Herman heeft wel gelijk en een permanente chauffeur scheelt ook geen geld bij de meesten hoor, vergeet niet dat je zo'n iemand ook moet betalen als je op vakantie bent of gewoon op kantoor zit.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:05 schreef Richboy het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je een echte baas bent scheelt je dat uren!
Nee, ik ben begonnen met m'n P, en daarna doctoraal.. Gewoon het oude systeem. Alleen ben ik 'ingehaald' door het BaMa systeem dat ze ingevoerd hebben. En bij BE zit daar nog wel wat verschil tussen, dus ik moet ineens nog 2e en 3e jaars vakken erbij doen.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:04 schreef vlad het volgende:
[..]
ja kan toch pas doctoraal doen indien je bama hebt afgerond?
zo is het bij mij iig wel![]()
Het ligt eraan of je veel moet reizen voor je werk he. En ze kunnen ook naar jou toekomenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:05 schreef Richboy het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je een echte baas bent scheelt je dat uren!
doctoraal = master, de ma van bamaquote:Op maandag 13 februari 2006 15:04 schreef vlad het volgende:
[..]
ja kan toch pas doctoraal doen indien je bama hebt afgerond?
zo is het bij mij iig wel![]()
De meeste CEO's reizen zich de tering volgens mij.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het ligt eraan of je veel moet reizen voor je werk he. En ze kunnen ook naar jou toekomen
Pquote:Op maandag 13 februari 2006 15:08 schreef Richboy het volgende:
[..]
Nee, ik ben begonnen met m'n P, en daarna doctoraal.. Gewoon het oude systeem. Alleen ben ik 'ingehaald' door het BaMa systeem dat ze ingevoerd hebben. En bij BE zit daar nog wel wat verschil tussen, dus ik moet ineens nog 2e en 3e jaars vakken erbij doen.
Doctoraal zijn de 3 jaar na je P.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:10 schreef vlad het volgende:
[..]
Pzeg gewoon propedeuse
![]()
en doctoraal staat los van bamadoctoraal is vernieuwend onderzoek doen, hoef je geen lessen of iets dergelijks voor te volgen
![]()
kandidaats vergeten?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:11 schreef Richboy het volgende:
[..]
Doctoraal zijn de 3 jaar na je P.
das snelquote:Op maandag 13 februari 2006 15:12 schreef M5 het volgende:
post lekker verder 813 is al af.
Dat klopt ,maar meestal per vliegtuigquote:Op maandag 13 februari 2006 15:10 schreef Richboy het volgende:
[..]
De meeste CEO's reizen zich de tering volgens mij.
Zuigt idd, als ik m'n BI af had kunnen ronden dan had ik nu bij Unisys als consultant aan de bak gekunt. Ze vragen er nl. nu 1 maar ik mis het programmeer gedeelte wat je in 3e en 4e jaar destijds kreeg.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:03 schreef Richboy het volgende:
[..]
Dat zuigt man!
Ik heb zelf ook wat struikelvakjes, maar het enige is dat ik moet over stappen van het doctoraal systeem naar BaMa...kost me weer tijd extra, maar ik mag nog blijven!
quote:
dat zijn net 2 boeken zeker? 'k herken hetquote:Op maandag 13 februari 2006 15:14 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb in ieder geval weer 100 euro aan studieboeken gekocht
dan ben ik ook al bijna gepromoveerd wou je zeggenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:11 schreef Richboy het volgende:
[..]
Doctoraal zijn de 3 jaar na je P.
Ph.D is de volgende stap na je Msc... dus als je 4 jaar bijna noemt....quote:Op maandag 13 februari 2006 15:15 schreef vlad het volgende:
[..]
dan ben ik ook al bijna gepromoveerd wou je zeggen![]()
das eigenlijk post-doctoraal onderwijs (promoveren), de titel die je dan krijgt is wel dr. (doctor)quote:Op maandag 13 februari 2006 15:14 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
volgens mij niet. ik ken een gast die is Master of Science en die is nu bezig met z'n doctoraal
bachelor is (in de techniek) gelijk aan ing. (Hbo niveau geloof ik)
Master is gelijk aan ir. (universitair)
en doctoraal is hoogste en als je gaat lesgeven ben je professor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |