dat mag ook wel voor een bedrijfsautoquote:Op maandag 13 februari 2006 11:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ken een trafic met bijna 3 ton op de teller, zonder noemenswaardige problemen![]()
nee, dat zeg ik nietquote:Op maandag 13 februari 2006 11:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als jij van de pa van je vriendin een nieuwe auto krijgt van 50.000 euro en hij vind die auto helemaal geweldig, dan ga je echt niet zeiken dat je em niks vind hoor![]()
En op die Poolse wegen was er goed mee te rijden, veel comfortabeler als de meeste auto's daar.
Die nieuwe Panda's zijn echt fijne wagentjesquote:Op maandag 13 februari 2006 11:19 schreef Youp het volgende:
[..]
nee, dat zeg ik niet
maar ik zou m niet kopenals ik nu een fiat panda kreeg ging ik er nog in rondrijden zonder te zeiken
ik had t over een oudequote:Op maandag 13 februari 2006 11:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die nieuwe Panda's zijn echt fijne wagentjesvooral de 1.4 JTD
heb je al eens in de nieuwe panda 4x4 gereden, dolle pretquote:Op maandag 13 februari 2006 11:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die nieuwe Panda's zijn echt fijne wagentjesvooral de 1.4 JTD
Dan zou ik wel bedanken, rij nu 10x meer autoquote:
Nope, dealer hier heeft geen 4x4quote:Op maandag 13 februari 2006 11:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
heb je al eens in de nieuwe panda 4x4 gereden, dolle pret![]()
dat ding baggert overal doorheen
Ja een groepje van 4 luiquote:Op maandag 13 februari 2006 11:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had je toen trouwens een klant in de auto of niet
Als ik je goed begrijp ga je voor het geld van een Panda 1.4 JTD een Alfa 159 kopen?quote:Op maandag 13 februari 2006 11:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die nieuwe Panda's zijn echt fijne wagentjesvooral de 1.4 JTD Maar ik begrijp je wel ja, zou em zelf ook nooit kopen, voor dat geld zou er een mooie AR 159 komen
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja een groepje van 4 lui![]()
Best a-relaxt als in het centrum van Rotterdam alle electronica weg valt![]()
moet je toch een keer regelenquote:
Ik bedoelde meer van het geld voor die 3.0 Lagunaquote:Op maandag 13 februari 2006 11:23 schreef M5 het volgende:
[..]
Als ik je goed begrijp ga je voor het geld van een Panda 1.4 JTD een Alfa 159 kopen?
Succes!
iddquote:Op maandag 13 februari 2006 11:23 schreef M5 het volgende:
[..]
Als ik je goed begrijp ga je voor het geld van een Panda 1.4 JTD een Alfa 159 kopen?
Succes!
maar traffics zijn puikquote:Op maandag 13 februari 2006 11:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ken een trafic met bijna 3 ton op de teller, zonder noemenswaardige problemen![]()
Lada Niva schijnt ook heel goed te zijn in het terrein, maar die is nog wel een stukje duurder meende ik.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
moet je toch een keer regelen, ik had het voorrecht bij de presentatie te mogen zijn op een of andere crosbaan hier in de buurt, zelden zo veel lol gehad in zo'n goedkope auto
8900 euro ofzoquote:Op maandag 13 februari 2006 11:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lada Niva schijnt ook heel goed te zijn in het terrein, maar die is nog wel een stukje duurder meende ik.
Oh ok, maar dan moet je dat wel typen natuurlijk en niet zelf denken.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer van het geld voor die 3.0 Laguna
12.345 euro. koopje!quote:Op maandag 13 februari 2006 11:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lada Niva schijnt ook heel goed te zijn in het terrein, maar die is nog wel een stukje duurder meende ik.
Ik werd een keer met een LaRo Defender naar huis gestuurd, tering ik dacht dat ik in een tractor zat, respect voor de mensen die 120 met zo'n ding rijdenquote:Op maandag 13 februari 2006 11:27 schreef vlad het volgende:
[..]
8900 euro ofzo![]()
maar die dingen zij erg robuust en rijden niet prettig over de normale weg![]()
terrein weet ik niet. nooit het terrein ingeweest met zo'n ding
Ja was niet helemaal duidelijkquote:Op maandag 13 februari 2006 11:28 schreef M5 het volgende:
[..]
Oh ok, maar dan moet je dat wel typen natuurlijk en niet zelf denken. [afbeelding]
defenders zijn vetquote:Op maandag 13 februari 2006 11:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik werd een keer met een LaRo Defender naar huis gestuurd, tering ik dacht dat ik in een tractor zat, respect voor de mensen die 120 met zo'n ding rijdenik durfde niet harder als 90 op de snelweg
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:29 schreef Klonk het volgende:
als ik groot ben wil ik een redneck worden
je tweede leven?quote:Op maandag 13 februari 2006 11:29 schreef Klonk het volgende:
als ik groot ben wil ik een redneck worden
Ik vond Defenders ook altijd gaaf, maar ik ben voor altijd genezenquote:Op maandag 13 februari 2006 11:31 schreef Youp het volgende:
[..]
defenders zijn vetontzettend vaak in die dingen meegereden... maarja... engelse pulp waar alles aan kapot gaat, dat dan weer wel
ik wil helegaar geen redneck worden, ik ben limburgerquote:
Maar ze rijden onwijs kut. 't zit kut, 't stuurt kut, 't schakelt kut en 't veert kut. Kortom, alleen handig voorop safari.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:31 schreef Youp het volgende:
[..]
defenders zijn vetontzettend vaak in die dingen meegereden... maarja... engelse pulp waar alles aan kapot gaat, dat dan weer wel
nee man! spartaans = goedquote:Op maandag 13 februari 2006 11:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vond Defenders ook altijd gaaf, maar ik ben voor altijd genezeneen Discovery vind ik nog wel uber
een Disco II TD5 met Automaat en dan wel voorruit verwarming, leer en climate control (uiteraard op grijs kenteken).
goeie samenvattingquote:Op maandag 13 februari 2006 11:35 schreef M5 het volgende:
[..]
Maar ze rijden onwijs kut. 't zit kut, 't stuurt kut, 't schakelt kut en 't veert kut. Kortom, alleen handig voorop safari.
jij ook al?quote:Op maandag 13 februari 2006 11:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik wil helegaar geen redneck worden, ik ben limburger![]()
precies, ik ook! en hier in de bergen is zo'n ding best handigquote:Op maandag 13 februari 2006 11:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik wil helegaar geen redneck worden, ik ben limburger![]()
Alleen jammer dat die TD5 zo'n matige motor is. Doe mij de Dicovery 3 met 4.4 V8 maar of de TDV6.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vond Defenders ook altijd gaaf, maar ik ben voor altijd genezeneen Discovery vind ik nog wel uber
een Disco II TD5 met Automaat en dan wel voorruit verwarming, leer en climate control (uiteraard op grijs kenteken).
Dat is met al die zogenaamde klassiekersquote:Op maandag 13 februari 2006 11:35 schreef M5 het volgende:
[..]
Maar ze rijden onwijs kut. 't zit kut, 't stuurt kut, 't schakelt kut en 't veert kut. Kortom, alleen handig voorop safari.
ik ben import limburger, woon hier nu al een jaar of 15, kom oorspronkelijk uit het bijna hoge noorden (Drenthe) en het vissenzwembad is ook weer helderquote:Op maandag 13 februari 2006 11:36 schreef vlad het volgende:
[..]
jij ook al?![]()
je praat toch niet ook met een zachte g?![]()
en heb je die vissen van je nou al eens gepoetst?![]()
beetje moffen platrijden op het drielandenpuntquote:Op maandag 13 februari 2006 11:36 schreef Youp het volgende:
[..]
precies, ik ook! en hier in de bergen is zo'n ding best handig
drenthequote:Op maandag 13 februari 2006 11:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben import limburger, woon hier nu al een jaar of 15, kom oorspronkelijk uit het bijna hoge noorden (Drenthe) en het vissenzwembad is ook weer helder
TD5 matige motor?quote:Op maandag 13 februari 2006 11:36 schreef M5 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die TD5 zo'n matige motor is. Doe mij de Dicovery 3 met 4.4 V8 maar of de TDV6.
daar heb ik mn SM voorquote:Op maandag 13 februari 2006 11:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
beetje moffen platrijden op het drielandenpunt![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:37 schreef vlad het volgende:
ben ik hier op het moment de enige echte nederlander?![]()
eeldequote:Op maandag 13 februari 2006 11:38 schreef Klonk het volgende:
ik ben geboren en getogen in Eelde, heb daarna in Vries en Emmen gewoont
mijn moeder is importlimburger... ze komt uit den helderquote:Op maandag 13 februari 2006 11:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben import limburger, woon hier nu al een jaar of 15, kom oorspronkelijk uit het bijna hoge noorden (Drenthe) en het vissenzwembad is ook weer helder
en jij woont waar?quote:Op maandag 13 februari 2006 11:40 schreef Klonk het volgende:
wtf ik zie nu pas dat youp 2 dorpen verderop woont
zelfkennis geen gebrekquote:Op maandag 13 februari 2006 11:40 schreef Youp het volgende:
[..]
mijn moeder is importlimburger... ze komt uit den helderen wijlen mn pa was wel een echte limbo
ik ben een beetje t belabberdste van 2 werelden zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |