Ik m'n huisgenoot, hij wilde geen bier halenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb net de koelkast een usernote gegeven
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:22 schreef Fugie het volgende:
ik was afgelopen weekend na 7 bier en 2 glazen (0,25 cl) bacardi ook de weg helemaal kwijt
quote:
Dus? Het is maar een autoquote:Op maandag 13 februari 2006 22:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
KGGGRRRGGRGRRRRRGGGGGGRGGRGR met zijn 17 inch![]()
ik moest een belg volgen, ging die opeens vol in ankers ik had het net op tijd door anders had ik mijn opel bij die knakker achterin geparkeerdquote:
Ik heb alleen nog maar een literflesquote:Op maandag 13 februari 2006 22:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik m'n huisgenoot, hij wilde geen bier halen
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar een literfles
mja viel me ook tegen, maar die pure bacardi kwam nogal aanquote:
Ik ook wel als ie leeg isquote:
Meiquote:Op maandag 13 februari 2006 22:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
wanneer ging jij je rijbewijs ook alweer halen?![]()
Herkenbaarquote:Op maandag 13 februari 2006 22:24 schreef Fugie het volgende:
[..]
mja viel me ook tegen, maar die pure bacardi kwam nogal aan
en ik was van 5 uur 's ochtends op en had geen avondeten gehad

En op de dag dat ik mijn papiertje ophaal is de wereld weer een stukje onveiligerquote:
viel me ook tegen, maar ik was echt opeens helemaal van de planeet, ben ik in mijn auto gaan slapenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Herkenbaar [afbeelding]
Alleen zo snel al out, da's niet herkenbaar
Ah toe, vertel nog 1 keer je verhaalquote:Op maandag 13 februari 2006 22:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En op de dag dat ik mijn papiertje ophaal is de wereld weer een stukje onveiliger
je kan alvast wel ergens in maart een prachtige 205 kopen.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En op de dag dat ik mijn papiertje ophaal is de wereld weer een stukje onveiliger
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
viel me ook tegen, maar ik was echt opeens helemaal van de planeet, ben ik in mijn auto gaan slapen
"Als het ding niet uitelkaar gesodemieterd is?" wil je eigenlijk zeggen?quote:
Stop it, ik moest weer lachenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
"Als het ding niet uitelkaar gesodemieterd is?" wil je eigenlijk zeggen?
ik ben ook een keer in slaap gevallen op een parkeerplaats in de auto, werd ik wakker gemaakt door zo'n securikor gast. Toch zeker 2 uur liggen pittenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
viel me ook tegen, maar ik was echt opeens helemaal van de planeet, ben ik in mijn auto gaan slapen
kwam een uur later een maat van me ook slapen, ging die vet snurkenquote:
Sjoew achter het stuur van een auto: Bijna een paar miljoen euro aan jachten van de aardbodem gedeletequote:Op maandag 13 februari 2006 22:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah toe, vertel nog 1 keer je verhaal
zolang er duct tape bestaat, zal dat kreng rijdenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
"Als het ding niet uitelkaar gesodemieterd is?" wil je eigenlijk zeggen?
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:12 schreef BoJo het volgende:
ik voel een Baf! (Alfristi en ik) meets FBG meets teringlijer meet opkomen![]()
Ducttape koppakkingquote:Op maandag 13 februari 2006 22:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
zolang er duct tape bestaat, zal dat kreng rijden![]()
PTA MEET!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we het gewoon een Fok! PTA SC meet noemen![]()
je kan het gewoon nietquote:Op maandag 13 februari 2006 22:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
heb m'n roest met een soort duct tape verborgen. heel suf, om de tape heen gaat 't roesten vrolijk verder!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |