'Moesten' toen ik in de twintig was mijn vrienden en scharrels altijd ouder zijn, de laatste jaren worden ze steeds jonger. Van 7 jaar jonger tot 14 jaar jongerquote:
Dat zei ze alleen maar om jou af te poeieren.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Had jij niet een principe om niet te neuken via Fok!?.
Er komen wel meer mensen op Fok met dat principe die niet te beroerd zijn om dat principe als het zo uitkomt gewoon overboord te gooien...quote:Op maandag 13 februari 2006 16:11 schreef Litpho het volgende:
Principes zijn er om overboord gegooid te wordenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:11 schreef Litpho het volgende:
Mijn illusies, wat doe je?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zei ze alleen maar om jou af te poeieren.![]()
Vodka en kleding smaak doen wonderenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar dat wil ik niet zo graag, dan is de spontaniteit er af. Ik heb al heel veel materiaal gelezen over hoe het zou moeten, maar dat zijn dingen die ik niet echt kanquote:Op maandag 13 februari 2006 16:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
laat maar ik ga je niet opvoeden in de kunst van het versieren(kan het zelf ook niet haha)
er zijn wel cursusen voor hoor
google maar eens
Da's waar!quote:Op maandag 13 februari 2006 16:13 schreef Godlike02 het volgende:
Vodka en kleding smaak doen wonderen![]()
Ik heb altijd al iets gehad met jongere mannen, ook toen ik zelf nog wat jonger was.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
'Moesten' toen ik in de twitnig was mijn vrienden en scharrels altijd ouder zijn, de laatste jaren worden ze steeds jonger. Van 7 jaar jonger tot 14 jaar jonger.
Gelukkig lost dat problem zich vanzelf opquote:Op maandag 13 februari 2006 16:15 schreef Mokster het volgende:
14 jaar jonger is nog een tikkie illegaal ben ik bang...![]()
Je begint toch echt zelf iedere keer weer over dit onderwerp.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:15 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik voel me niet zo heel goed door de oorpijn en door het onderwerp, ik ga even op mijn bed liggen denk ik.
Gewoon hoerig. Het is traag als dikke stront en de verbinding met m'n webmail dondert er steeds uitquote:Op maandag 13 februari 2006 16:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Italiaans hoerig? Of gewoon hoerig?
Daar heb je gelijk in... Het spijt mequote:Op maandag 13 februari 2006 16:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je begint toch echt zelf iedere keer weer over dit onderwerp.
Ik zei niet dat het je moest spijten.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:17 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in... Het spijt me
Ouder worden is zo erg nog niet!quote:Op maandag 13 februari 2006 16:16 schreef Litpho het volgende:
Gelukkig lost dat problem zich vanzelf op.
en je sexuele piek komt rond je 40..quote:Op maandag 13 februari 2006 16:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ouder worden is zo erg nog niet!![]()
Volgens mij staat er zoiets in Godin van de jacht: vrouwen tussen de 30 en 35 hebben echt de allergrootste vijver om uit te vissen. Even afhankelijk waar je van houdt kun je wegkomen met behoorlijke uitschieters naar beneden en boven en alles wat er tussenin zit!![]()
Vlak de vrouwen van 37 en ouder ook niet uitquote:Op maandag 13 februari 2006 16:18 schreef Mokster het volgende:
Ouder worden is zo erg nog niet!![]()
Volgens mij staat er zoiets in Godin van de jacht: vrouwen tussen de 30 en 35 hebben echt de allergrootste vijver om uit te vissen. Even afhankelijk waar je van houdt kun je wegkomen met behoorlijke uitschieters naar beneden en boven en alles wat er tussenin zit!![]()
Het was wel een terecht verwijt. Ik zal erover ophouden denk ik. Voor mezelf is het ook niet fijn om er steeds weer over na te denkenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het je moest spijten.![]()
Wat heerlijk om te weten dat ik nog zoveel jaar heb om me helemaal uit te leven!!!quote:Op maandag 13 februari 2006 16:19 schreef Copycat het volgende:
Vlak de vrouwen van 37 en ouder ook niet uit.
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en je sexuele piek komt rond je 40..
haha och armquote:Op maandag 13 februari 2006 16:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik die nu had...
Tjeezus!![]()
Het was geen verwijt maar een constatering. Maar inderdaad moet jij er niet zo veel over nadenken.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Het was wel een terecht verwijt. Ik zal erover ophouden denk ik. Voor mezelf is het ook niet fijn om er steeds weer over na te denken![]()
Welke verhalen?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:21 schreef BreaktotheDance het volgende:
Als ik de verhalen moet geloven is dat niet het geval![]()
Voor mannen niet neequote:Op maandag 13 februari 2006 16:21 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Welke verhalen?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:21 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat ben ik... efficiency ten topquote:Op maandag 13 februari 2006 16:22 schreef Litpho het volgende:
Voor mannen niet nee. Cc is dan ook heel efficiënt bezig
.
Naar je eigen zeggen is dat slechts een kwestie van tijdquote:Op maandag 13 februari 2006 16:24 schreef Copycat het volgende:
Maar om nu een knulletje van negentien mijn bed in te slepen...
De verhalen van veel vrienden en bekenden die WEL goed bezig zijn. Zij hebben volgens mij tussen hun 20e en 25e hun sexuele piek en daarna neemt het in razend tempo af (denk ik). Misschien is het voor mannen en vrouwen totaal verschillend... Ik heb nog ongeveer een jaarquote:
Dat is zo. Ik zou een keer een grens moeten trekken en stoppen met nadenken erover. Misschien gaat het dan alleen maar beter en komen er vanzelf ineens kansen. Voor mezelf is het ook plezieriger denk ik als ik niet constant depressief wordtquote:Op maandag 13 februari 2006 16:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het was geen verwijt maar een constatering. Maar inderdaad moet jij er niet zo veel over nadenken.
ja bij mannen en vrouwen ligt die andersquote:Op maandag 13 februari 2006 16:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
De verhalen van veel vrienden en bekenden die WEL goed bezig zijn. Zij hebben volgens mij tussen hun 20e en 25e hun sexuele piek en daarna neemt het in razend tempo af (denk ik). Misschien is het voor mannen en vrouwen totaal verschillend... Ik heb nog ongeveer een jaar
doemdenkerquote:Op maandag 13 februari 2006 16:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
De verhalen van veel vrienden en bekenden die WEL goed bezig zijn. Zij hebben volgens mij tussen hun 20e en 25e hun sexuele piek en daarna neemt het in razend tempo af (denk ik). Misschien is het voor mannen en vrouwen totaal verschillend... Ik heb nog ongeveer een jaar
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja bij mannen en vrouwen ligt die anders
bij mannen ligt ie idd in t begin van je 20 zeg maar
Is relatief he, ik word ook ouder...quote:Op maandag 13 februari 2006 16:24 schreef Litpho het volgende:
Naar je eigen zeggen is dat slechts een kwestie van tijd.
tadaaaaquote:Op maandag 13 februari 2006 16:26 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat is zo. Ik zou een keer een grens moeten trekken en stoppen met nadenken erover. Misschien gaat het dan alleen maar beter en komen er vanzelf ineens kansen. Voor mezelf is het ook plezieriger denk ik als ik niet constant depressief wordt
lekker iedere keer dat je jezelf bemerkt op t nadenken, een lekker stuk gaan fietsen, sporten of iets anders waar je lichamelijk moe van wordquote:Op maandag 13 februari 2006 16:26 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat is zo. Ik zou een keer een grens moeten trekken en stoppen met nadenken erover. Misschien gaat het dan alleen maar beter en komen er vanzelf ineens kansen. Voor mezelf is het ook plezieriger denk ik als ik niet constant depressief wordt
Mijn smaak is gewoon stil blijven staan terwijl ik steeds ouder wordquote:Op maandag 13 februari 2006 16:27 schreef Copycat het volgende:
Is relatief he, ik word ook ouder...
Of misschien wordt mijn smaak wel steeds jonger bij het klimmen der jaren.
En ook dat is geen vaststaand feit. Mijn eennalaatste ex was twee jaar ouder dan ik en had een libido waarmee ie stad en land kon voorzien... Dát deed ie dan dus ookquote:
Ik ken nog genoeg mannen tussen de 25 en begin 40 die er, net als ik zelf, niet genoeg van kunnen krijgen...quote:Op maandag 13 februari 2006 16:27 schreef _Fuffy_ het volgende:
Mannen hebben hier piek al vrij jong dacht ik. Misschien zelfs voor de 20.
Dat klopt, maar ik lees uit onderstaande af dat je smaak sneller verjongt dan dat jij veroudert.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is relatief he, ik word ook ouder...
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:09 schreef Copycat het volgende:
Hoe ouder ik word, des te jonger de mannen waar ik amoureuze betrekkingen mee heb.
eerlijk gezegd zou ik niet zo graag een relatie willen met iemand die een laag libido heeft... zeg maarquote:Op maandag 13 februari 2006 16:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ook dat is geen vaststaand feit. Mijn eennalaatste ex was twee jaar ouder dan ik en had een libido waarmee ie stad en land kon voorzien... Dát deed ie dan dus ook.
Dat doet me er trouwens aan denken dat ik eigenlijk pas zo depressief geraakt ben toen ik minder ben gaan sporten. Misschien heeft het er wel een klein beetje mee te maken. Inmiddels doe ik niet zoveel meer aan lichaamsbeweging (in ieder geval niet intensief aan sport) maar dat komt door mijn knie vooral en mijn rug heeft nog wat problemen opgeleverd. Daarvoor was ik drie keer per week aan het trainen meestal... Misschien zorgde het wel voor de nodige afleiding...quote:Op maandag 13 februari 2006 16:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
lekker iedere keer dat je jezelf bemerkt op t nadenken, een lekker stuk gaan fietsen, sporten of iets anders waar je lichamelijk moe van word
Geestelijk misschien. Lichamelijk al snel een ander verhaal denk ik zoquote:Op maandag 13 februari 2006 16:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ken nog genoeg mannen tussen de 25 en begin 40 die er, net als ik zelf, niet genoeg van kunnen krijgen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |