Je hebt zeker aan je pik lopen trekken?quote:
?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je hebt zeker aan je pik lopen trekken?
Check topic iets met IIIquote:
Ja BEDANKTquote:
Heb nog geen mail gehad, dus...quote:Op maandag 13 februari 2006 19:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Twisted_Logic
Voor PUB MOD
JA
of
niet
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:05 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Lijkt me wel duidelijk he, de mail is al verstuurd naar degene die het niet worden, dus is de keus wel al gemaakt. ;')
Och baggeren moet ook kunnenquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:24 schreef VASND het volgende:
*dood*
Inderdaad.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:28 schreef Twisted_Logic het volgende:
Suuz_ heeft overigens ook nog geen mail gehad voor wie dat andere topic mist.
Volgens mij weet ze niet wat Tubgirl isquote:
hehe, overal tubgirl posten en reltopics openenen om de nieuwe mods het zo moeilijk mogelijk te maken enzoquote:Op maandag 13 februari 2006 19:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Volgens mij weet ze niet wat Tubgirl is
Daar gaan we 48 uurquote:Op maandag 13 februari 2006 19:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hehe, overal tubgirl posten en reltopics openenen om de nieuwe mods het zo moeilijk mogelijk te maken enzo
das wel heel veel gevraagt hoor..quote:
* Twisted_Logic bereid zich vast voorquote:Op maandag 13 februari 2006 19:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hehe, overal tubgirl posten en reltopics openenen om de nieuwe mods het zo moeilijk mogelijk te maken enzo
Neequote:
Mee baggeren?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:40 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
* Twisted_Logic bereid zich vast voor![]()
K heb geen klonenquote:Op maandag 13 februari 2006 19:41 schreef B_BOY het volgende:
[..]
klonen....
en dan krijgen we ip-ban...
dan via proxy.....
Suuz_ niet, mischien dan toch TLK?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:42 schreef Suuz_ het volgende:
Hoi Suuz_
Nogmaals bedankt voor je sollicitatie, helaas moet ik je meedelen dat
de keuze voor PUB-mod op iemand anders gevallen is. Later vandaag
wordt bekend gemaakt wie precies.
Met vr gr Nikky
Forum Admin @FOK!.nl
zie je wel dat ze me gewoon vergeten waren
Met zijn allenquote:
JIjquote:Op maandag 13 februari 2006 19:44 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Suuz_ niet, mischien dan toch TLK?
En dan naar GCSCquote:Op maandag 13 februari 2006 19:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Met zijn allen![]()
Zodat heel PUB geband wordt![]()
Koffiequote:Op maandag 13 februari 2006 19:45 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik ga overigens even koffie drinken, tot zo.
Beste vriendin die lust gevoelens op mij wilt uiten..quote:Op maandag 13 februari 2006 19:46 schreef snopprinses het volgende:
[..]
met mij wel ja, op dat stomme moodboard na
sup?![]()
klinkt niet goedquote:Op maandag 13 februari 2006 19:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Beste vriendin die lust gevoelens op mij wilt uiten..
Hoiquote:Op maandag 13 februari 2006 19:51 schreef Suuz_ het volgende:
helleu haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |