quote:Op maandag 13 februari 2006 16:23 schreef een VWO-er het volgende:
Je hebt slim en intilligent. Mensen op VWO zijn slim, ze kunnen veel leren in korte tijd. Wil niet zeggen dat ze ook intilligent zijn. Als ik mijn oude VWO klas vergelijk met mijn vrienden van VMBO niveau, weet ik wel wie er verstandiger en meer intilligent zijn.
Opleiding zegt niks over je karakter, je hebt gewoon geluk dat je net die paar vakken beter kunt leren.
Eenschquote:Op maandag 13 februari 2006 16:29 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
VWO-ersverkapt stelletje mongolen daar op school.
Ik ben van mening dat dat gewoon een stel omhoog getrapte hangjongeren zijn die denken dat ze slim zijn of kunnen leren
BAHVWO
nee man, dan krijg je nóg meer alfavakkenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:30 schreef Aurelianus het volgende:
Gymnasium boven alles.
deze; .quote:Op maandag 13 februari 2006 16:37 schreef Molluck het volgende:
Ok wat is nu je punt?
Daarom haat ik ze ook.quote:Die VWO'er maakt 1 keer een fout terwijl een VMBO'er een fout maakt tegen elke werkwoordsvorm? Je ontkracht je eigen topic.
Het is dus een soort afgunst?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:39 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
deze; .
[..]
Daarom haat ik ze ook.
open er een topic over.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:40 schreef -jos- het volgende:
Misschien heeft ie wel dyslexie ofzo, er zijn veel betere dingen om je aan te ergeren![]()
Kennis is macht.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:39 schreef Fatality het volgende:
nee man, dan krijg je nóg meer alfavakken
op mijn school bestond het VWO vooral uit meer van hetzelfde maken.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:48 schreef Deetch het volgende:
Goed kunnen leren zegt niets over je intelligentie. Verbanden kunnen leggen zegt veel meer. Op VWO leer je dit laatste op HAVO en lager ligt de nadruk vooral op feitenkennis.
Gymnasiasten vind ik (jaja, ik ben heeel oud) dan wel weer enge VWO-ers. Maar toch, het klinkt wel vetquote:Op maandag 13 februari 2006 16:45 schreef Koewam het volgende:
[..]
Oh, en quidquid latine dictum sit altum viditur?
Dikke lul.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:48 schreef DoctorB het volgende:
VMBO-ers hebben ook zo'n geweldig toekomst perspectief...
straatveger is echt een wereldbaan. Daar zal menig VWO-er later jaloers op zijn, als hij met de familie in de auto net vertrekt voor de vierde vakantietrip van het jaar.
met je vmbo straatvegerssalaris?quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:55 schreef DoctorB het volgende:
[..]
met je vmbo straatvegerssalaris?
en je drie koters in de luiers. en vrouw met minikrulpermanent. en je schuld bij de wehkamp?
Echt niet.
beulen zul je.
Dat doet me denken aan een gozer die 2 jaar geleden bij mij op handbal zat. Hij was gestopt met school zodat hij kon gaan werken als loodgieter. En trots dat hij er op was...quote:Op maandag 13 februari 2006 16:48 schreef DoctorB het volgende:
VMBO-ers hebben ook zo'n geweldig toekomst perspectief...
straatveger is echt een wereldbaan. Daar zal menig VWO-er later jaloers op zijn, als hij met de familie in de auto net vertrekt voor de vierde vakantietrip van het jaar.
Jij komt thuis van een koude kermis als je hoort wat die figuren verdienen per uur.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:58 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan een gozer die 2 jaar geleden bij mij op handbal zat. Hij was gestopt met school zodat hij kon gaan werken als loodgieter. En trots dat hij er op was...![]()
![]()
Tss, ga je mond spoelen.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:55 schreef DoctorB het volgende:
[..]
met je vmbo straatvegerssalaris?
en je drie koters in de luiers. en vrouw met minikrulpermanent. en je schuld bij de wehkamp?
Echt niet.
beulen zul je.
Dat kan met basisschool alquote:Op maandag 13 februari 2006 17:01 schreef Lucille het volgende:
Met VWO kan je in ieder geval wel FA worden
wat bedoel je?quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:30 schreef Aurelianus het volgende:
Gymnasium boven alles.
inderdaad een simpele baan met een niet zo hoge opleiding eis, en als nog zakken vullen.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:01 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Jij komt thuis van een koude kermis als je hoort wat die figuren verdienen per uur.
Ja, als je de Ban en de slotjes knop kunt vinden is het al goed.quote:
je hebt zelf zeker IVBO gedaan of nóg lager?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:29 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
VWO-ersverkapt stelletje mongolen daar op school.
Ik ben van mening dat dat gewoon een stel omhoog getrapte hangjongeren zijn die denken dat ze slim zijn of kunnen leren
BAHVWO
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:06 schreef RtV het volgende:
Goed...liever VMBO dan VWO lijkt me zo.
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:30 schreef Aurelianus het volgende:
Gymnasium boven alles.
Vind je het gek, als je in de rest van de maatschappij zoveel domheid ziet?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:13 schreef vaudej het volgende:
VWO'ers, en vooral gymnasten hebben erg veel last van een meerderwaardigsheidscomplex
niks, hoezo?quote:
over dat soort figuren zal TS het wel hebben, maar om dan alle VWO'ers meteen over één kam te scherenquote:Op maandag 13 februari 2006 17:13 schreef vaudej het volgende:
VWO'ers, en vooral gymnasten hebben erg veel last van een meerderwaardigsheidscomplex
Nee hoor. Het is vwo en havo.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:31 schreef Koewam het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is volgens mij VWO en Havo.
Inderdaad.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:33 schreef funkmaster het volgende:
zucht....verkapt ik-ben-paletsorteerder-en-scheld-daarom-slimme-mensen-uit topic![]()
inderdaadquote:Op maandag 13 februari 2006 17:33 schreef funkmaster het volgende:
zucht....verkapt ik-ben-paletsorteerder-en-scheld-daarom-slimme-mensen-uit topic![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:45 schreef Jim.Beam het volgende:
Zijn genoeg mensen van het VMBO die later nog hun VWO halen. Ik ben zelf in de avonduren ook bezig met VWO, en het lukt prima allemaal. Het ontbreekt mensen die dus zo opscheppen over hun opleiding (die door hun pappie en mammie is betaald) gewoon aan respect voor andere mensen. Enigste wat ze kunnen is lekker zeiken op anderen omdat ze zelf niet inzien wat voor sociaal gefrusteerde eikels ze zelf zijn.
![]()
Oh ja, en als ze weten dat anderen gelijk hebben, hun op spelfouten controleren. Dan kun je later als saaie accountant nog heimelijk terugdenken aan dat moment, om je zelf nog een pleziertje te gunnen.quote:
that's the spiritquote:Op maandag 13 februari 2006 18:00 schreef t0y het volgende:
Lekker chillen heel de dag, blowtjes roken, biertjes zuipen in de pauze en lekker veel spijbelen.
Kortom, VMBO 14.gif
Niks mis met pallets sorteren.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:33 schreef funkmaster het volgende:
Pallets sorteren is zo 2005quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:00 schreef t0y het volgende:
Kortom, VMBO![]()
edit: Trouwens, de leraren waren veel aardiger en begripvoller, maar dat moet ook, anders worden ze in elkaar getimmerd![]()
Ik zat overigens wel in een klas waarvan de meeste leerlingen van havo + afkwamen, ze hadden net als mij er totaal geen zin in, volgens mij speciaal samengesteld ofzo. Bende van ellende![]()
ja natuurlijk heb je gelijk....quote:Op maandag 13 februari 2006 18:00 schreef t0y het volgende:
Ik heb in de brugklas havo/vwo gedaan, in de 2e mavo en in de 3e en 4e vmbo-kader
Op het vmbo heb ik al mijn vrienden gemaakt en ik ben daar nog steeds blij om. Misschien dat ik geluk heb gehad met de cito toets, maar ik vond dat ik beter thuishoorde op het vmbo dan op die kuthavo. Lekker chillen heel de dag, blowtjes roken, biertjes zuipen in de pauze en lekker veel spijbelen.
Kortom, VMBO![]()
edit: Trouwens, de leraren waren veel aardiger en begripvoller, maar dat moet ook, anders worden ze in elkaar getimmerd![]()
Ik zat overigens wel in een klas waarvan de meeste leerlingen van havo + afkwamen, ze hadden net als mij er totaal geen zin in, volgens mij speciaal samengesteld ofzo. Bende van ellende![]()
dat verschilt natuurlijk ook per persoon.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:06 schreef funkmaster het volgende:
[..]
ja natuurlijk heb je gelijk....
op het VWO moet je de hele dag leren en heb je geen leven gedurende je middelbare chooltijd![]()
dude, daar kan je ook lekker zuipen en blowen hoor
Gelukkig kun je altijd nog hennep gaan kweken, werken is alleen voor hoogopgeleiden en mbo-ers interessant. Niet voor mij, ik ga mijn geld wel ergens anders mee verdienen. De enige mogelijkheid voor mij op de arbeidsmarkt is inpakwerk, horeca en schoonmaken. Daar houd het dan ook echt mee op.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:06 schreef funkmaster het volgende:
[..]
ja natuurlijk heb je gelijk....
op het VWO moet je de hele dag leren en heb je geen leven gedurende je middelbare chooltijd![]()
dude, daar kan je ook lekker zuipen en blowen hoor....maar later heb je WEL een baan![]()
ja, maar daarom is zijn argumentatie ook ronduit ruk...quote:Op maandag 13 februari 2006 18:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat verschilt natuurlijk ook per persoon.
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:09 schreef funkmaster het volgende:
[..]
ja, maar daarom is zijn argumentatie ook ronduit ruk...
al die mensen die het cool vinden dat ze mavo doen, ik heb niks dan respect voor mensen die hard werken en uiteindelijk de mavo halen.
![]()
Maarniet voor die luie bitches die later werkloos zijn en waar ik de WW voor mag betalen![]()
![]()
Je bedoelt zeker VWO?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:09 schreef funkmaster het volgende:
[..]
ja, maar daarom is zijn argumentatie ook ronduit ruk...
al die mensen die het cool vinden dat ze mavo doen, ik heb niks dan respect voor mensen die hard werken en uiteindelijk de mavo halen.
![]()
Maarniet voor die luie bitches die later werkloos zijn en waar ik de WW voor mag betalen![]()
![]()
ik heb ook het VWO gedaan...en er zitten ook een hoop niet-kakkers op hoor, ik schijt ook op die hockey-ballen, maar niet iedereen daar is zo!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:10 schreef vintrax het volgende:
Ik ben het met jimjim1983 mee eens hoor.. Ik zit zelf op het VWO en ik doe bijna niets aan school eigenlijk.. wel als ik een keer een schoolexamen heb maar voor de rest heb ik tijd zat.
Maar vaak zijn VWO'er wel van die kakmensjes ja.
Bij ons hebben alle kakkers van die kraagjes van hun polo's die ze helemaal omhoog laten steken, dat ziet er echt niet uit en dan voelen ze zich ook nog 'es super goed ook noet.
dat vind ik wel heel erg knapquote:Op maandag 13 februari 2006 18:12 schreef t0y het volgende:
Had ik al verteld dat ik geen fluit heb uitgevoerd op het vmbo en dat al mijn cijfers gemiddeld 8+ waren, koud kunstje.
jonge, deze uitspraak bewijst maar weer hoe dom je bezig bent.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:12 schreef t0y het volgende:
Had ik al verteld dat ik geen fluit heb uitgevoerd op het vmbo en dat al mijn cijfers gemiddeld 8+ waren, koud kunstje. Het enige vak dat enigszins boeiend was, was toch wel administratie, van mijn klasgenootjes heb ik daar leren frauderen.
Ik ga geen coke dealen, ben je gek ofzo. Hennep is veel beter, als je al gepakt word met 30+ kilo moet je hooguit 2 jaar zitten. De kans is zelfs groot dat je er met een boete + voorwaardelijke straf vanaf komt. Whehe, Nederland blijft mijn favoriete landquote:Op maandag 13 februari 2006 18:14 schreef funkmaster het volgende:
[..]
jonge, deze uitspraak bewijst maar weer hoe dom je bezig bent.![]()
als je zulke hoge cijfers haalde, was dan havo --> vwo gaan doen.
Tis echt niet cool om laagopgeleid te zijn hoor, die mentaliteit zit er bij de vmbo'ers nogal in![]()
Ga jij maar lekker een Tony Montana proberen te worden, ben je op je 30e dood![]()
Hoe is het trouwens met je Maserati?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:14 schreef funkmaster het volgende:
[..]
jonge, deze uitspraak bewijst maar weer hoe dom je bezig bent.![]()
als je zulke hoge cijfers haalde, was dan havo --> vwo gaan doen.
Tis echt niet cool om laagopgeleid te zijn hoor, die mentaliteit zit er bij de vmbo'ers nogal in![]()
Ga jij maar lekker een Tony Montana proberen te worden, ben je op je 30e dood![]()
die is niet van mij maar van m'n ouders he....heb er al 2 weken niet meer in geredenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:16 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met je Maserati?![]()
Oh, ben jer zo een...quote:Op maandag 13 februari 2006 18:16 schreef funkmaster het volgende:
[..]
die is niet van mij maar van m'n ouders he....heb er al 2 weken niet meer in gereden![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:15 schreef t0y het volgende:
[..]
Ik ga geen coke dealen, ben je gek ofzo. Hennep is veel beter, als je al gepakt word met 30+ kilo moet je hooguit 2 jaar zitten. De kans is zelfs groot dat je er met een boete + voorwaardelijke straf vanaf komt. Whehe, Nederland blijft mijn favoriete land
laten we het ermaar op houden dat m'n ouders die niet hebben verdiend met hennep kwekenquote:
Of juist intelligent...quote:Op maandag 13 februari 2006 18:17 schreef funkmaster het volgende:
[..]
je bent echt te dom voor woorden....
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:16 schreef funkmaster het volgende:
[..]
die is niet van mij maar van m'n ouders he....heb er al 2 weken niet meer in gereden![]()
haha relaxed!!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:18 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Ik heb van de week voor het eerst in de X5 mogen rijden
![]()
gelukkig snappen meer mensen mijquote:
in trainspotting zitten ze aan de heroine, da's iets heel anders hequote:Op maandag 13 februari 2006 18:21 schreef funkmaster het volgende:
ow trouwens @ tOy
lees net in je profiel een quote uit Trainspotting, wil jij zo'n typ worden?![]()
zo te horen kom je idd aardig in de buurt
Die heeft op het VWO gezeten en schrijft intelligent fout?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:23 schreef een VWO-er het volgende:
Op maandag 13 februari 2006 16:23 schreef een VWO-er het volgende:
Je hebt slim en intilligent. Mensen op VWO zijn slim, ze kunnen veel leren in korte tijd. Wil niet zeggen dat ze ook intilligent zijn. Als ik mijn oude VWO klas vergelijk met mijn vrienden van VMBO niveau, weet ik wel wie er verstandiger en meer intilligent zijn.
Opleiding zegt niks over je karakter, je hebt gewoon geluk dat je net die paar vakken beter kunt leren.
neequote:Op maandag 13 februari 2006 18:24 schreef vintrax het volgende:
[..]
Die heeft op het VWO gezeten en schrijft intelligent fout?
Maar ja, iedereen heeft zijn eigen talenten.. dat de een misschien VWO kan.. en de ander VMBO ofzo.. ik weet zeker dat er vele VMBO'ers vele dingen kunnen die een VWO'er niet eens kunnen. Als je bijv. een timmerman wordt ofzo.. dan klinkt dat misschien wel 'laag' in sommige oren maar probeer jij maar 'es een mooie kast te maken ofzo.. toch?
Je kunt een hennepkweker niet met een heroïnejunk vergelijken, denk nu eens goed na!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:21 schreef funkmaster het volgende:
ow trouwens @ tOy
lees net in je profiel een quote uit Trainspotting, wil jij zo'n typ worden?![]()
zo te horen kom je idd aardig in de buurt
Zonder 'slimme' mensen zaten wij nu niet te Fok!ken!quote:
Ja oke.. maar dan nog vind ik niet dat mensen moeten neerkijken op VMBO'ers ofzo.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:25 schreef jimjim1983 het volgende:
nee
ik heb dit in dat andere topic ook al gezegd maar bijna iedereen kan leren om een kast te maken. die timmermannen zijn ook niet met een timmermanstalent geboren hoor
70% van Fok! is zo'n beetje VWO-er. In 99.9% van alle berichten op Fok! zit wel een spelfout.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:24 schreef vintrax het volgende:
[..]
Die heeft op het VWO gezeten en schrijft intelligent fout?
Bron? Schei toch uit met dat geblaat man!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:28 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
70% van Fok! is zo'n beetje VWO-er. In 99.9% van alle berichten op Fok! zit wel een spelfout.
Ja je hebt gelijk, als je op VWO hebt gezeten kan je niks meer fout doen.![]()
ja klopt. neerkijken op anderen is in de meeste geval ook niet goed. maar het gaat mij erom dat sommige mensen niet lijken te kunnen accepteren dat gewoon niet iedereen even intelligent is.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:27 schreef vintrax het volgende:
[..]
Ja oke.. maar dan nog vind ik niet dat mensen moeten neerkijken op VMBO'ers ofzo.
Mijn vriend zit nu op de TU in eindhoven en heeft op z'n VWO school dus helemaal geen reet uitgevoerd. Zijn kleine zusje daarentegen werkt superhard en zit op het VMBO maar ik ben zeker veel meer trots op dat kleine meisje dat ze zich zoveel kan inzetten dan die luie vriend van mij.
Je moet er wel rekening mee houden dat VMBOers ook hun kwaliteiten hebben, wie gaat er anders je banden verwisselen en je apk keuring doen? Wie rekent er anders je boodschappen af bij de kassa? Wie gaat er... ok, ik hou al op. Je begrijpt me wel.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:29 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja klopt. neerkijken op anderen is in de meeste geval ook niet goed. maar het gaat mij erom dat sommige mensen niet inzien dat gewoon niet iedereen even intelligent is.
Idd, dat is ook waar, waar het eigenlijk op neer komt is: we kunnen niet zonder elkaar!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:31 schreef P8 het volgende:
zonder vmbo'ers en lager zou de maatschappij niet eens kunnen draaien.
Slechte poging tot humor, kankerkneus en hou je kop dicht over mijn moeder. Je kent haar niet eens.quote:
nou...nou..motor van de maatschappij. vergeet niet dat er nogaltijd mensen zijn die de motor moeten besturenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:31 schreef t0y het volgende:
[..]
Je moet er wel rekening mee houden dat VMBOers ook hun kwaliteiten hebben, wie gaat er anders je banden verwisselen en je apk keuring doen? Wie rekent er anders je boodschappen af bij de kassa? Wie gaat er... ok, ik hou al op. Je begrijpt me wel.
VMBO-ers zijn de motor van deze maatschappij, rag ze niet teveel af!![]()
Oké.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:32 schreef t0y het volgende:
[..]
Slechte poging tot humor, kankerkneus en hou je kop dicht over mijn moeder. Je kent haar niet eens.
jahwel man, dat is die slet die altijd arm is omdat ze iedereen geld geeft om haar te neukenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:32 schreef t0y het volgende:
[..]
Slechte poging tot humor, kankerkneus en hou je kop dicht over mijn moeder. Je kent haar niet eens.
Pas nou op straks zien we hier allemaalquote:Op maandag 13 februari 2006 18:35 schreef P8 het volgende:
[..]
jahwel man, dat is die slet die altijd arm is omdat ze iedereen geld geeft om haar te neuken
ALS ze altijd arm is, hoe kan ze dan die mensen betalen?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:35 schreef P8 het volgende:
[..]
jahwel man, dat is die slet die altijd arm is omdat ze iedereen geld geeft om haar te neuken
Leen van Frisia.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:36 schreef yosander het volgende:
[..]
ALS ze altijd arm is, hoe kan ze dan die mensen betalen?![]()
![]()
Dan kan ze dat niet terug betalen hé, hé!quote:
ze is zo'n uitkering trekkende hoer, duhquote:Op maandag 13 februari 2006 18:36 schreef yosander het volgende:
[..]
ALS ze altijd arm is, hoe kan ze dan die mensen betalen?![]()
![]()
Haar zoontje zit toch in de hennep, dat schijnt op den duur best lucratief te zijn.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:38 schreef yosander het volgende:
[..]
Dan kan ze dat niet terug betalen hé, hé!
hehe....slimme mensenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:40 schreef Originele_Naam het volgende:
vwo ownt de shit, en die pauper vmbo'ers moeten niet zoveel zeuren.
Het is toch een beetje andersom hoor sorryquote:Op maandag 13 februari 2006 18:31 schreef P8 het volgende:
zonder vmbo'ers en lager zou de maatschappij niet eens kunnen draaien.
Dan is ze niet arm, want ze krijgt wel geld.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:38 schreef P8 het volgende:
[..]
ze is zo'n uitkering trekkende hoer, duh![]()
Uitkering 900 per maandquote:Op maandag 13 februari 2006 18:38 schreef P8 het volgende:
[..]
ze is zo'n uitkering trekkende hoer, duh![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:42 schreef funkmaster het volgende:
zoals ook al in het basher-VMBO topic gezegd....laat die vmbo'ers maar m'n schoenen poetsen, doen ze wat nuttigs
zwart werkquote:Op maandag 13 februari 2006 18:43 schreef t0y het volgende:
[..]
Uitkering 900 per maand
Zwart werk: 500 per maand
De maatschappij naaien: priceless!
nee, ze leren hun handen te gebruiken. bijna iedere vwo-er zou dat ook kunnen leren.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:44 schreef Jim.Beam het volgende:
VWO-ers hebben hun hoafd mee, vmbo-ers hun handen.
Ga is ergens anders ava's jatten jijquote:Op maandag 13 februari 2006 17:06 schreef RtV het volgende:
Goed...liever VWO dan VMBO lijkt me zo.
edit: nog niet wakker, scherp DoctorB.
Ooit wel eens VWO-ers uit zichzelf aan brommertjes zien kloten?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee, ze leren hun handen te gebruiken. bijna iedere vwo-er zou dat ook kunnen leren.
Nou, ik wil niet veel zeggen maar bij mij in de klas ziten jongens en die zijn best sportief!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:48 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Ooit wel eens VWO-ers uit zichzelf aan brommertjes zien kloten?
Nee want ze houden niet van bewegen, ze gaan veel liever dagen achter de pc zitten.
Ja sporten moet wel als aankomend balletje, maar ik doel meer op dingen waar je wat vaardigheid mee oefent. Zoals in je jonge jaren brommertjes slopen en in elkaar zetten, dan ben je later niet de lamlul die met het minste gelijk de ANWB moet bellen.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Nou, ik wil niet veel zeggen maar bij mij in de klas ziten jongens en die zijn best sportief!
Jullie zijn gewoon jaloers dat we het allebei kunnenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:48 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Nee want ze houden niet van bewegen, ze gaan veel liever dagen achter de pc zitten.
Alsof je opleidingsniveau iets met je sportiviteit te maken heeftquote:Op maandag 13 februari 2006 18:48 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Als ik in je fotoboek kijk, zie ik weinig om jaloers op te zijn.quote:
Waarom gaat het in de lagere intellectuele kaste altijd om uiterlijkquote:Op maandag 13 februari 2006 19:08 schreef t0y het volgende:
[..]
Als ik in je fotoboek kijk, zie ik weinig om jaloers op te zijn.
Next.
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:08 schreef t0y het volgende:
[..]
Als ik in je fotoboek kijk, zie ik weinig om jaloers op te zijn.
Next.
Waarom zeggen lelijke mensen altijd dat ze het van hun 'intelligentie' moeten hebben.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:12 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Waarom gaat het in de lagere intellectuele kaste altijd om uiterlijkProletariër
quote:
wat dan wel?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:13 schreef t0y het volgende:
Het is niet de waarheid.
Je bent ieder geval dom, nu de foto's nogquote:Op maandag 13 februari 2006 19:13 schreef t0y het volgende:
[..]
Waarom zeggen lelijke mensen altijd dat ze het van hun 'intelligentie' moeten hebben.
Dat is net zoals tegen een dik wijf zeggen, het gaat niet om het uiterlijk, maar om het innerlijk.
Het is niet de waarheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |