inderdaad, volgens mij verdient die eigenaar echt bergen met geld en scheept al die studentjes afquote:Op maandag 13 februari 2006 14:53 schreef M5 het volgende:
[..]
ja, dus te weinig imo, zeker gezien het werk dat je doet.
geknipt voor ijsmeisquote:Op maandag 13 februari 2006 14:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
ze nemen alleen nog maar domme mutsen aan ja, die moet je alles 3434x uitleggen
je moet wel achter het stuur passenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:55 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik ga het toch nog een keer proberen te solliciteren daar
Ik rij mensen die het er voor over hebben, dat zijn meestal niet de mensen die het voor het patsen doenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:54 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit!
Maar voor zo'n fooi per uur ga ik niet werken
Hoe is het voor je netwerk? Rij je mensen die er toe doen of alleen die wannabe's?
Dat hoop ik wel voor je jaquote:Op maandag 13 februari 2006 14:46 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik me zusje beter an jullie allemaal bijelkaar
Logisch, je moet toch geld verdienen...quote:Op maandag 13 februari 2006 14:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
inderdaad, volgens mij verdient die eigenaar echt bergen met geld en scheept al die studentjes af
Het patsen laten ze wel aan jou overquote:Op maandag 13 februari 2006 14:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik rij mensen die het er voor over hebben, dat zijn meestal niet de mensen die het voor het patsen doen99 van de 100 keer stop ik om de hoek en lopen ze het laatste stuk
true truequote:Op maandag 13 februari 2006 14:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Logisch, je moet toch geld verdienen...
daarom laten ze een student een zeilboot in elkaar vouwen en gaan hun met de eer en de centen strijkenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Logisch, je moet toch geld verdienen...
Dus niet de echte koningen... Laat dan maar, dan levert het wat dat betreft ook al niets op...quote:Op maandag 13 februari 2006 14:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik rij mensen die het er voor over hebben, dat zijn meestal niet de mensen die het voor het patsen doen99 van de 100 keer stop ik om de hoek en lopen ze het laatste stuk
Inderdaadquote:Op maandag 13 februari 2006 14:57 schreef vlad het volgende:
[..]
daarom laten ze een student een zeilboot in elkaar vouwen en gaan hun met de eer en de centen strijken![]()
win-win situatie![]()
Ja door wiskunde, toen moest ik het in het 2de jaar halen en anders switchen/oprotten. Alle vakken van 2de jaar gehaald behlave weer dat kut wiskundequote:Op maandag 13 februari 2006 14:39 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij door 1 vak gestopt bent met je HBO? Dat is vrij zuur.
Die hebben natuurlijk gewoon een eigen chauffeur in dienstquote:Op maandag 13 februari 2006 14:57 schreef Richboy het volgende:
[..]
Dus niet de echte koningen... Laat dan maar, dan levert het wat dat betreft ook al niets op...
ik verdien nog steeds niet genoeg om een knap appartementje te kunnen betalen in me eentje, dus we gaan net zo lang door tot ik dat wel kanquote:Op maandag 13 februari 2006 14:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lul, nog meer verdienen hejij bent het verkeerde voorbeeld voor andere schoolverlaters. Er zijn lui MET diploma die minder verdienen
Het kon je nog wel 'ns tegenvallen wat bij het bedrijf over de vloer komt aan bazen die geen chauffeur hebbenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die hebben natuurlijk gewoon een eigen chauffeur in dienst
Dat zuigt man!quote:Op maandag 13 februari 2006 14:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja door wiskunde, toen moest ik het in het 2de jaar halen en anders switchen/oprotten. Alle vakken van 2de jaar gehaald behlave weer dat kut wiskunde![]()
Ik zuig echt met wiskunde, laatst ook zitten rummiekuppen (hoe je het ook schrijft) bak er echt weinig van![]()
Ach iedereen zijn strengths & weaknesses he![]()
Er wel eens over nagedacht dat er ook genoeg zijn die geen chauffeur willenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:01 schreef Richboy het volgende:
[..]
Het kon je nog wel 'ns tegenvallen wat bij het bedrijf over de vloer komt aan bazen die geen chauffeur hebben
heeft geen nut hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 14:55 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik ga het toch nog een keer proberen te solliciteren daar
ja kan toch pas doctoraal doen indien je bama hebt afgerond?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:03 schreef Richboy het volgende:
[..]
Dat zuigt man!
Ik heb zelf ook wat struikelvakjes, maar het enige is dat ik moet over stappen van het doctoraal systeem naar BaMa...kost me weer tijd extra, maar ik mag nog blijven!
Waarom niet? Als je een echte baas bent scheelt je dat uren!quote:Op maandag 13 februari 2006 15:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Er wel eens over nagedacht dat er ook genoeg zijn die geen chauffeur willen
Die ik ookquote:Op maandag 13 februari 2006 15:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heeft geen nut hoorje kan beter een half jaar wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |