een tvp als topic starterquote:Op maandag 13 februari 2006 01:09 schreef prupke het volgende:
tvp verkapt enz
goedzoquote:Op maandag 13 februari 2006 01:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik blijf oefenen tot ik goed op een eigengemaakte foto sta
wat nie? slapen?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:13 schreef sararaats het volgende:
in elk geval, ik ga zo slapen
ik ben moe
(oops, da mag nie zeker)
Wat mijn baas vind moet hij terug brengenquote:Op maandag 13 februari 2006 01:16 schreef lostminds het volgende:
prup, vind jouw baas het wel goed dan dat je hier zit op dit tijdstip![]()
net als moder96/12er bedoel je?quote:
Sporten? Om 01:30?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:22 schreef prupke het volgende:
afijniedereen alvast truste
ik ga nog ff sporten![]()
Damn...die Ronald is streng manquote:Op maandag 13 februari 2006 08:48 schreef Xilantof het volgende:
Vroeger mocht je nog wel goedemorgen zeggen
anyway...
Woensdag mag ik fotograferen. Ben gevraagd of op een schoolfeest als fotograaf dienst wil doen.
Ben benieuwd...
edit: zo goed was de morgen niet![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:43 schreef PdeHoog het volgende:
VInd je dat belangrijk dan? Ik heb persoonlijk niet het idee dat een foto nog een keer te maken is. Het licht en/of de situatie zal nooit meer exact hetzelfde zijn. Alleen in een studio omgeving of bij sterrenfotografie lijkt het mij handig om zoiets te onthouden.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:48 schreef Kleintje het volgende:
Ben alleen gisteren buiten bij de helft van de foto's vergeten om de instellingen op te schrijven
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik denk ik ga je maar even voor zijn
ik heb nog geen positief resultaat, als in, ik heb nog helemaal geen resultaat
tjah het was weekenden daar heb ik het eens heerlijk van genomen
maar dan wel zonder camera
Goeie morgenquote:Op maandag 13 februari 2006 09:48 schreef Kleintje het volgende:
Lekker boeiend... ik zeg gewoon GOEDEMORGEN!
Als niemand dat durft te zeggen komt hier ook geen leven!
Zo... eerst aan het werk, dan ga ik wat foto's schieten, wil kijken of ik het abstracte voor elkaar krijg. Dan het rolletje wegbrengen.
Ben alleen gisteren buiten bij de helft van de foto's vergeten om de instellingen op te schrijven
Ik zie mijn post liever niet verdwijnenquote:Op maandag 13 februari 2006 10:35 schreef RonaldV het volgende:
En een goedemorgen voor jullie allemaal.
Even voor de duidelijkheid: er is niks mis met goedemorgen. Er is wel iets mis met een pagina vol goedemorgens, en verder niks. Vandaar dat ik vanmorgen twee van dergelijke posts heb verwijderd, en het linkje gezet. En zie: het werkt! Plots komen er allemaal volledige zinnen op mijn scherm!
abstract komt meestal neer op een detail van een groter geheel waardoor je niet meteen kan zien wat het is.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:36 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb (alweer) een vraag.
Abstract... hoe kan je dat het beste omschrijven?
Is abstract echt 'raad je plaatje'?
Mag je echt niet zien wat er op de foto is gezet???
VROEGAH...quote:Op maandag 13 februari 2006 08:48 schreef Xilantof het volgende:
Vroeger mocht je nog wel goedemorgen zeggen
Zien zien zienquote:Op maandag 13 februari 2006 11:00 schreef RubberDuckey het volgende:allemaal!
Een foto van mij staat op ikea.nl! Woei! En er zouden er nog meer geplaatst worden
Nou, voor een telefoontje heb je toch wel een mooie fotogeschoten..(de 2e dan)quote:Op maandag 13 februari 2006 11:06 schreef Kleintje het volgende:
Deze foto's zijn van brakke kwaliteit.
Ik moest op zoek naar een goede buitenlocatie voor de shoot met Vliegvrager.
En ja, het sneeuwde.
Heb deze met een telefoon gemaakt, dus niet opperbest.
Maar het geeft een idee.
Natuurlijk heb ik de plaatjes ook met de spiegelreflex gemaakt
[afbeelding]
De duinen...
Ik baal alleen van de weg die ervoor ligt.
[afbeelding]
Het pad naar de zee. Alleen is de zee niet echt goed te zien door het weer. Alleen 2 witte schuimkragen zijn te zien.
Zo'n pad naar zee vind ik juist leuk. Met klinkers, asfalt of zoals hier, allemaal best, als het maar niet van die lelijke betonplaten zijn.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:06 schreef Kleintje het volgende:
Deze foto's zijn van brakke kwaliteit.
Ik moest op zoek naar een goede buitenlocatie voor de shoot met Vliegvrager.
En ja, het sneeuwde.
Heb deze met een telefoon gemaakt, dus niet opperbest.
Maar het geeft een idee.
Natuurlijk heb ik de plaatjes ook met de spiegelreflex gemaakt
[afbeelding]
De duinen...
Ik baal alleen van de weg die ervoor ligt.
[afbeelding]
Het pad naar de zee. Alleen is de zee niet echt goed te zien door het weer. Alleen 2 witte schuimkragen zijn te zien.
was dat een opdracht?quote:Op maandag 13 februari 2006 11:08 schreef RubberDuckey het volgende:
Op de Barendrechtse site van ikea.nl staat een foto van de store manager en die heb ik gemaakt
Voor Ikea Amersfoort heb ik ook 1 foto geschoten, maar dat gedeelte is nog niet in de lucht. Ik heb in Barendrecht ook wat foto`s geschoten wat een afdeling die verbouwd was en die zou ook op een website komen, waar weet ik alleen niet.
Ach kom, die platen horen bij het nederlandse strand.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zo'n pad naar zee vind ik juist leuk. Met klinkers, asfalt of zoals hier, allemaal best, als het maar niet van die lelijke betonplaten zijn.
Ik moest voor school foto`s maken voor m`n fotodagboek, aangezien ik bij Ikea werk had ik wat dagen m`n camera bij me. De store manager kwam zelf naar me toe met de vraag of ik een foto van hem wilde maken, aangezien de eerste foto die ze hadden gemaakt niet goed was gekeurd. Voor de foto`s van de milieus kwam een collega naar me toe met de vraag, dus ook gelijk dat maar gedaan. De dag ervoor wist ik dus nog nergens van.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
was dat een opdracht?
* Puckzzz wil ook wel zulke opdrachten doen, lijkt me wel geinig
Het hadden beter klinkers of kinderhoofdjes kunnen zijn zoals Ronald zegt. Die hebben toch een wat leukere sfeer, wat ouderwetser.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:36 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben het met poseidon eens.
Die asfaltweg kan gewoon niet....
werknemer van de week?quote:Op maandag 13 februari 2006 11:00 schreef RubberDuckey het volgende:allemaal!
Een foto van mij staat op ikea.nl! Woei! En er zouden er nog meer geplaatst worden
De Heemskerkse duinen zijn met de auto bereikbaar...quote:Op maandag 13 februari 2006 11:47 schreef Kleintje het volgende:
Ja maar, dat is niet makkelijk voor donderdag. Dan moeten we een hoop sjouwen.
Er moet een hoop mee.
Wordt een themashoot en niet gewoon de megabitch op foto's
Heb je voor iedere Fok-Fot-er zo'n speciaal mailadres Kleintje??quote:Op maandag 13 februari 2006 12:44 schreef Kleintje het volgende:
Marjo, kan jij mij misschien via mail uitleggen hoe ik daar moet komen. Reed gisteren in Heemskerk maar kon het niet vinden.
Je kan me mailen op watmarjovoorhetapenstaartjeneerwilzetten(at)het-kleintje punt nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |