ik heb in een porsche gereden, en ik deed het maar rustig aan ja. En had ik al verteld over die vriendin die zwanger was soooooooooooo heeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik had een kater, en peu hield z'n muil niet[afbeelding]
Best leuk hoor met met iemand daar zijn die iemand kent die weer vrienden heeft die al die auto's heeftquote:
Whahahahaha Ik moest lachenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:39 schreef BoJo het volgende:
als ik mijn neus sneut dan spuit er een straaltje uit mijn oog tegen de binnenkant van mijn bril![]()
Je bent kapotquote:Op maandag 13 februari 2006 22:39 schreef BoJo het volgende:
als ik mijn neus sneut dan spuit er een straaltje uit mijn oog tegen de binnenkant van mijn bril![]()
je was zo stilquote:Op maandag 13 februari 2006 22:42 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ga naar me nest![]()
De groeten he kinders![]()
Je hebt het er liggen voor het geval dat?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo gaat de duct tape uit de auto halen![]()
uiteraard, die horen bij de standaard uitrustingquote:Op maandag 13 februari 2006 22:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt het er liggen voor het geval dat?
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik was douchen
Grote pimol wassen duurt nu eenmaal even![]()
Dat laat ik altijd voor me doenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik was douchen
Grote pimol wassen duurt nu eenmaal even![]()
Tja, je rijdt alfa of niet ehquote:Op maandag 13 februari 2006 22:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
uiteraard, die horen bij de standaard uitrusting![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:47 schreef hermandeperman het volgende:
Ik druk hem net uit, en ga nu een poging tot tukken wagen![]()
jaaahaaaa, is nu aan het verbindenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:49 schreef Alfisti het volgende:
trusten hermie!
* Alfisti zeurt bij Bo nog eens over die pixel foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |