Gefixt!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:56 schreef Insomaniac het volgende:
Lynx! Ik had een foutje gemaakt, chansadres hoort nu op 12 te staan, sorry..
Hey kijk Svensational, ik ben ff actief geweest en heb een usericon aangemaakt.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Door het ontbreken van een avatar blijf je bij mij ook niet echt hangen.
En ik had gelijkquote:Op maandag 13 februari 2006 18:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ach, ik mag al blij zijn als ik er morgen nog in sta. Volgens mij krijg ik alle Ellen fans op mn dak![]()
Nee hoor, ik ben geen Ellen fan.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En ik had gelijk
Mag je trouwens nog stemmen als je er al uit ligt? Ik neem aan van wel...
You tha boss!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
WTF! ik ben voor een regel verandering, ik had echt niet voorzien dat het zo snel zou gaan! Eigenlijk was de -5 regel bedoeld om de onbekenden eruit te filteren, maar nu zijn zelfs users die hier vaak komen en actief meedoen ook de dupe.
Ik ben voor een regelverandering!.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat heeft, onder andere, Dizer ooit misdaan?)
Maar ik bedoel op het forum zelf. En ik vind het jamemr dat er blijkbaar nog een hoop wrok zit van de vorige editiequote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
!
OMG, lees het topic eens goed door! Dizer en ik zijn juist de oorzaak van het verdwijnen van het merendeel van de "leuke actieve users"!![]()
Maar ik ben het met je eens hoor:Dizer
![]()
Klopt, maar dat maakt het ook wel weer grappig.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik bedoel op het forum zelf. En ik vind het jamemr dat er blijkbaar nog een hoop wrok zit van de vorige editie, want dat zie je af en toe ook nog terug in de motivaties.
dit klinkt zo engquote:Mensen die het nog niet verdienden om eruit te gaan liggen nu al naast de baan, en heel veel mensen die het nog niet verdienen staan op de afgrond
JA DAT MOET NU EENMAAL!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
dit klinkt zo eng
alsof mensen geadoreerd móeten worden, omdat ze "nou eenmaal" heel bijzonder zijn ofzo
Sommige mensen mogen best iets meer gewaardeerd wordenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
dit klinkt zo eng
alsof mensen geadoreerd móeten worden, omdat ze "nou eenmaal" heel bijzonder zijn ofzo
Ja, maar als je zag wat er allemaal gebeurde binnen één nacht en een halve dagquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:46 schreef Svensational het volgende:
Beetje raar om die regel nu in te voeren ineens, zo midden op de dag.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:40 schreef Woelli het volgende:
-- babette21: Je gaf me -punten , omdat ik volgens jou doordraaf![]()
Nee hoor.. Ik ben fanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:17 schreef babette21 het volgende:
[..]wilde je dat ontkennen dan
geen reactie vanwege minpunten hoor, maar dat "volgens jou" is gewoon zo grappig![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:27 schreef PeRi het volgende:
Maar het maakt toch niet uit, Erik je hecht echt teveel waarde aan dit spel. Boeiend dat Dizer eruit is, of Sven ofzo. Niks persoonlijk tegen die twee, maar zo zijn je regels nu eenmaal, of je slaapt of je of dat je het druk hebt. Ze zijn eruit gestemd door alle users hier. Niet alleen jij mag kiezen wie erin blijft en op deze manier lijkt het er op dat je alleen jouw lieverdjes wilt houden.
geeft niks johquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Sorry voor het ongemak!
wie kopt 'm in?!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:31 schreef Woelli het volgende:
Nee hoor.. Ik ben fan![]()
Maar draaf niet door.. toch![]()
Jeuj, ik mag -5enquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Ok, we gaan gewoon door zoals het nu is. Als je er niet mee kan leven, dan heb je pech. Sorry voor het ongemak!
quote:
Morgen weer een dagquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
leg je er nou maar bij neer, je kán Dizer er nu [nog] niet uitgooien![]()
USG is jou ook moequote:
Alleen Dizer en ik hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh yeah..ik ben er alweer uitgegooid
Hoezee de SHO clan was weer bezig..
zwaar zielig maar ach
Ach als jullie dr je lol uit halen..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alleen Dizer en ik hoor![]()
En we hebben Sven er ook uitgegooid... niks geen SHO-bias.
Vond het zelf wel hilarisch. En geheel volgens de regels natuurlijk.![]()
![]()
Ping ping ping: We have a winner!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach als jullie dr je lol uit halen..
Kga eens kijken of k niet toevallig Dizer's adres kwijtraak voor de kaartjes
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En hij zal de consequenties moeten voelen..quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jammer van je Angelique avatar... ik was net zo op je aan t kotsen..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:21 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Kijk... zo moet je doen! Dan ben je tof
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |