van een ban hier op fok! ???quote:
rel 1 met FWNKquote:
Ban jij in het echte leven ook danquote:
dangel2?quote:
[PTA SC] Sikorsky S-76 @ 813 kmquote:
Weet ik.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heel gek maar de is opeens verdwenen![]()
en wie ben jij?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:52 schreef malle_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben fwnk niet. Ik heb wel zin om in jou te soppen.![]()
ten eerste ik heb geen ban aangevraagt!quote:Op maandag 13 februari 2006 23:57 schreef malle_ het volgende:
[..]
[PTA SC] Sikorsky S-76 @ 813 km
Dat kloontje is geband. Als opgaaf was gegeven dat-ie (ik dus) een 3-maanden ban zou hebben. Wat jij uitkraamt is écht de aller aller aller grootste bullshit!
Ja kinderbedtijd, daaaagquote:Op maandag 13 februari 2006 23:57 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Weet ik.
Waarom maken jullie niet goed met hem?
Anders kan hij nergens heen op fok?
Neh, ik vernam via MSN toch wel wat anders.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ten eerste ik heb geen ban aangevraagt!
ten tweede is je originele account niet gebanned oid! (voor zover ik weet welke originele user je bent)
en ook je andere klonen (zal geen namen noemen) horen gewoon unbanned te zijn!!!
je moet denken wat je wil denken, der gluren hier meer mods en FA's mee dan je denkt!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:02 schreef malle_ het volgende:
[..]
Neh, ik vernam via MSN toch wel wat anders.
Jij of Alexxxx, moeilijk, moeilijk.
Ik vind je reactie mooi man. Jij bent echt begaan met de SC. Die users willen we graag hebben.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:57 schreef malle_ het volgende:
[..]
[PTA SC] Sikorsky S-76 @ 813 km
Dat kloontje is geband. Als opgaaf was gegeven dat-ie (ik dus) een 3-maanden ban zou hebben. Wat jij uitkraamt is écht de aller aller aller grootste bullshit!
ja dus dan moeten wij hem hier maar opnemen in ons clubje? Ga toch weg. Hij doet zelf kansloos. Vaak genoeg gezegt wat hij moet doen kennelijk begrijpt of wilt hij dat niet begrijpen.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:57 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Weet ik.
Waarom maken jullie niet goed met hem?
Anders kan hij nergens heen op fok?
Ik kom niet voor hem op.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik vind je reactie mooi man. Jij bent echt begaan met de SC. Die users willen we graag hebben.
Top ook dat jij kennelijk vind dat ik wel iets toe voegt. Want ik sta niet in het lijstje.
Ik vind je een topper![]()
[..]
ja dus dan moeten wij hem hier maar opnemen in ons clubje? Ga toch weg. Hij doet zelf kansloos. Vaak genoeg gezegt wat hij moet doen kennelijk begrijpt of wilt hij dat niet begrijpen.
Dus geen FWNK vind ik PRIMA
Maar waarom kom jij zo voor hem op?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:05 schreef Brechtje het volgende:
en ik dacht dat jullie hier goede vrienden met hem waren?
Als er iemand iets goed te maken heeft met Fwnk ben jij het wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:05 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik kom niet voor hem op.
Maar door mij komt dit allemaal die foto's etc.
en hij is nergens meer welkom, en ik dacht dat jullie hier goede vrienden met hem waren?
Niet dus.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als er iemand iets goed te maken heeft met Fwnk ben jij het wel.
Nee ook dat heb je niet geheel correctquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:15 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nou dat ook weer niet maar zoiets, dat hij hier graag kwam en jullie hem gewoon mochten.
Ja dus trek je de beerput vandaag nog maar even lekker openquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:14 schreef Brechtje het volgende:
[..]![]()
![]()
ik heb me excuses allang aangeboden.
beerput?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja dus trek je de beerput vandaag nog maar even lekker open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |