Nee, dat was omdat je topicgeil bent..quote:Op maandag 13 februari 2006 15:45 schreef pc-fr34k het volgende:
Jullie begrijpen dat ik snel de lapo moest hebben om te zorgen dat die newb hem niet maakte.
DD zou hem doen toch?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:45 schreef pc-fr34k het volgende:
Jullie begrijpen dat ik snel de lapo moest hebben om te zorgen dat die newb hem niet maakte.
Hij zou dat feitje toch niet weten.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:45 schreef pc-fr34k het volgende:
Wie?quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:46 schreef Chowi het volgende:
Mijn dag verloopt uitermate goed, trouwens, voor de geïntresseerden. Ik kreeg zelfs een chocolademedaille op het station in Zwolle..
Nietes, postgeil is wat anders dan topicgeil!quote:Op maandag 13 februari 2006 15:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, dat was omdat je topicgeil bent..
Wat??? Waar??? En waarom heb ík die niet gekregen??!!!??!!!!quote:Op maandag 13 februari 2006 15:46 schreef Chowi het volgende:
Mijn dag verloopt uitermate goed, trouwens, voor de geïntresseerden. Ik kreeg zelfs een chocolademedaille op het station in Zwolle..
Ik had geen inspiratie.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:46 schreef Misstique het volgende:
Welck een bagger TT
Dat is overduidelijk.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
*terugdenkt aan het liedje "special olympics"
Omdat jij al keeeei oud bent.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat??? Waar??? En waarom heb ík die niet gekregen??!!!??!!!!
quote:
Ik heb 'm nog slechter gemaakt.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:48 schreef cerror het volgende:
Jezus, mijn überslechte nep-franse TT's zijn nog beter.
Je bent te laat, vorige topic schatquote:Op maandag 13 februari 2006 15:48 schreef Dagonet het volgende:
Men mist mij?
Ik zei het. Via Misstique gaat een stuk sneller dan via mij.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:48 schreef Dagonet het volgende:
Men mist mij?
Naam-topic.quote:
het viel mij ook op!quote:Op maandag 13 februari 2006 15:49 schreef Janetje het volgende:
Wow.. twee volgepostte topics na elkaar in de gesloten lijst..
Jij kan mensen bannen toch?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:48 schreef Dagonet het volgende:
Men mist mij?
Dat komt omdat Frans gewoon mooi is, zelfs als het nep is.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:48 schreef cerror het volgende:
Jezus, mijn überslechte nep-franse TT's zijn nog beter.
Kutuser.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:49 schreef Jaco90 het volgende:
Kut TT.
nepfrans, is dat een ander woord voor belgisch?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat komt omdat Frans gewoon mooi is, zelfs als het nep is.
Ik vind Frans een kuttaal. Daarom maak ik waarschijnlijk kut TT's.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat komt omdat Frans gewoon mooi is, zelfs als het nep is.
Ik moest even werkenquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik moest even werken
Heb je die knaapjes weggejaagd ?!
quote:
1 Moest z'n huiswerk doen.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik moest even werken
Heb je die knaapjes weggejaagd ?!
Nepfrans is gewoon iets brabbelen met heel veel "zjjj"-klanken en rollende R'en.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nepfrans, is dat een ander woord voor belgisch?
Vlaamse friet met mayo! [afbeelding]
Bien sur.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:53 schreef cerror het volgende:
Biére pour le personellez du fritûre.
Ik heb er ook één. Kreeg 'm op kantoor, NS-medewerker zijnde.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:46 schreef Chowi het volgende:
Ik heb het graag gedaan, JD.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb er ook één. Kreeg 'm op kantoor, NS-medewerker zijnde.
Toch nog een lichtpuntje vandaag. Bedankt dat je me herinnerde aan dit mooie moment, Ch.
Friture dans un Mure, c'est veulste dure..quote:Op maandag 13 februari 2006 15:53 schreef cerror het volgende:
Biére pour le personellez du fritûre.
Held.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:55 schreef NJ het volgende:
Zwolle. Daar ben ik ooit eens langsgereden.
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:55 schreef NJ het volgende:
Die vertiefte A28 daar zeker, waar altijd file staatquote:Op maandag 13 februari 2006 15:55 schreef NJ het volgende:
Ik hoop hardquote:Op maandag 13 februari 2006 15:55 schreef NJ het volgende:
Ik ook, om vervolgens onverrichter zake huiswaarts te kerenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:56 schreef Janetje het volgende:Daar heb ik zelfs wel eens op het station gestaan..
Kan ík er wat aan doen dat mensen met de auto gaan?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Die vertiefte A28 daar zeker, waar altijd file staat.
quote:
Hmm.. das dan weer minder..quote:Op maandag 13 februari 2006 15:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ook, om vervolgens onverrichter zake huiswaarts te keren
ach, hoevelaken scoort ook best goed wat dat betreftquote:Op maandag 13 februari 2006 15:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Die vertiefte A28 daar zeker, waar altijd file staat.
Hij bashte mij?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:55 schreef Misstique het volgende:
OMG! Het probeert eerst c. te bashen en dan NJ. Het is zo dom dat t bijna leuk is![]()
quote:
Komt je vaag bekend voor, zeker.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:59 schreef cerror het volgende:
Zwolle, dat ken ik trouwens ook ergens van.
Hij deed een zielige poging om een quasi-grappige opmerking bij je foto te zetten.quote:
Ik nodig genoeg mensen uit!quote:Op maandag 13 februari 2006 15:59 schreef jackson het volgende:
[..]
![]()
Als je niemand uitnodigd kan je ook niet verwachten dat ze er blijven staan
Heel vaag ja...quote:
Oh, het was grappig bedoeld... had ik niet eens door.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hij deed een zielige poging om een quasi-grappige opmerking bij je foto te zetten.
*afwachtquote:
Leuke mensen, bedoelt ze..quote:
Hoeveel dozen van die dingen verslijt jij op weekbasisquote:Op maandag 13 februari 2006 16:00 schreef pc-fr34k het volgende:
Even de frikandellen uit het frituurvet halen/
Daarom mag ik ook niet komen..quote:
Ik durf jou gewoon niet uit te nodigen omdat ik panisch ben voor afwijzingen.quote:
Ehh.. voorbereiden op wat ze kunnen verwachten in BeF?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:02 schreef Dagonet het volgende:
Effe terug gelezen maar christeneziele wat zijn jullie lief voor een stel newbies?
Whehehehe! Welke pauper rijdt er dan ook op een scooterquote:Op maandag 13 februari 2006 16:02 schreef Chowi het volgende:
Haha, DL's scooter is verrot, sms't hij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |