Oi GFquote:Op maandag 13 februari 2006 16:30 schreef _Fuffy_ het volgende:
[..]
Geestelijk misschien. Lichamelijk al snel een ander verhaal denk ik zo
Denken doe je thuis maar en buiten gewoon lekker aankloten en spelen.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:26 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat is zo. Ik zou een keer een grens moeten trekken en stoppen met nadenken erover. Misschien gaat het dan alleen maar beter en komen er vanzelf ineens kansen. Voor mezelf is het ook plezieriger denk ik als ik niet constant depressief wordt
haha neej zo was t niet bedoeld hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 16:31 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
..wat weer een hint is naar jouw libido?
Dan heb je wel aparte vrienden en bekendenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
De verhalen van veel vrienden en bekenden die WEL goed bezig zijn. Zij hebben volgens mij tussen hun 20e en 25e hun sexuele piek en daarna neemt het in razend tempo af (denk ik). Misschien is het voor mannen en vrouwen totaal verschillend... Ik heb nog ongeveer een jaar
Ikke, 32 sluit zich daar, voorzichtig, bij aan..quote:Op maandag 13 februari 2006 16:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Airwin en ik zijn 30
En ik denk dat onze grote teen meer sex krijgt dan de gemiddelde Singles poster![]()
sport is geestelijke ontspanningquote:Op maandag 13 februari 2006 16:30 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat doet me er trouwens aan denken dat ik eigenlijk pas zo depressief geraakt ben toen ik minder ben gaan sporten. Misschien heeft het er wel een klein beetje mee te maken. Inmiddels doe ik niet zoveel meer aan lichaamsbeweging (in ieder geval niet intensief aan sport) maar dat komt door mijn knie vooral en mijn rug heeft nog wat problemen opgeleverd. Daarvoor was ik drie keer per week aan het trainen meestal... Misschien zorgde het wel voor de nodige afleiding...
Nee hoor...quote:Op maandag 13 februari 2006 16:30 schreef _Fuffy_ het volgende:
Geestelijk misschien. Lichamelijk al snel een ander verhaal denk ik zo
Beetje slechte gedachten voor iemand die de 30 nog niet is gepasseerdquote:Op maandag 13 februari 2006 16:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Bedankt. Die laatste zin verwoordt bijna precies zoals ik allemaal vrees dat het zou gaan lopen. Ik ben een beetje bang om alleen over te blijven denk ik
Traditionele mystieke praktijken zouden suggereren dat de volgende logische stap het gebruiken van maagden (danwel knapen) is in de jacht naar eeuwig leven en eeuwige schoonheid.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is waar... Zal het misschien iets psychosomatisch zijn, dat ik in jonge mannen de bron van leeftijdloosheid denk te vinden?
![]()
Wie ben je en wat heb je met BttD gedaan?quote:
Dat ook weer niet, op een gegeven moment houdt het wel op.quote:
En ezelinnenmelk, veel ezelinnenmelk!quote:Op maandag 13 februari 2006 16:33 schreef Litpho het volgende:
Traditionele mystieke praktijken zouden suggereren dat de volgende logische stap het gebruiken van maagden (danwel knapen) is in de jacht naar eeuwig leven en eeuwige schoonheid.
23quote:Op maandag 13 februari 2006 16:35 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Tuurlijk, hoe oud ben je wel niet?
Baden in ezelinnenmelk.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ezelinnenmelk, veel ezelinnenmelk!
Een hele nobele manier om BttD aan de vrouw te krijgen!quote:Op maandag 13 februari 2006 16:33 schreef Litpho het volgende:
Traditionele mystieke praktijken zouden suggereren dat de volgende logische stap het gebruiken van maagden (danwel knapen) is in de jacht naar eeuwig leven en eeuwige schoonheid.
Misschien zodra je 85 bent en een terminale ziekte hebt. Niet als je 23 bent en nog je halve leven voor je hebt.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat ook weer niet, op een gegeven moment houdt het wel op.
Zie jij nou ook het getal 370 voor je?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat ook weer niet, op een gegeven moment houdt het wel op.
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zie jij nou ook het getal 370 voor je?
Slechts zijn halve leven?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:37 schreef _Fuffy_ het volgende:
[..]
Misschien zodra je 85 bent en een terminale ziekte hebt. Niet als je 23 bent en nog je halve leven voor je hebt.
Zo ben ik. Dat en ik hoor net dat ik afgepoeierd ben zonder het te wetenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Een hele nobele manier om BttD aan de vrouw te krijgen!
Probeer iemand anders te naaien ofzoquote:Op maandag 13 februari 2006 16:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
hmm ik zie een verlenging van de ban aankomen
Alsof het niet in de gaten loopt.quote:
Hoiquote:Op maandag 13 februari 2006 16:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wie ben je en wat heb je met BttD gedaan?
Uhm... Dat laatste gedeelte begrijp ik even niet helemaal. Of liever gezegd: helemaal niet...quote:Op maandag 13 februari 2006 16:38 schreef Litpho het volgende:
Zo ben ik. Dat en ik hoor net dat ik afgepoeierd ben zonder het te weten.
quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:39 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
HoiIk ben de vriendin van BttD en ik vond het leuk om hier te posten hihi
last van een gespleten persoonlijkheid?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:39 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
HoiIk ben de vriendin van BttD en ik vond het leuk om hier te posten hihi
Mag ik vragen waar je dat op baseertquote:Op maandag 13 februari 2006 16:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
valt me tegen.. had je ouder geschat door al je replies
Ik wel. De meeste mensen die ik ken hebben toen ze tussen de 15 en de 20 waren al heel wat meer gedaan dan ik... als je snapt wat ik bedoel...quote:Op maandag 13 februari 2006 16:39 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik zie je probleem niet..![]()
quote:
Ga je vooral spiegelen aan anderen...quote:Op maandag 13 februari 2006 16:42 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik wel. De meeste mensen die ik ken hebben toen ze tussen de 15 en de 20 waren al heel wat meer gedaan dan ik... als je snapt wat ik bedoel...
Als anderen het wel beter voor elkaar hebben dan doe ik dat inderdaadquote:Op maandag 13 februari 2006 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga je vooral spiegelen aan anderen...
Dat doet iedereen Cc.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga je vooral spiegelen aan anderen...
Je bent jezelf aan het naaien aangezien je te dom bent om je te verstoppenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:38 schreef _Fuffy_ het volgende:
[..]
Probeer iemand anders te naaien ofzo
Daar heb je wellicht gelijk in, maar zoals BttD het doet is het wel erg zichzelf naar beneden halen omdat 'anderen' al wel een relatie hebben gehad en hebben geneukt. Van zo zwart-wit denken word je inderdaad niet vrolijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |