Mits een keer op een studentvriendelijk tijdstipquote:
13:00 ofzoquote:Op maandag 13 februari 2006 22:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mits een keer op een studentvriendelijk tijdstip
eenschquote:Op maandag 13 februari 2006 22:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja, i kheb ook wel eens getukt in m'n auto, maar dat was gewoon omdat we te lui en te lam waren om de tent op te zettenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
kwam een uur later een maat van me ook slapen, ging die vet snurkenWas ik genoodzaakt om hem even hard te beuken
en dan maken ze je om 6 uur 's ochtends wakker om door de fokkin middle of nowhere in zuid belgie te gaan rijden
En niet op zondagquote:Op maandag 13 februari 2006 22:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
niets mis meequote:Op maandag 13 februari 2006 22:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Sjoew achter het stuur van een auto: Bijna een paar miljoen euro aan jachten van de aardbodem gedelete[afbeelding]
Afpilsen na afloopquote:
Ook goedquote:Op maandag 13 februari 2006 22:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
of wat later en dan met ze allen samen gaan kanen, vind ik altijd wel gezellig![]()
En bij Hugo's oude school, gelijk wat kogels ontwijkenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:35 schreef Sjoewe het volgende:
Wanneer is er weer eens wat in de jaarbeurs
Gaan we daarna wat ruiten inkegelen bij mn ex huisgenoot
ik ben alleen een keer geweest voor zo'n computerbeursquote:Op maandag 13 februari 2006 22:35 schreef Sjoewe het volgende:
Wanneer is er weer eens wat in de jaarbeurs
Gaan we daarna wat ruiten inkegelen bij mn ex huisgenoot
mietjequote:Op maandag 13 februari 2006 22:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
OMDAT IK DAN ALTIJD GAAR IN M'N NEST LIG!Daarom
het was de bedoeling om in het zaaltje waar het feestje was te pitten, maar ik dus alleen een slaapzak bij omdat ik geen zin om mijn tas in te pakkenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, i kheb ook wel eens getukt in m'n auto, maar dat was gewoon omdat we te lui en te lam waren om de tent op te zetten
1337 H4Xz0r!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben alleen een keer geweest voor zo'n computerbeurs![]()
ik ook voor Speed & Design, zeg maar in de tijd dat het nog geen tupperware-festival wasquote:Op maandag 13 februari 2006 22:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik met Googol en Peu naar de tuningbeursquote:Op maandag 13 februari 2006 22:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mooi spul iddquote:Op maandag 13 februari 2006 22:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
het was de bedoeling om in het zaaltje waar het feestje was te pitten, maar ik dus alleen een slaapzak bij omdat ik geen zin om mijn tas in te pakkenDus ik ging maar in mijn auto slapen, toen besloten ze om naar iemands huis te gaan en daar te pitten. Lag ik daar dus op zon bed wat ik even had toegeeigend kwamen allemaal van die lamme figuren mijn nachtrust verstoren, ben ik maar ergens waar het rustig was op de grond gaan slapen
Met een dekbed als matras
Het lag nog best goed ook, lekker zacht
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
of wat later en dan met ze allen samen gaan kanen, vind ik altijd wel gezellig![]()
en was het gezellie ?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik met Googol en Peu naar de tuningbeurs![]()
en toen kwam er nog zon fransman, moest ik me auto verzetten want die had ik midden op de oprit getieft en er moest iemand weg ofzo. Dus ik zo optiefen hier mijn sleutels doe het zelf maar. Maar er zit een alarm op die auto en niemand snapt het dus ik zo: ja wedden dat je zo keihard dat alarm hoort afgaan, en ja hoor 20 seconden later de alarm afgaanquote:
Ik had een kater, en peu hield z'n muil nietquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:39 schreef BoJo het volgende:
als ik mijn neus sneut dan spuit er een straaltje uit mijn oog tegen de binnenkant van mijn bril![]()
what else is new?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik had een kater, en peu hield z'n muil niet[afbeelding]
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik had een kater, en peu hield z'n muil niet[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |