@vibri: Mag ik jouw toyboy zijn morgen?quote:
Ik snap niet wat er mis is met het woord toyboyquote:Op maandag 13 februari 2006 22:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@vibri: Mag ik jouw toyboy zijn morgen?![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 23:03 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er mis is met het woord toyboy
Dat is een 'ja' dus
quote:Op maandag 13 februari 2006 23:04 schreef liefie_ het volgende:
ben ik weer!
of is iedereen al naar bed
Neequote:Op maandag 13 februari 2006 23:04 schreef liefie_ het volgende:
ben ik weer!
of is iedereen al naar bed
Smart blonde in disguise!quote:
Van die twee nichten toch?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:10 schreef vibri het volgende:
Wat is het toch een bloedmooi nummer die lange versie van Smalltown Boy
*stil*
Met name de versie van Westlife krijgt altijd weer de voetjes van de vloer.quote:
Westlife is briljant.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:12 schreef nozem het volgende:
[..]
Met name de versie van Westlife krijgt altijd weer de voetjes van de vloer.
Verwar jij The Communards / Bronski Beat niet met The Pet Shop Boys?quote:
Drie. De Communards waren er tweequote:
Superlatieven schieten tekort voor deze getalenteerde knapen met hun door God gegeven muzikaal talent.quote:
Een kogel was genoeg geweest. Helaas bleven ze maar doorgaan.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:14 schreef nozem het volgende:
[..]
Superlatieven schieten tekort voor deze getalenteerde knapen met hun door God gegeven muzikaal talent.![]()
Communards waren toch met z'n tweeen?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verwar jij The Communards / Bronski Beat niet met The Pet Shop Boys?
Drie nichten zelfs. Nichten en muziek, het wil nog wel eens samengaan. Al ging het bij Gerard Joling faliekant mis.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Drie. De Communards waren er twee.
Ik was weer spuit elfquote:Op maandag 13 februari 2006 23:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Drie. De Communards waren er twee.
Die is anders mateloos populair in Koreaquote:Op maandag 13 februari 2006 23:17 schreef nozem het volgende:
[..]
Drie nichten zelfs. Nichten en muziek, het wil nog wel eens samengaan. Al ging het bij Gerard Joling faliekant mis.
Hij blijft maar retourtickets naar de Tropics kopenquote:Op maandag 13 februari 2006 23:19 schreef vibri het volgende:
[..]
Die is anders mateloos populair in Korea
You got the looks...quote:
Een enkeltje en een bloeddorstige leeuw die al drie weken niet meer heeft gegeten en het probleem is opgelost.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij blijft maar retourtickets naar de Tropics kopen.
Kon ik dat maarquote:Op maandag 13 februari 2006 23:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij blijft maar retourtickets naar de Tropics kopen.
Let's make lots of money to buy a ticket to the tropics!quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Let's make lots of money to buy a ticket to the tropics!
Mag ik mee?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Let's make lots of money to buy a ticket to the tropics!
Tuurlijk, jij aan de linkerkant in het vliegtuig, liefie_ aan de rechterkant...quote:
maar ik wil liever naar de woestijnquote:Op maandag 13 februari 2006 23:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij aan de linkerkant in het vliegtuig, liefie_ aan de rechterkant...
Wat moet je in de woestijn? Nomaden lastig vallen en zandkoekjes bakken?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar ik wil liever naar de woestijn
de woestijn is gewoon heel mooi en een soort van magischquote:Op maandag 13 februari 2006 23:31 schreef nozem het volgende:
[..]
Wat moet je in de woestijn? Nomaden lastig vallen en zandkoekjes bakken?
En zonnen natuurlijk!quote:Op maandag 13 februari 2006 23:31 schreef nozem het volgende:
[..]
Wat moet je in de woestijn? Nomaden lastig vallen en zandkoekjes bakken?
Ga ik wel alleen met AirwiN naar Seoul en Tokyoquote:Op maandag 13 februari 2006 23:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar ik wil liever naar de woestijn
Het is in de eerste plaats gewoon een enorme bak met zand natuurlijk.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
de woestijn is gewoon heel mooi en een soort van magisch
je moet t gewoon een keer mee maken
quote:Op maandag 13 februari 2006 23:32 schreef nozem het volgende:
[..]
Het is in de eerste plaats gewoon een enorme bak met zand natuurlijk.
Hoorde je dat? Dat was m'n hart dat brakquote:Op maandag 13 februari 2006 23:32 schreef nixxx het volgende:
ik hou niet van ananassen
doe mij maar kokosnoten
Paris - Dakar is wel leuk daar in die bakquote:Op maandag 13 februari 2006 23:32 schreef nozem het volgende:
[..]
Het is in de eerste plaats gewoon een enorme bak met zand natuurlijk.
Als jij me rondleidt. Wellicht kun je me overtuigen.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
je bent duidelijk nog nooit geweest...
ga nou maar gewoon eens!!!
En bedankt!quote:Op maandag 13 februari 2006 23:34 schreef vibri het volgende:
[..]
Hoorde je dat? Dat was m'n hart dat brak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |