abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35189845
ja die videogame gaat wel wat ver...als het allemaal echt is, tenminste..
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_35226028
Hoi,

Ik weet niet of ik het hier mag vragen, maar zou iemand voor mij van Derren Brown zijn programma Seance ergens kunnen uploaden? Ik heb er hier al zo veel van gehoord dat ik het nu wel eens zelf wil zien.
pi_35235641
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 17:19 schreef ACJazzz het volgende:
Hoi,

Ik weet niet of ik het hier mag vragen, maar zou iemand voor mij van Derren Brown zijn programma Seance ergens kunnen uploaden? Ik heb er hier al zo veel van gehoord dat ik het nu wel eens zelf wil zien.
nee, dat mag geloof ik niet.
maar geef je e-mail, dan geef ik een linkje waar je 'm kan kopen

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_35238023
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:26 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

nee, dat mag geloof ik niet.
maar geef je e-mail, dan geef ik een linkje waar je 'm kan kopen

Zie profiel. Dank je.
pi_35238808
pi_35238909
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_35239060
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 22:51 schreef Mirage het volgende:
www.bol.com
pi_35247074
Char ontmaskeren moet je hier heen gaan gaan. Gaat een van de DB fans?
Humor is een moment van inzicht waarbij tegenstellingen in het leven heel even zijn opgelost.
Dus: in humor ligt de waarheid; niet in het serieuze.
Dit meen ik niet serieus; is maar een grapje. Want anders is het niet waar.
pi_35247461
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 22:53 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

www.bol.com
Besteld!
pi_35251979
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 22:53 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

www.bol.com
  zondag 19 februari 2006 @ 20:56:11 #86
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_35268002
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 07:40 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

De Zombie Arcade Game Die is idd errug vet... Ik vind dat een van de 'classics'.

Maar ik vind het ook wel erg ver gaan, misschien wel te ver? Die jongen heeft er nooit voor gekozen om hieraan mee te doen, en die angsten die hij doorgaat zijn gewoon te wreed...
hij heeft ermee ingestemd het uit te zenden, dus te ver gaat het niet. en je hoorde het zelf, hij vond het spel te gek, het leek 'net echt'

de volgende keer laten ze iemand leisure suit larry spelen, yeah!
  zondag 19 februari 2006 @ 21:21:58 #87
139452 gaai
zwarte poes
pi_35269130
Ik had me zó voorgenomen om te kijken vanavond......wéér vergeten......
*I just realized.....i don't care*
pi_35270069
Ik heb net Seance gezien. Zeer interessant en indrukwekkend. Ook het einde was spectaculair, zoals in The Gathering.
Ik zou bijna zeggen dat dit verplicht kijkvoer voor 'believers' is. Maar ja, die zullen wel weer wat te zeuren hebben. Het zou mooier zijn geweest, voor mij en de 'believers', als hij na afloop de dingen die hij deed, uitlegde. Maar ja, helaas.
pi_35270170
quote:
Op zondag 19 februari 2006 21:21 schreef gaai het volgende:
Ik had me zó voorgenomen om te kijken vanavond......wéér vergeten......
Is-ie dan ergens op tv? Op www.tvgids.nl staat-ie nergens vermeld.
  zondag 19 februari 2006 @ 21:58:44 #90
139452 gaai
zwarte poes
pi_35270597
quote:
Op zondag 19 februari 2006 21:47 schreef ACJazzz het volgende:

[..]

Is-ie dan ergens op tv? Op www.tvgids.nl staat-ie nergens vermeld.
Vanavond om 19:20 schijnt ( niet gezien immers ) hij op RTL5 te zijn geweest........
pi_35276317
quote:
Op zondag 19 februari 2006 21:58 schreef gaai het volgende:

[..]

Vanavond om 19:20 schijnt ( niet gezien immers ) hij op RTL5 te zijn geweest........
Neh volgens mij is dat al een paar weken afgelopen.
pi_35276327
quote:
Op zondag 19 februari 2006 21:44 schreef ACJazzz het volgende:
Ik heb net Seance gezien. Zeer interessant en indrukwekkend. Ook het einde was spectaculair, zoals in The Gathering.
Ik zou bijna zeggen dat dit verplicht kijkvoer voor 'believers' is. Maar ja, die zullen wel weer wat te zeuren hebben. Het zou mooier zijn geweest, voor mij en de 'believers', als hij na afloop de dingen die hij deed, uitlegde. Maar ja, helaas.
Agree.
pi_35276389
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:56 schreef Sh0g het volgende:

[..]

hij heeft ermee ingestemd het uit te zenden, dus te ver gaat het niet. en je hoorde het zelf, hij vond het spel te gek, het leek 'net echt'
Die redenering vind ik iets te simpel hoor. Hij wist er zelf niets meer van dus dan is het niet gek dat hij het niet erg vind.

Maar ik vraag me dus af of die jongen na verloop van tijd niet weer af en toe in die angst is teruggegleden of dat hij nachtmerries of een traumaatje eraan heeft overgehouden ofzo. Die situatie was echt vreselijk angstig, zou me zo kunnen voorstellen dat dat je niet in de koude kleren gaat zitten.

Die twee vrienden trouwens van die jongen, die als passieve schapen derren helpen om die brancard naar de overkant van de straat te rollen. Van je vrienden moet je het hebben.
  maandag 20 februari 2006 @ 01:13:32 #94
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_35276609
TVP en idd al die suffe mediumbelievers etc. moeten dit in ieder geval zien.
Feyenoord!!! * Barça
pi_35285234
quote:
Op maandag 20 februari 2006 01:00 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Neh volgens mij is dat al een paar weken afgelopen.
is eerder van de buis gehaald dus komt nie meer ...
Humor is een moment van inzicht waarbij tegenstellingen in het leven heel even zijn opgelost.
  maandag 20 februari 2006 @ 13:12:27 #96
139452 gaai
zwarte poes
pi_35285407
quote:
Op maandag 20 februari 2006 13:07 schreef sasser het volgende:

[..]

is eerder van de buis gehaald dus komt nie meer ...
Dan loopt mijn RL-gids wel achter dus

*brief op hoge poten naar redactie van NCRV-gids( ) schrijft
pi_35286662
waarom van de buis gehaald
pi_35290335
quote:
Op maandag 20 februari 2006 13:50 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
waarom van de buis gehaald
RTL had vast een helder moment en kwam tot het inzicht: "Heyyy Fons, kut, wacht, we zijn nu daadwerkelijk een leuk programma aan het uitzenden dat goed in elkaar zit zonder dat een blond belsletje iedere minuut een 0900-nummer aan het oplezen is, dat is niet de bedoeling, straks raken we ons trouwe kijkerspubliek dat alleen maar trash gewend is nog kwijt! Haal van de buis af die Derren!"
pi_35290495
quote:
Op maandag 20 februari 2006 15:41 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

RTL had vast een helder moment en kwam tot het inzicht: "Heyyy Fons, kut, wacht, we zijn nu daadwerkelijk een leuk programma aan het uitzenden dat goed in elkaar zit zonder dat een blond belsletje iedere minuut een 0900-nummer aan het oplezen is, dat is niet de bedoeling, straks raken we ons trouwe kijkerspubliek dat alleen maar trash gewend is nog kwijt! Haal van de buis af die Derren!"
zoiets ja
pi_35290825
sja, RTL zal eens iets leuks uitzenden...

woensdagavond allemaal weer voor de buis he!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')