()
Ze leren het vanzelf af (denk ik)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat heerlijk om te zien, die jeugdigde onbezonnenheid...![]()
denk je dat nu echt?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze leren het vanzelf af (denk ik)
lolquote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het schijnt leeftijds gebonden te zijn![]()
En het loopt op en op en opquote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
lol
zo bedoelde ik t niet echt
de meeste mensen die een ban te pakken hebben, blijven toch doorgaan onder een kloon.
t zijn maar enkelen die die paar uurtjes uitzitten en dan weer lekekr opnieuw beginnen
Ik denk niet dat die mensen zich er druk over maken. Blijkbaar werkt een ban als uitnodiging om nog meer aan te gaan zitten klo(n)(t)en. Voortaan niet alleen het account bannen, maar meteen een IP ban er overheen. Alle bekende proxies ook bannen, moet je es kijken wat een werk en ergenis dat scheelt...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En het loopt op en op en op
Snap toch al niet waar mensen zich druk om maken
48 uur so what'?![]()
quote:
ergens kun je dat niet maken, die ipban, stel je hebt een gezin op fok, en je blockt het ipadres, dan kunnen de rest van de users er geen gebruik meer van makenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die mensen zich er druk over maken. Blijkbaar werkt een ban als uitnodiging om nog meer aan te gaan zitten klo(n)(t)en. Voortaan niet alleen het account bannen, maar meteen een IP ban er overheen. Alle bekende proxies ook bannen, moet je es kijken wat een werk en ergenis dat scheelt...
Tja, dan allemaal maar lijden, dan lost het probleem zichzelf wel op. En het heeft m.i. niks te maken met niet inzien, maar met desinteresse. Vandaar, het gewenste effect is er blijkbaar niet...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
ergens kun je dat niet maken, die ipban, stel je hebt een gezin op fok, en je blockt het ipadres, dan kunnen de rest van de users er geen gebruik meer van maken
of bedoel je het dan dat je ip koppelt aan die user? ik weet niet of dat kan
wat ik wel grappig vind, is dat mensen niet inzien of in willen zien waarom ze geband zijn
En ik denken: dat detail laat ik mooi weg...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:49 schreef Twisted_fok het volgende:
fucking sick!
wel even bijvertellen dat de desbetreffende band 'Neuk!' heet. Mooi detail in het geheel.
ow wat lief!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:49 schreef Mokster het volgende:
Alle dames op de afdeling (inclusief mezelf) hebben een roos gekregen...![]()
e-cardjes misschien?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:55 schreef Frezer het volgende:
Shit! Helemaal vergeten om hier quasi nonchalant mijn adres achter te laten, nu zal ik zeker geen kaartjes krijgen nee,.
Ik heb mezelf naar je opgestuurdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:55 schreef Frezer het volgende:
Shit! Helemaal vergeten om hier quasi nonchalant mijn adres achter te laten, nu zal ik zeker geen kaartjes krijgen nee,.
Vraag het aan het eind van de dag nog eens, maar ik neem aan van niet. Hoe hoog staat jouw teller inmiddels?quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf naar je opgestuurd
ik hou toch nog wel van je hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
Vraag het aan het eind van de dag nog eens, maar ik neem aan van niet. Hoe hoog staat jouw teller inmiddels?.
, ik heb trouwens wel ooit een valentijnskaartje gehad, maar dat was geen liefdesverklaring.
.
ik heb een ecardje gehadquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
Vraag het aan het eind van de dag nog eens, maar ik neem aan van niet. Hoe hoog staat jouw teller inmiddels?.
, ik heb trouwens wel ooit een valentijnskaartje gehad, maar dat was geen liefdesverklaring.
.
Ik krijg toch zeer sterk het idee dat ik veel mis, elke keer dat ik er niet bij ben bij julliequote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
En ik denken: dat detail laat ik mooi weg...
Ik heb haar twee keer live gezien, is inderdaad super. Roisinquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
valsspeler
ik had haar live gezien... is super!
quote:
Je had toch wel een extra ruimte aangevraagd he?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:02 schreef liefie_ het volgende:
maar ik ga ff mn postbus legen
tot over een uurtje of zo
doe je dat leed gewoon niet aanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:05 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik heb nog geen kaartjes gehadNet nog gechecked
In dit geval kan ik me daar zowaar wat bij voorstellenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:36 schreef Ynske het volgende:
wat ik wel grappig vind, is dat mensen niet inzien of in willen zien waarom ze geband zijn
dat niet, maar moest t ff kwijtquote:
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
In dit geval kan ik me daar zowaar wat bij voorstellen.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
doe je dat leed gewoon niet aan
lekker niet je post bekijken vandaag,
doe dat morgen maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |