Ik gebruik bijna nooit drugs maar sommige mensen om mij heen wel...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:19 schreef _Fuffy_ het volgende:
Enige wat ik heb geslikt qua pillen is guarana
nu hou ik helemaal van jequote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik gebruik bijna nooit drugs maar sommige mensen om mij heen wel...
jijbent ook meer een kokosnoten meid?quote:
fucking sick!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:09 schreef Mokster het volgende:
Zit ik Twist te vertellen over Mysteryland twee jaar geleden. Hoe we met zn allen verzamelden bij de ouders van Ballerinagirl alwaar de zakken met pillen en pakken coke in aanwezigheid van haar ouders op tafel werden gezet om verdeeld te worden... Zegt Twist: ik las altijd de weblog van een jongen die zanger is van een band en wiens ouders ook wisten dat hij drugs gebruikte en het niet erg vonden. Blijkt die jongen de broer van Ballerinagirl te zijn, a.k.a. mijn ex-vriendje dus...
Wat een toeval allemaal...
kokosnotenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
jijbent ook meer een kokosnoten meid?
ppsssst.. das geheimtaal voor tietenquote:
Elke man snapt dat meteen natuurlijkquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:56 schreef broer het volgende:
Nou... geheim... geheim...
Heeft moks je dronken gevoerd?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:56 schreef Twisted_fok het volgende:
geheimtaal en ik gaan niet samen met alcohol
snap dat dan.
Uiteraard.quote:
witte wijn, amaretto, er werd gelikt, door wie en waar laat ik even in het midden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
Heeft moks je dronken gevoerd?ik wil alle ranzige details weten
Ohja, er kwam ook Ben&Jerry's bij kijken.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
witte wijn, amaretto, er werd gelikt, door wie en waar laat ik even in het midden.
cola gemorst? of was zij er niet bij..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
witte wijn, amaretto, er werd gelikt, door wie en waar laat ik even in het midden.
met die avatar van jou tegenwoordig raak ik nog in de warquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:58 schreef Twisted_fok het volgende:
elke man, ja man, ja.
ik voel me buitengesloten.
Die andere vrouw was er niet bij nee. Moks had me even gejat.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
cola gemorst? of was zij er niet bij..
je weet wel .. zij , die andere vrouw
Ik had het dan ook over kokosnoten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:00 schreef Twisted_fok het volgende:
ik heb geen harige tieten, broer.![]()
Het is voor een goed doel. Anders mis ik hem zo.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
met die avatar van jou tegenwoordig raak ik nog in de war
Sorry. Ik zal het niet meer doen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:03 schreef Twisted_fok het volgende:
broer, maak me eens niet zo in de war.
arm kindquote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:03 schreef Twisted_fok het volgende:
broer, maak me eens niet zo in de war.
leuk dat aangeschoten vrouwen zich hier altijd komen meldenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:06 schreef broer het volgende:
[..]
Zie bovenvermelde excuses en dito flauwe poging tot goedmaken.
nu al wel?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:16 schreef Twisted_fok het volgende:
oh ja trusten broer, het is je vergeven.
hoi nixx, nee ik slaap nog niet![]()
in 1 keer door johquote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:32 schreef Twisted_fok het volgende:
nee, even geen koffie. dan kan ik straks niet slapen
heb jij dat nou ookquote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:35 schreef Twisted_fok het volgende:
ja, ik ben echt retemoe, maar ik heb nog geen zin om te slapen. wat een ondraaglijke dilemma's weer zo rond half 2 des nachts
of niet twist, of niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:40 schreef Twisted_fok het volgende:
oh, volgens mij moet ik even semi-bikkelen
beetje kijken op marktplaats bedoel ik liefste twistquote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:41 schreef Twisted_fok het volgende:
marktplaatsen? marktplaatsen? waar de fuck heb je het nu weer over beste nixxx?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:43 schreef Twisted_fok het volgende:
oooooh. nog wat leuks gezien tijdens het marktplaatsen?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:48 schreef Twisted_fok het volgende:
wattan wattan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |