Kwartfinale CL?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:31 schreef twi het volgende:
[..]
Maar met 3 keepers waarvan de oudste niet eens 24 is kom je er niet.
Vangt er ook weer een het nieuws met een half oor op.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:29 schreef jorienvdherik het volgende:
haha succes met wilfred hehe
Didulica was 25-26, Lobont 24-25. Dat kan nog wel. Maar als Lobont daar de kar had moeten trekken voor Stekelenburg en Vermeer. Kom op, het moet eens ophouden met dat keeperstalent. Laten we ons eerst maar richten op Stekelenburg, een ervaren man erachter hebben en Vermeer mag een jaar of drie lekker wachten op zijn kansen. Of laat hem (al dan niet tijdelijk) vertrekken en zet die van Duijn er neer als dat echt nog een groter talent is.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:32 schreef gras het volgende:
Kwartfinale CL?
Eftal CL Finale 2007quote:Op maandag 13 februari 2006 21:19 schreef Cordoba32 het volgende:
---------------Gentenaar-------------
Hetinga------Stam-----Bouma-----------Urby
--Landzaat------------Maduro
--------------Sneijder-----------
--Rosales----Huntalaar------Perez----
Gelukkig wel. Misschien is het wel een bliksenafleider, want hoop toch echt niet dat hij komt. Dat zou de geloofwaardigheid van Martin van Geel ineens totaal wegnemen.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:37 schreef Nashje het volgende:
Mijn god zeg, iedereen doet al of Bouma heeft getekend. Het is maar een alternatief.
Mooi zo, die gozer is veel te technisch.quote:Veron mist mogelijk uitduel met Ajax
13/2/2006 19:57
Het meespelen van Juan Sebastian Veron tegen Ajax, is onzeker. De middenvelder van Internazionale raakte zondag geblesseerd tijdens de topper tegen Juventus.
Veron verliet in de 81ste minuut het veld. De Argentijnse spelmaker heeft last van een gekneusde enkel. Hij zal enkele dagen niet mee kunnen trainen. En het is twijfelachtig of hij de reis naar Amsterdam mee kan maken voor het duel op 22 februari.
Dit seizoen speelde Veron 12 van de 25 wedstrijden in de Serie A mee en vier van de zes in de Champions League.
Zwaar overschat? Laatste jaren blessuregevoelig en al driemaal achter elkaar de verkeerde club gekozen.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer, zwaar overschatte voetballer die Veron. Maar ze hebben wel 10 goede vervangers achter de hand helaas.
Jammer dat Cristian Chivu verschrikkelijk onhaalbaar is.quote:
Inderdaad, die Adriano schiet met 200 km/u en als Maarten Stekelenburg zo'n slap schot van Michael Mols al niet eens kan verwerken, dan zal Adriano wel minimaal éénmaal doel treffen.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Die Adriano moet een blessure krijgen
ik schijt nu al in mijn broek voor die gozer....zeker met onze verdediging
Ik juich het alleen maar toe dat Ajax weer uit Nederlanders komt te bestaan, maar dan wel kwaliteit.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:08 schreef Cart_man het volgende:
Het is duidelijk waar van Geel mee bezig is. Exact hetzelfde als wat Jansen nu bij Feijenoord doet en wat bij AZ al gebeurd is.
En toch heb ik er een hard hoofd in, zeker gezien de samenwerking tussen az en Ajax..quote:Op maandag 13 februari 2006 22:16 schreef M0NTANA het volgende:
Zelf wilt hij wel, je gaat niet voor de grap in Amsterdam stappen met een Ajax-shirt aan. Dan wil je gewoon iets duidelijk maken, daarbij zal hij financieel gezien ook niet onhaalbaar zijn.
hahaha precies...quote:Op maandag 13 februari 2006 22:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Inderdaad, die Adriano schiet met 200 km/u en als Maarten Stekelenburg zo'n slap schot van Michael Mols al niet eens kan verwerken, dan zal Adriano wel minimaal éénmaal doel treffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |