lalalalaquote:Op maandag 13 februari 2006 15:19 schreef Puckzzz het volgende:
Naja...lomp is my middlename en ik ga dat niet veranderen voor eventuele tere zieltjes. Zo ben ik in al die 6 1/2 jaar dat ik Fok altijd al geweest, mensen die me iets beter kennen kunnen tussen de regels door lezen.
ow wacht, nu schrik ik weer de o zo begeerde newbies af he met mijn gedrag?
misschien moet er maar een speciale waarschuwings smilie voor me gemaakt worden: Pas op dit is een Puckzzz replie, lezen op eigen risico!
dus we zijn weer vriendjes?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en dat is weer helemaal waar. Gisteren nog werk van hem zitten bekijken. Af en toe gewoon ronduit ranzig, maar wel sublieme kunstenaar.
da's een kwestie van genoeg licht hebbenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:28 schreef sararaats het volgende:
om heel eerlijk te zijn, ik hanteer de videocamera beter dan het fototoestel
ik wil toch eens van die bibber afkomen
vandaar dat al mijn foto's een beetje mislukken
Ben jij de zus van Baukel???quote:Op maandag 13 februari 2006 15:28 schreef sararaats het volgende:
om heel eerlijk te zijn, ik hanteer de videocamera beter dan het fototoestel
ik wil toch eens van die bibber afkomen
vandaar dat al mijn foto's een beetje mislukken
quote:
waren we dat dan?quote:
aha.. men heeft het dus eerder aan je gevraagdquote:Op maandag 13 februari 2006 15:37 schreef sararaats het volgende:
nee![]()
ik ken dat manneke helemaal niet
ja en ik word er wel gek vanquote:Op maandag 13 februari 2006 15:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
aha.. men heeft het dus eerder aan je gevraagd
iedereen is mijn vriend totdat het tegendeel blijktquote:Op maandag 13 februari 2006 15:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
waren we dat dan?
* Puckzzz is zo kwaad nog niet hoor
Jij koopt je vriendenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:42 schreef lostminds het volgende:
[..]
iedereen is mijn vriend totdat het tegendeel blijkt![]()
maar helaas is dat bij sommige mensen al heel erg snel![]()
Iddquote:Op maandag 13 februari 2006 08:48 schreef Xilantof het volgende:
Vroeger mocht je nog wel goedemorgen zeggen
ja hoor, door vrienden te kopenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Weet trouwens iemand van jullie hoe je een fotopas kan regelen??![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:47 schreef lostminds het volgende:
[..]
ja hoor, door vrienden te kopen![]()
Ja jezus he, blijf ff lekker klagen.quote:
ok okquote:Op maandag 13 februari 2006 15:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En nu een sereius antwoord. Kreng
![]()
![]()
Neem ook even de moeite om de post van Ron te lezen over het wensen van goedemorgens e.d.quote:
quote:
Concert en festival fotografie. Maar ik heb geen zin om alleen in de fotopit te moeten staan voor 3 nummers en op te mogen rotten, maar ook vanuit de zaal of veld te kunnen schieten.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:54 schreef lostminds het volgende:
kun je misschien iets duidelijker aangeven waar het om gaat?
dat is bijna altijd zoquote:Op maandag 13 februari 2006 15:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Concert en festival fotografie. Maar ik heb geen zin om alleen in de fotopit te moeten staan voor 3 nummers en op te mogen rotten, maar ook vanuit de zaal of veld te kunnen schieten.
En het is nog niet voor een bepaalde site 'nog niet'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |