Kan ķk er wat aan doen dat mensen met de auto gaan?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Die vertiefte A28 daar zeker, waar altijd file staat.
quote:
Hmm.. das dan weer minder..quote:Op maandag 13 februari 2006 15:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ook, om vervolgens onverrichter zake huiswaarts te keren
ach, hoevelaken scoort ook best goed wat dat betreftquote:Op maandag 13 februari 2006 15:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Die vertiefte A28 daar zeker, waar altijd file staat.
Hij bashte mij?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:55 schreef Misstique het volgende:
OMG! Het probeert eerst c. te bashen en dan NJ. Het is zo dom dat t bijna leuk is![]()
quote:
Komt je vaag bekend voor, zeker.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:59 schreef cerror het volgende:
Zwolle, dat ken ik trouwens ook ergens van.
Hij deed een zielige poging om een quasi-grappige opmerking bij je foto te zetten.quote:
Ik nodig genoeg mensen uit!quote:Op maandag 13 februari 2006 15:59 schreef jackson het volgende:
[..]
![]()
Als je niemand uitnodigd kan je ook niet verwachten dat ze er blijven staan
Heel vaag ja...quote:
Oh, het was grappig bedoeld... had ik niet eens door.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hij deed een zielige poging om een quasi-grappige opmerking bij je foto te zetten.
*afwachtquote:
Leuke mensen, bedoelt ze..quote:
Hoeveel dozen van die dingen verslijt jij op weekbasisquote:Op maandag 13 februari 2006 16:00 schreef pc-fr34k het volgende:
Even de frikandellen uit het frituurvet halen/
Daarom mag ik ook niet komen..quote:
Ik durf jou gewoon niet uit te nodigen omdat ik panisch ben voor afwijzingen.quote:
Ehh.. voorbereiden op wat ze kunnen verwachten in BeF?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:02 schreef Dagonet het volgende:
Effe terug gelezen maar christeneziele wat zijn jullie lief voor een stel newbies?
Whehehehe! Welke pauper rijdt er dan ook op een scooterquote:Op maandag 13 februari 2006 16:02 schreef Chowi het volgende:
Haha, DL's scooter is verrot, sms't hij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |