Ik heb wat plakbandjes voor je overgelaten vorige weekquote:
nou death valley vond ik dan weer niet super veel aan... maja t blijft een woestijnquote:Op maandag 13 februari 2006 23:35 schreef nozem het volgende:
[..]
Als jij me rondleidt. Wellicht kun je me overtuigen.
Volgend jaar Death Valley trouwens, dat is qua woestijn een leuke start. Niet meteen de Sahara willen, gewoon rustig aan beginnen.
Het was een persoonlijke belediging aan mijn adres. Wat heb jij daar mee te maken?quote:
Het overgebleven stuk papier hou ik hier als trofee...quote:Op maandag 13 februari 2006 23:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb wat plakbandjes voor je overgelaten vorige week.
Sjee. Hoeveel woestijnen heb jij in godsnaam gehad?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou death valley vond ik dan weer niet super veel aan... maja t blijft een woestijn
quote:Op maandag 13 februari 2006 23:36 schreef vibri het volgende:
[..]
Het was een persoonlijke belediging aan mijn adres. Wat heb jij daar mee te maken?
ook maar 2 hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 23:37 schreef nozem het volgende:
[..]
Sjee. Hoeveel woestijnen heb jij in godsnaam gehad?
"Och, Death Valley was niks, de Gobi was ook niet denderend, maar de Kalahari en de Sahara, dat is het echte werk"
een ananas met een paar flinke kokosnoten mag ookquote:Op maandag 13 februari 2006 23:34 schreef vibri het volgende:
[..]
Hoorde je dat? Dat was m'n hart dat brak
quote:Op maandag 13 februari 2006 23:40 schreef Litpho het volgende:
I only wanted something else to do but hang around [afbeelding]
Alleen typen gaat niet zo goed meer he?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
een ananas met een paar flinke kokosnoten mag ook
p.s. thank god voor de scrollwheel op eenm uis.. zo kan je snel diagonaal lezend een aantal topics achter elkaar scannen
* nixxx diep schaamt.. mijn alcoholpromillage rechtvaardigt zo een fout niet..quote:Op maandag 13 februari 2006 23:43 schreef vibri het volgende:
[..]
Alleen typen gaat niet zo goed meer he?
Het is je vergevenquote:Op maandag 13 februari 2006 23:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
* nixxx diep schaamt.. mijn alcoholpromillage rechtvaardigt zo een fout niet..![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 23:49 schreef Litpho het volgende:
Tijd om te gaan slapen en morgen minder te fokken. 150 posts.
Dag Shashin!quote:Op maandag 13 februari 2006 23:50 schreef vibri het volgende:
U was een geweldig publiek [afbeelding]
Maar nu ga ik slapen [afbeelding]
[afbeelding]
durka durka mohammed jihadquote:Op maandag 13 februari 2006 23:30 schreef Anthraxx het volgende:
Je moet alleen wel je Bhurka inpakken
Aggesus Tabena Chaile Chudquote:
hij is leuk!quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:00 schreef liefie_ het volgende:
No I
I won’t send this valentine
Violets are blue
And if you don’t receive this valentine
It doesn’t mean that is ain’t true
And I’m not thinking of you
het is vaaaaalentijn!!!!
kent iemand van jullie dit liedje trouwens?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:00 schreef liefie_ het volgende:
No I
I won’t send this valentine
Violets are blue
And if you don’t receive this valentine
It doesn’t mean that is ain’t true
And I’m not thinking of you
het is vaaaaalentijn!!!!
Artist: Roisin Murphyquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kent iemand van jullie dit liedje trouwens?
dan ben ik echt trots op je!
valsspelerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:05 schreef _Fuffy_ het volgende:
[..]
Artist: Roisin Murphy
Title: Dear Diary
IGoogle.
samen kijken bij jou op de bank?quote:
Top! Maken we er een filmavondje van (gezien het feit dat we nog veel meer films zouden gaan kijken)quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
Top! Maken we er een filmavondje van (gezien het feit dat we nog veel meer films zouden gaan kijken)
twist is een neukertjequote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Twistje is helaas al weer naar huis...
niet eens een valentijnsonbijtje?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Twistje is helaas al weer naar huis...
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Altijd maar weer aan seks denken die Nixxx...![]()
quote:Guarana contains a high amount of guaranine, a chemical substance with the same characteristics as caffeine. This makes Guarana a stimulant similar to coffee, which means that it:
quickens perceptions
delays sleep
helps with endurance based activities
can help to recover from a hangover
impairs the appetite
will lead to more frequent visits to the toilet
causes a higher blood pressure and an increased heart rate
can make you feel jittery and may prevent sleep at all.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |