Zal ik eens wat foute voor je opzoeken om je herinnering wat op te frissen?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:22 schreef QyRoZ het volgende:
+1 goede topictitel. Zo slecht waren ze zelfs bij VV nog nooit.
Alhoewel die ook behoorlijk slecht waren.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:22 schreef QyRoZ het volgende:
+1 goede topictitel. Zo slecht waren ze zelfs bij VV nog nooit.
Was ik al druk mee bezig.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:23 schreef vibri het volgende:
[..]
Zal ik eens wat foute voor je opzoeken om je herinnering wat op te frissen?
Je meent hetquote:Op maandag 13 februari 2006 22:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Alhoewel die ook behoorlijk slecht waren.
*proest*quote:Op maandag 13 februari 2006 22:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Was ik al druk mee bezig.
http://forumtools.phserver.net/search_lite/search.php?title=vrolijk+verder&ts=&forum%5B%5D=0&max=50&searchtype=fulltext
De TT allitereert wel!quote:
Ik ook... en toen besefte ik me dat ik BHFH miste...quote:
Tweaterposts? Tweater ken ik wel, op Rockin' Park nog gezien, maar de manier van posten ontgaat me even. Ik heb jullie trouwens allebei ontmoet toen in Bilthoven.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:30 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik deed laatst nog wat Tweaterposts
waar is hij?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook... en toen besefte ik me dat ik BHFH miste...![]()
Ik weet niet waar je het over hebt. Mijn korte termijn geheugen zitten wat gaten in na een niet geheel vrijwillige klap tegen mijn hoofd gister...quote:
Dit is een Tweaterpostquote:Op maandag 13 februari 2006 22:31 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Tweaterposts? Tweater ken ik wel, op Rockin' Park nog gezien, maar de manier van posten ontgaat me even. Ik heb jullie trouwens allebei ontmoet toen in Bilthoven.
Misschien zitten je hersentjes nu eindelijk op de goede plekquote:Op maandag 13 februari 2006 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt. Mijn korte termijn geheugen zitten wat gaten in na een niet geheel vrijwillige klap tegen mijn hoofd gister...![]()
Dit met mezelf praten is geen essentieel onderdeel van een gemiddelde Tweaterpost, maar bij gebrek aan input van anderen moet 't maar evenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:35 schreef vibri het volgende:
Als iemand nou nog ff post hier kan ik ten minste die Tweaterpost uitleggen![]()
Ik kom niet meer buiten de R&P SCquote:Op maandag 13 februari 2006 22:35 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
België. Hij post nog steeds hoor. Regelmatig.
http://forum.fok.nl/user/history/16466
Lomp, ongecoördineerd vrouwspersoon!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:37 schreef vibri het volgende:
Misschien zitten je hersentjes nu eindelijk op de goede plek
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lomp, ongecoördineerd vrouwspersoon!![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:35 schreef QyRoZ het volgende:
België. Hij post nog steeds hoor. Regelmatig.
http://forum.fok.nl/user/history/16466
*smelt*quote:
It's not going to stop, until you wise up!quote:
Truste oude manquote:Op maandag 13 februari 2006 22:40 schreef QyRoZ het volgende:
Sleepytime. Toedeloe.
*proest*quote:Op maandag 13 februari 2006 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
It's not going to stop, until you wise up!
Ondanks dat ik normaliter best te spreken ben over het genre vind ik dat wel zo'n tenenkrommend riedeltje van Aimee Mann, daarbij niet geholpen door het feit dat de reclamecampagne bij Everwood (tenenkrommend in zijn eigen recht) het wekenlang door elke pauze heenblaatte.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
It's not going to stop, until you wise up!
Goed nummer. De tekst is wel erg waar iigquote:Op maandag 13 februari 2006 22:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ondanks dat ik normaliter best te spreken ben over het genre vind ik dat wel zo'n tenenkrommend riedeltje van Aimee Mann, daarbij niet geholpen door het feit dat de reclamecampagne bij Everwood (tenenkrommend in zijn eigen recht) het wekenlang door elke pauze heenblaatte.
Waarom kijk jij Everwood reclames?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ondanks dat ik normaliter best te spreken ben over het genre vind ik dat wel zo'n tenenkrommend riedeltje van Aimee Mann, daarbij niet geholpen door het feit dat de reclamecampagne bij Everwood (tenenkrommend in zijn eigen recht) het wekenlang door elke pauze heenblaatte.
Omdat ik me in die tijd met regelmaat bevond op een plaats waar de tv aanstond.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom kijk jij Everwood reclames?
Klinkt niet alsof het op geheel vrijwillige basis was...quote:Op maandag 13 februari 2006 22:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Omdat ik me in die tijd met regelmaat bevond op een plaats waar de tv aanstond.
dat is correctquote:Op maandag 13 februari 2006 22:46 schreef AirwiN het volgende:
De link in je sig werkt overigens niet...
Nu word ik gek... *klikkerdeklikkerdeklik*quote:
Neurootquote:Op maandag 13 februari 2006 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu word ik gek... *klikkerdeklikkerdeklik*
You know me...quote:
We hebben nog niets getekend he?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
You know me...
Time goes by. It's the time of your life...
Er valt nog weinig te tekenen...quote:
Ignorance is bliss!quote:
@vibri: Mag ik jouw toyboy zijn morgen?quote:
Ik snap niet wat er mis is met het woord toyboyquote:Op maandag 13 februari 2006 22:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@vibri: Mag ik jouw toyboy zijn morgen?![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 23:03 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er mis is met het woord toyboy
Dat is een 'ja' dus
quote:Op maandag 13 februari 2006 23:04 schreef liefie_ het volgende:
ben ik weer!
of is iedereen al naar bed
Neequote:Op maandag 13 februari 2006 23:04 schreef liefie_ het volgende:
ben ik weer!
of is iedereen al naar bed
Smart blonde in disguise!quote:
Van die twee nichten toch?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:10 schreef vibri het volgende:
Wat is het toch een bloedmooi nummer die lange versie van Smalltown Boy
*stil*
Met name de versie van Westlife krijgt altijd weer de voetjes van de vloer.quote:
Westlife is briljant.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:12 schreef nozem het volgende:
[..]
Met name de versie van Westlife krijgt altijd weer de voetjes van de vloer.
Verwar jij The Communards / Bronski Beat niet met The Pet Shop Boys?quote:
Drie. De Communards waren er tweequote:
Superlatieven schieten tekort voor deze getalenteerde knapen met hun door God gegeven muzikaal talent.quote:
Een kogel was genoeg geweest. Helaas bleven ze maar doorgaan.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:14 schreef nozem het volgende:
[..]
Superlatieven schieten tekort voor deze getalenteerde knapen met hun door God gegeven muzikaal talent.![]()
Communards waren toch met z'n tweeen?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verwar jij The Communards / Bronski Beat niet met The Pet Shop Boys?
Drie nichten zelfs. Nichten en muziek, het wil nog wel eens samengaan. Al ging het bij Gerard Joling faliekant mis.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Drie. De Communards waren er twee.
Ik was weer spuit elfquote:Op maandag 13 februari 2006 23:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Drie. De Communards waren er twee.
Die is anders mateloos populair in Koreaquote:Op maandag 13 februari 2006 23:17 schreef nozem het volgende:
[..]
Drie nichten zelfs. Nichten en muziek, het wil nog wel eens samengaan. Al ging het bij Gerard Joling faliekant mis.
Hij blijft maar retourtickets naar de Tropics kopenquote:Op maandag 13 februari 2006 23:19 schreef vibri het volgende:
[..]
Die is anders mateloos populair in Korea
You got the looks...quote:
Een enkeltje en een bloeddorstige leeuw die al drie weken niet meer heeft gegeten en het probleem is opgelost.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij blijft maar retourtickets naar de Tropics kopen.
Kon ik dat maarquote:Op maandag 13 februari 2006 23:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij blijft maar retourtickets naar de Tropics kopen.
Let's make lots of money to buy a ticket to the tropics!quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Let's make lots of money to buy a ticket to the tropics!
Mag ik mee?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Let's make lots of money to buy a ticket to the tropics!
Tuurlijk, jij aan de linkerkant in het vliegtuig, liefie_ aan de rechterkant...quote:
maar ik wil liever naar de woestijnquote:Op maandag 13 februari 2006 23:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij aan de linkerkant in het vliegtuig, liefie_ aan de rechterkant...
Wat moet je in de woestijn? Nomaden lastig vallen en zandkoekjes bakken?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar ik wil liever naar de woestijn
de woestijn is gewoon heel mooi en een soort van magischquote:Op maandag 13 februari 2006 23:31 schreef nozem het volgende:
[..]
Wat moet je in de woestijn? Nomaden lastig vallen en zandkoekjes bakken?
En zonnen natuurlijk!quote:Op maandag 13 februari 2006 23:31 schreef nozem het volgende:
[..]
Wat moet je in de woestijn? Nomaden lastig vallen en zandkoekjes bakken?
Ga ik wel alleen met AirwiN naar Seoul en Tokyoquote:Op maandag 13 februari 2006 23:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar ik wil liever naar de woestijn
Het is in de eerste plaats gewoon een enorme bak met zand natuurlijk.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
de woestijn is gewoon heel mooi en een soort van magisch
je moet t gewoon een keer mee maken
quote:Op maandag 13 februari 2006 23:32 schreef nozem het volgende:
[..]
Het is in de eerste plaats gewoon een enorme bak met zand natuurlijk.
Hoorde je dat? Dat was m'n hart dat brakquote:Op maandag 13 februari 2006 23:32 schreef nixxx het volgende:
ik hou niet van ananassen
doe mij maar kokosnoten
Paris - Dakar is wel leuk daar in die bakquote:Op maandag 13 februari 2006 23:32 schreef nozem het volgende:
[..]
Het is in de eerste plaats gewoon een enorme bak met zand natuurlijk.
Als jij me rondleidt. Wellicht kun je me overtuigen.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
je bent duidelijk nog nooit geweest...
ga nou maar gewoon eens!!!
En bedankt!quote:Op maandag 13 februari 2006 23:34 schreef vibri het volgende:
[..]
Hoorde je dat? Dat was m'n hart dat brak
Ik heb wat plakbandjes voor je overgelaten vorige weekquote:
nou death valley vond ik dan weer niet super veel aan... maja t blijft een woestijnquote:Op maandag 13 februari 2006 23:35 schreef nozem het volgende:
[..]
Als jij me rondleidt. Wellicht kun je me overtuigen.
Volgend jaar Death Valley trouwens, dat is qua woestijn een leuke start. Niet meteen de Sahara willen, gewoon rustig aan beginnen.
Het was een persoonlijke belediging aan mijn adres. Wat heb jij daar mee te maken?quote:
Het overgebleven stuk papier hou ik hier als trofee...quote:Op maandag 13 februari 2006 23:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb wat plakbandjes voor je overgelaten vorige week.
Sjee. Hoeveel woestijnen heb jij in godsnaam gehad?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou death valley vond ik dan weer niet super veel aan... maja t blijft een woestijn
quote:Op maandag 13 februari 2006 23:36 schreef vibri het volgende:
[..]
Het was een persoonlijke belediging aan mijn adres. Wat heb jij daar mee te maken?
ook maar 2 hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 23:37 schreef nozem het volgende:
[..]
Sjee. Hoeveel woestijnen heb jij in godsnaam gehad?
"Och, Death Valley was niks, de Gobi was ook niet denderend, maar de Kalahari en de Sahara, dat is het echte werk"
een ananas met een paar flinke kokosnoten mag ookquote:Op maandag 13 februari 2006 23:34 schreef vibri het volgende:
[..]
Hoorde je dat? Dat was m'n hart dat brak
quote:Op maandag 13 februari 2006 23:40 schreef Litpho het volgende:
I only wanted something else to do but hang around [afbeelding]
Alleen typen gaat niet zo goed meer he?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
een ananas met een paar flinke kokosnoten mag ook
p.s. thank god voor de scrollwheel op eenm uis.. zo kan je snel diagonaal lezend een aantal topics achter elkaar scannen
* nixxx diep schaamt.. mijn alcoholpromillage rechtvaardigt zo een fout niet..quote:Op maandag 13 februari 2006 23:43 schreef vibri het volgende:
[..]
Alleen typen gaat niet zo goed meer he?
Het is je vergevenquote:Op maandag 13 februari 2006 23:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
* nixxx diep schaamt.. mijn alcoholpromillage rechtvaardigt zo een fout niet..![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 23:49 schreef Litpho het volgende:
Tijd om te gaan slapen en morgen minder te fokken. 150 posts.
Dag Shashin!quote:Op maandag 13 februari 2006 23:50 schreef vibri het volgende:
U was een geweldig publiek [afbeelding]
Maar nu ga ik slapen [afbeelding]
[afbeelding]
durka durka mohammed jihadquote:Op maandag 13 februari 2006 23:30 schreef Anthraxx het volgende:
Je moet alleen wel je Bhurka inpakken
Aggesus Tabena Chaile Chudquote:
hij is leuk!quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:00 schreef liefie_ het volgende:
No I
I won’t send this valentine
Violets are blue
And if you don’t receive this valentine
It doesn’t mean that is ain’t true
And I’m not thinking of you
het is vaaaaalentijn!!!!
kent iemand van jullie dit liedje trouwens?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:00 schreef liefie_ het volgende:
No I
I won’t send this valentine
Violets are blue
And if you don’t receive this valentine
It doesn’t mean that is ain’t true
And I’m not thinking of you
het is vaaaaalentijn!!!!
Artist: Roisin Murphyquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kent iemand van jullie dit liedje trouwens?
dan ben ik echt trots op je!
valsspelerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:05 schreef _Fuffy_ het volgende:
[..]
Artist: Roisin Murphy
Title: Dear Diary
IGoogle.
samen kijken bij jou op de bank?quote:
Top! Maken we er een filmavondje van (gezien het feit dat we nog veel meer films zouden gaan kijken)quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
Top! Maken we er een filmavondje van (gezien het feit dat we nog veel meer films zouden gaan kijken)
twist is een neukertjequote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Twistje is helaas al weer naar huis...
niet eens een valentijnsonbijtje?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Twistje is helaas al weer naar huis...
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Altijd maar weer aan seks denken die Nixxx...![]()
quote:Guarana contains a high amount of guaranine, a chemical substance with the same characteristics as caffeine. This makes Guarana a stimulant similar to coffee, which means that it:
quickens perceptions
delays sleep
helps with endurance based activities
can help to recover from a hangover
impairs the appetite
will lead to more frequent visits to the toilet
causes a higher blood pressure and an increased heart rate
can make you feel jittery and may prevent sleep at all.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |