een tvp als topic starterquote:Op maandag 13 februari 2006 01:09 schreef prupke het volgende:
tvp verkapt enz
goedzoquote:Op maandag 13 februari 2006 01:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik blijf oefenen tot ik goed op een eigengemaakte foto sta
wat nie? slapen?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:13 schreef sararaats het volgende:
in elk geval, ik ga zo slapen
ik ben moe
(oops, da mag nie zeker)
Wat mijn baas vind moet hij terug brengenquote:Op maandag 13 februari 2006 01:16 schreef lostminds het volgende:
prup, vind jouw baas het wel goed dan dat je hier zit op dit tijdstip![]()
net als moder96/12er bedoel je?quote:
Sporten? Om 01:30?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:22 schreef prupke het volgende:
afijniedereen alvast truste
ik ga nog ff sporten![]()
Damn...die Ronald is streng manquote:Op maandag 13 februari 2006 08:48 schreef Xilantof het volgende:
Vroeger mocht je nog wel goedemorgen zeggen
anyway...
Woensdag mag ik fotograferen. Ben gevraagd of op een schoolfeest als fotograaf dienst wil doen.
Ben benieuwd...
edit: zo goed was de morgen niet![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:43 schreef PdeHoog het volgende:
VInd je dat belangrijk dan? Ik heb persoonlijk niet het idee dat een foto nog een keer te maken is. Het licht en/of de situatie zal nooit meer exact hetzelfde zijn. Alleen in een studio omgeving of bij sterrenfotografie lijkt het mij handig om zoiets te onthouden.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:48 schreef Kleintje het volgende:
Ben alleen gisteren buiten bij de helft van de foto's vergeten om de instellingen op te schrijven
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik denk ik ga je maar even voor zijn
ik heb nog geen positief resultaat, als in, ik heb nog helemaal geen resultaat
tjah het was weekenden daar heb ik het eens heerlijk van genomen
maar dan wel zonder camera
Goeie morgenquote:Op maandag 13 februari 2006 09:48 schreef Kleintje het volgende:
Lekker boeiend... ik zeg gewoon GOEDEMORGEN!
Als niemand dat durft te zeggen komt hier ook geen leven!
Zo... eerst aan het werk, dan ga ik wat foto's schieten, wil kijken of ik het abstracte voor elkaar krijg. Dan het rolletje wegbrengen.
Ben alleen gisteren buiten bij de helft van de foto's vergeten om de instellingen op te schrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |