SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:31 schreef Myers het volgende:
Vet, Christopher Henderson wordt gespeeld door de enige echte:je leest de andere spoilers niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Ik probeer alle spoilers te vermijden, dus nee, alles wat in dit topic tussen spoilertags staat lees ik nietquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:48 schreef CloudStrife het volgende:
Voor diegene die episode 9 gemist hebben of diegene die nog even een recap willen.
24 episode 9 in 24 seconden!
http://secure.eonstreams.com/waxq_fm/01%2024%20in%2024%20-3.mp3
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:06 schreef vannilesoep het volgende:
LOL Ik zit echt te lezen van WTF?Wat lullen die aarsen... ep 8? 24 kloon?
Zit ik in het 24(USA) topic![]()
*naar LOST(USA) gaat![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:06 schreef vannilesoep het volgende:
LOL Ik zit echt te lezen van WTF?Wat lullen die aarsen... ep 8? 24 kloon?
Zit ik in het 24(USA) topic![]()
*naar LOST(USA) gaat![]()
CTU is overgstapt naar Tele2, ze gaan voor small Billsquote:
Dat kan ik zeker niet hier via de Astra ontvangen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:16 schreef Merkie het volgende:
GlobalSat is een Canadese satellietzender geloof ik. Die zenden meaui in HDTV uit en ik kijk dat dan weer in meauie HDTV kwaliteit.
Oh ja, Tony! Die was ik eigenlijk alweer vergetenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:57 schreef BB-Pieter het volgende:
ik ben vooral benieuwd of Tony weer beter wordt en nog een rol van betekenis gaat krijgen dit seizoen. Tony rules.....
ik denk dat Tony's enige rol was dat Jack voor hem naar de OK moest komen..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:57 schreef BB-Pieter het volgende:
ik ben vooral benieuwd of Tony weer beter wordt en nog een rol van betekenis gaat krijgen dit seizoen. Tony rules.....
nopequote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:58 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat kan ik zeker niet hier via de Astra ontvangen?
quote:Oh ja, Tony! Die was ik eigenlijk alweer vergeten.
Dat dacht ik niet!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik denk dat Tony's enige rol was dat Jack voor hem naar de OK moest komen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Martha is een veel beter First Lady!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:14 schreef jdiezrequejo het volgende:
http://www.fox.com/home.htm
2 nieuwe clips van de voglende uitzending staat weer online!
Martha en Logan in gesprek via de telefoon, en Chloe en Audry helpen Jack, but who is coming trough the door....![]()
ik zei niksquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:55 schreef Merkie het volgende:
Mensen, a.u.b. die clips niet omschrijven. Wil het nog niet lezen, en typ dit berichtje nu met moeite met m'n hoofd naar beneden.
Lalalala.
Lalalala.
Lalalala.
Lalalala.
Lalalala.
Lalalala.
Lalalala.
Lalalala.
Lalalala.
Lalalala.
Lalalala.
Lalalala.
Lalalala.
Lalalala.
gewoon doorposten, topic is bijna volquote:
hadden we al een TTquote:
is dat danquote:
die eerste is een beetje cynischquote:
zo veel nog!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:56 schreef TC03 het volgende:
Nog 8 posts.
quote:
ik zei niksquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Trouwens niet zo leuk dat de preview hier omschreven werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |