Uiteraardquote:
Maatje van me heeft zo'n 730i van 98 ofso gekocht, echt heerlijk autoquote:Op maandag 13 februari 2006 12:07 schreef Klonk het volgende:
M3 is een beetje te diehard voor mij, zat eerder te denken aan een ouwe 7 serie of een ouwe S klasse ofzo
M'n buurman geeft les op school in schade expertise, als ik mn auto aan hem mee geef krijg ik em gratis gespoten terug, wordt het alleen wel door 16 jarige puitsen koppen gedaanquote:Op maandag 13 februari 2006 12:09 schreef vlad het volgende:
nu je dat zegt kan je natuurlijk op je vingers natellen dat ik de hoofdprijs ga vragen![]()
dan heb je het beter voor elkaar dan dat je het bij mij laat doenquote:Op maandag 13 februari 2006 12:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
M'n buurman geeft les op school in schade expertise, als ik mn auto aan hem mee geef krijg ik em gratis gespoten terug, wordt het alleen wel door 16 jarige puitsen koppen gedaan
wat hij zegtquote:
zoiets, ik wil de multipla graag houden, is de eerste nieuwe auto die ik kocht, handje contantje betaald en ben er wel aan gehecht, maar er is nog plaats op de opritquote:Op maandag 13 februari 2006 12:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maatje van me heeft zo'n 730i van 98 ofso gekocht, echt heerlijk autoecht alles zit er op (verwarmde achterbank
dubbel glas, enz) voor echt een flut prijs
Geen idee, ik heb nog niet gezien hoe die lui spuiten. Vergeet niet dat elk plaatdeel dan dan door iemand anders wordt gedaanquote:Op maandag 13 februari 2006 12:11 schreef vlad het volgende:
[..]
dan heb je het beter voor elkaar dan dat je het bij mij laat doen![]()
Iedereen die er verstand van heeft roept dat de E36 M3 de minste M3 is, zal wel, ik vind em ook niet zo mooi als de E30 en E46quote:Op maandag 13 februari 2006 12:11 schreef M5 het volgende:
[..]
wat hij zegt
E30 M3 is leuk,
Maar met een E36 M3 is niets mis hoor't liefste dan een E46 M3, 'n zwarte
In dat geval hoef je denk ik niet eens te wachten om te zien hoe die gasten plaatdelen spuitenquote:Op maandag 13 februari 2006 12:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog niet gezien hoe die lui spuiten. Vergeet niet dat elk plaatdeel dan dan door iemand anders wordt gedaan
Volgens mij kan ik met een Hema spuitbusje het zelfde effect bereikenquote:Op maandag 13 februari 2006 12:12 schreef M5 het volgende:
[..]
In dat geval hoef je denk ik niet eens te wachten om te zien hoe die gasten plaatdelen spuiten
ik zou er evengoed geen nee tegen zeggenquote:Op maandag 13 februari 2006 12:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iedereen die er verstand van heeft roept dat de E36 M3 de minste M3 is, zal wel, ik vind em ook niet zo mooi als de E30 en E46
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:13 schreef hermandeperman het volgende:
Peu, vertel nog eens over je Laguna die je hebt gehad van je poolse schoonvader.... Zo lang geleden alweer
Ligt eraan van wie die is geweestquote:Op maandag 13 februari 2006 12:13 schreef Youp het volgende:
[..]
ik zou er evengoed geen nee tegen zeggen
De minste M3quote:Op maandag 13 februari 2006 12:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iedereen die er verstand van heeft roept dat de E36 M3 de minste M3 is, zal wel, ik vind em ook niet zo mooi als de E30 en E46
quote:
Wel leuk, dat is geen M3 wat je daar postquote:Op maandag 13 februari 2006 12:15 schreef M5 het volgende:
[..]
De minste M3wat is er min aan dan? traag ofzo? geen goede motor?
laat me niet lachen
[afbeelding]
wat een luxequote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel leuk, dat is geen M3 wat je daar post![]()
dat is geen m3quote:Op maandag 13 februari 2006 12:15 schreef M5 het volgende:
[..]
De minste M3wat is er min aan dan? traag ofzo? geen goede motor?
laat me niet lachen
[afbeelding]
Achja, hoe meer ik nu vrij neem hoe harder ik op't einde moet werkenquote:Op maandag 13 februari 2006 12:16 schreef vlad het volgende:
[..]
wat een luxe![]()
wou dat ik weer aan het afstuderen was![]()
valt mee hoor. ik weet niet hoe het er bij jou aan toe gaat, maar bij ons was het alleen zaak dat je je voortgang en contact met je begeleider op school goed (wekelijks) bijhoudt. En in je verslag zetten welke problemen je gehad hebt en wat je er aan gedaan hebt. dat je een project niet afkrijgt of niet veel doet is geen probquote:Op maandag 13 februari 2006 12:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Achja, hoe meer ik nu vrij neem hoe harder ik op't einde moet werken
m3 sportpakket, maar waar is de bobbel in de kap?quote:Op maandag 13 februari 2006 12:18 schreef M5 het volgende:
[..]
Het is een E36 M3 sedan
en ook die bestaan.
juist, en die hebben zelfs een betere wegligging dan de coupequote:Op maandag 13 februari 2006 12:18 schreef M5 het volgende:
[..]
Het is een E36 M3 sedan
en ook die bestaan.
Het project moet af, en contact met m'n begeleider... da's een goede... laat ik hem zo eens mailenquote:Op maandag 13 februari 2006 12:18 schreef vlad het volgende:
[..]
valt mee hoor. ik weet niet hoe het er bij jou aan toe gaat, maar bij ons was het alleen zaak dat je je voortgang en contact met je begeleider op school goed (wekelijks) bijhoudt. En in je verslag zetten welke problemen je gehad hebt en wat je er aan gedaan hebt. dat je een project niet afkrijgt of niet veel doet is geen prob
Wist ik nietquote:Op maandag 13 februari 2006 12:18 schreef M5 het volgende:
[..]
Het is een E36 M3 sedan
en ook die bestaan.
Die heeft een E36 niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:19 schreef vlad het volgende:
[..]
m3 sportpakket, maar waar is de bobbel in de kap?![]()
ja, dat is natuurlijk niet slim om af te sprekenquote:Op maandag 13 februari 2006 12:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het project moet af, en contact met m'n begeleider... da's een goede... laat ik hem zo eens mailen
net als de E34 M5 touringquote:
ik ook nietquote:
Die M5 Touring is echt meesterlijk jaquote:Op maandag 13 februari 2006 12:21 schreef Youp het volgende:
[..]
net als de E34 M5 touring
wat een bakalleen in 3,8 liter met 340pk geleverd
rijdt heerlijk!quote:Op maandag 13 februari 2006 12:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die M5 Touring is echt meesterlijk jahopelijk komt er van deze M5 ook weer een Touring, zal wel niet
zeker welquote:Op maandag 13 februari 2006 12:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die M5 Touring is echt meesterlijk jahopelijk komt er van deze M5 ook weer een Touring, zal wel niet
Dat trek ik niet denk ikquote:
Regels van de opleiding ehquote:Op maandag 13 februari 2006 12:21 schreef vlad het volgende:
[..]
ja, dat is natuurlijk niet slim om af te spreken![]()
sterkte dan maar![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |