mietje, toen ik nog een echte chauffeur was reden we rond 3 uur in de morgen weg en dan gingen we bij het tankstation rond een uurtje of 6 gehaktstaven enzo naar binnen werken, zag je al die lease bak rijders onze kant op kijkenquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Regels van de opleiding eh
Ik heb ook wel eens om 6u 's ochtends die zooi naar binnen gewerkt ja, maar dat was nadat ik al 22u op was en nog steeds aan het werkquote:Op maandag 13 februari 2006 12:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
mietje, toen ik nog een echte chauffeur was reden we rond 3 uur in de morgen weg en dan gingen we bij het tankstation rond een uurtje of 6 gehaktstaven enzo naar binnen werken, zag je al die lease bak rijders onze kant op kijkenzo van gadverdamme
Als ontbijt krijg ik met moeite brood + melk weg, ik moet echt niet denken aan die vette zooi als ontbijtquote:Op maandag 13 februari 2006 12:32 schreef Klonk het volgende:
dat was ons ontbijtje, en de afkeurende blikken van de mensen die net wakker waren, die waren echt briljant
Zo zie je maar dat het overal anders is. Niemand doet het bij mij met z'n 2enquote:Op maandag 13 februari 2006 12:27 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
mag je wel alleen afstuderen? bij ons is het de regel dat je met z'n tweeen moet afstuderen![]()
en ga je nog naar de hiswa volgende maand?![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:31 schreef PeuRac het volgende:
[afbeelding]
wie sponsort 7000 euro of haalt mn ouders over om dit voor mn verjaardag te doen
quote:
* Alfisti is op het werkquote:Op maandag 13 februari 2006 12:17 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti gaat maar eens naar het werk
Je bent op de fiets?quote:
waarom moet ik aan dit topic denken: Steken in mijn anusquote:
Omdat je daar net in gepost hebt?quote:Op maandag 13 februari 2006 12:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
waarom moet ik aan dit topic denken: Steken in mijn anus
ah, dat zal het zijnquote:Op maandag 13 februari 2006 12:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omdat je daar net in gepost hebt?
quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]foei
jij wilt over een jaar een nieuwe turbo ed in je auto hebben ofso
Daar ergens half tussenin.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je een vriendin tegenwoordig of ergens iets opgedoken?
Ik dacht dat die 340pk die Paul heeft wel zo'n beetje de max wasquote:Op maandag 13 februari 2006 12:51 schreef Alfisti het volgende:
[..]een aangepaste Garret! 400 pk *woei*
zo een heeft m'n neef te koop staan volgens mij. een zilverkleurig geval iig met dubbele webersquote:Op maandag 13 februari 2006 12:31 schreef PeuRac het volgende:
[afbeelding]
wie sponsort 7000 euro of haalt mn ouders over om dit voor mn verjaardag te doen
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:56 schreef vlad het volgende:
[..]
zo een heeft m'n neef te koop staan volgens mij. een zilverkleurig geval iig met dubbele webers![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |