Trouwens, in plaats van te sparen voor een Cooper S, zou je die 2002 TII niet eens fixenquote:Op maandag 13 februari 2006 11:40 schreef Youp het volgende:
[..]
mijn moeder is importlimburger... ze komt uit den helderen wijlen mn pa was wel een echte limbo
ik ben een beetje t belabberdste van 2 werelden zeg maar
Als je een jaar terug zoekt in de SC's kan je zelfs nog het exacte adres van Youp vindenquote:Op maandag 13 februari 2006 11:40 schreef Klonk het volgende:
wtf ik zie nu pas dat youp 2 dorpen verderop woont
dat is maar n kmtje of 15-20quote:
coopers S is voor z'n vriendin denk ik (hoop ik)quote:Op maandag 13 februari 2006 11:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Trouwens, in plaats van te sparen voor een Cooper S, zou je die 2002 TII niet eens fixenanders kom ik alles wel ophalen
mwah. ik vond juist de trekracht een beetje tegenvallen voor 'n terreinwagen. 't zal wel werken, maar op 't kon me niet overtuigen.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
TD5 matige motor?dat ding is echt bere sterk, loopt nog 160km/h en dan nog zuinig ook. Zelfs met flinke aanhanger oid geen punt.
jawel hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 11:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Trouwens, in plaats van te sparen voor een Cooper S, zou je die 2002 TII niet eens fixenanders kom ik alles wel ophalen
whehehe, zo ontdek je nog eens watquote:Op maandag 13 februari 2006 11:42 schreef Youp het volgende:
[..]
dat is maar n kmtje of 15-20
ik heb in belfeld btw de motorkap voor mn wrecked bmwtje gekocht
Coopertje lijkt me ook wel geinig, maar niet voor als 1e auto, moet t wel als 2e auto zijnquote:Op maandag 13 februari 2006 11:43 schreef vlad het volgende:
[..]
coopers S is voor z'n vriendin denk ik (hoop ik)![]()
vrouwenauto![]()
wel leuk ding vind ik zelf![]()
is dat ding nog steeds aan gort?quote:Op maandag 13 februari 2006 11:43 schreef Youp het volgende:
[..]
jawel hoorik wil vandaag als ik even tijd heb even langs gaan bij een bedrijf dat me een nieuwe radiateur opbouwt met tropenkoeler
Wanneer gaat die weer rijden dan?quote:Op maandag 13 februari 2006 11:43 schreef Youp het volgende:
[..]
jawel hoorik wil vandaag als ik even tijd heb even langs gaan bij een bedrijf dat me een nieuwe radiateur opbouwt met tropenkoeler
Vlak nadat hij z'n rijbewijs haalde jaquote:Op maandag 13 februari 2006 11:44 schreef vlad het volgende:
[..]
is dat ding nog steeds aan gort?![]()
dat is alweer 2 jaar geleden dat je die tegen de muur zette toch?![]()
niks onduidelijks aan, kaart erin en startknop douwen.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]Die Renaults zijn ook zo onduidelijk he
met Valet parken ook een keer zo'n gezijk gehad met een Espace met zo'n starten zonder sleutel systeem
Struikje + muur volgens mij, maar boom klinkt leuker eigenlijkquote:
heb je er al eens in gereden?quote:Op maandag 13 februari 2006 11:43 schreef vlad het volgende:
[..]
coopers S is voor z'n vriendin denk ik (hoop ik)![]()
vrouwenauto![]()
wel leuk ding vind ik zelf![]()
mij ook wel, maar ik kan nog niet eens een auto kopenquote:Op maandag 13 februari 2006 11:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Coopertje lijkt me ook wel geinig, maar niet voor als 1e auto, moet t wel als 2e auto zijn![]()
idd een struikje van 3cm doorsnedequote:Op maandag 13 februari 2006 11:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Struikje + muur volgens mij, maar boom klinkt leuker eigenlijk
Het zat zo: die man gaf aan een n00b dat kaartje, dus die gast helemaal in paniek (waar moet dat kaartje in), heeft hij eindelijk de gleuf gevonden, ramt hij op de startknop. Maar de motor bleek dus nog te lopen, vervolgens duurt het ff voordat hij doorheeft dat je de koppeling moet intrappen voordat hij start. En dan kan hij de handrem niet vindenquote:Op maandag 13 februari 2006 11:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
niks onduidelijks aan, kaart erin en startknop douwen.
Moguhquote:
Ik wil er een oldtimer cabrio bijquote:Op maandag 13 februari 2006 11:46 schreef vlad het volgende:
[..]
mij ook wel, maar ik kan nog niet eens een auto kopen![]()
kan de slet net onderhouden![]()
ik wil een 2002 of fiat 126 als opknapper nu ik nog de beschikking heb over een spuitcabine en werkplaats.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil er een oldtimer cabrio bijMaar als ik ga studeren kan ik dat beter niet doen.
ik heb zo'n ding maar ik heb weer geen beschikking over een degelijke werkplaatsquote:Op maandag 13 februari 2006 11:53 schreef vlad het volgende:
[..]
ik wil een 2002 of fiat 126 als opknapper nu ik nog de beschikking heb over een spuitcabine en werkplaats.
maar geen tijd enzo![]()
Jij kan goedkoop spuiten?quote:Op maandag 13 februari 2006 11:53 schreef vlad het volgende:
[..]
ik wil een 2002 of fiat 126 als opknapper nu ik nog de beschikking heb over een spuitcabine en werkplaats.
maar geen tijd enzo![]()
Ik dacht dat jullie garage groot genoeg was? Anders gooi een magazijn van een van jullie Gamm's leegquote:Op maandag 13 februari 2006 11:54 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb zo'n ding maar ik heb weer geen beschikking over een degelijke werkplaatsals ik thuis wat wil doen moet ik t buiten op de oprit doen
en dat suckt big time....
was t maar zo.... dan was hij echt al wel af geweestquote:Op maandag 13 februari 2006 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie garage groot genoeg was? Anders gooi een magazijn van een van jullie Gamm's leeg
Mocht zeker nietquote:Op maandag 13 februari 2006 11:56 schreef Youp het volgende:
[..]
was t maar zo.... dan was hij echt al wel af geweest![]()
passen en meten....
[afbeelding]
en ik heb al gevraagd of ik in de leeggekeilde formido mocht gaan beginnen
E30 M3quote:Op maandag 13 februari 2006 11:58 schreef Klonk het volgende:
voor erbij, iets snellers dan wat ik nu heb, dikke BMW ofzo
Wat rij je nu dan? Iets snellers als m'n Alfa kan ik niet verzekeren denk ik.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:58 schreef Klonk het volgende:
voor erbij, iets snellers dan wat ik nu heb, dikke BMW ofzo
dat is in ieder geval beter als een E36 M3quote:
jij weet niet dat ik de trotse bezitter ben van:quote:Op maandag 13 februari 2006 12:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat rij je nu dan? Iets snellers als m'n Alfa kan ik niet verzekeren denk ik.
ik heb drie werkhallen, freesbank, MIG/TIG en nog een andere lasapparaat (iig een waarmee je aluminium kan lassen), spuitmogelijkheden en twee zaagbanken tot mijn beschikking.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:54 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb zo'n ding maar ik heb weer geen beschikking over een degelijke werkplaatsals ik thuis wat wil doen moet ik t buiten op de oprit doen
en dat suckt big time....
ik kan gratis spuitenquote:
Ohja, was ik ff vergetenquote:Op maandag 13 februari 2006 12:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
jij weet niet dat ik de trotse bezitter ben van:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
E30 M3 (evo) is gewoon de ultieme M3quote:Op maandag 13 februari 2006 12:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is in ieder geval beter als een E36 M3
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:03 schreef Fugie het volgende:
ik ben echt blij dat ik vandaag vrij heb, 15 uur geslapen ofzo
Ik moet vriendjes worden met jouquote:Op maandag 13 februari 2006 12:04 schreef vlad het volgende:
[..]
ik kan gratis spuiten![]()
is geen spuitcabine zoals in spuiterijen, maar wel professioneel spuitmogelijkheden met grote afzuiger en al die zooi. dus krijg wel een klein beetje stof erin, maar dat is eruit te polijsten tot bepaalde hoogte.![]()
en topgear car of the year geweestquote:Op maandag 13 februari 2006 12:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ohja, was ik ff vergetenDing werd laatst bij Fith Gear de hemel in geprezen.
BMWquote:Op maandag 13 februari 2006 12:07 schreef Klonk het volgende:
M3 is een beetje te diehard voor mij, zat eerder te denken aan een ouwe 7 serie of een ouwe S klasse ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |