waar heb je het overquote:Op maandag 13 februari 2006 14:34 schreef sararaats het volgende:
ik ben precies de enige die heel goed wakker is en experimenteert met de camera
het verbaast me eigenlijk wel
ik ben helaas goed wakkerquote:Op maandag 13 februari 2006 14:34 schreef sararaats het volgende:
ik ben precies de enige die heel goed wakker is en experimenteert met de camera
het verbaast me eigenlijk wel
ai.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik ben helaas goed wakker
ik lag liever te luieren in mijn bed ofzo![]()
rommel onder in beeld weghalen (glazen doosjes bakjes)quote:Op maandag 13 februari 2006 14:43 schreef sararaats het volgende:
experiment tweelingen
OMG!! Het feit dat deze twee toch wel 'volle' dames met zoveel vreettroep op hun tafel en nog eens 1 of ander vreterijtje aan het eten zijn maakt dat dit geen flateuze foto is voor de dames.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:43 schreef sararaats het volgende:
experiment tweelingen
Link verwijderd
wie heeft jou het idee gegeven dat alles en iedereen maar slank moet zijn?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
OMG!! Het feit dat deze twee toch wel 'volle' dames met zoveel vreettroep op hun tafel en nog eens 1 of ander vreterijtje aan het eten zijn maakt dat dit geen flateuze foto is voor de dames.
vinden ze het wel goed dat je hun foto op inet zet?
Daar heeft ze het toch niet over? Het gaat om het totaal plaatje...quote:Op maandag 13 februari 2006 15:00 schreef lostminds het volgende:
[..]
wie heeft jou het idee gegeven dat alles en iedereen maar slank moet zijn?
teveel reclame gekeken ofzo?
het is mijn moeder maar en haar zus maar als je wil haal ik de foto wel weg hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 14:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
OMG!! Het feit dat deze twee toch wel 'volle' dames met zoveel vreettroep op hun tafel en nog eens 1 of ander vreterijtje aan het eten zijn maakt dat dit geen flateuze foto is voor de dames.
vinden ze het wel goed dat je hun foto op inet zet?
niemand en jij begrijpt mijn post dus niet helemaal.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:00 schreef lostminds het volgende:
[..]
wie heeft jou het idee gegeven dat alles en iedereen maar slank moet zijn?
teveel reclame gekeken ofzo?
ik snap wel waar ze op doeltquote:Op maandag 13 februari 2006 15:02 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Daar heeft ze het toch niet over? Het gaat om het totaal plaatje...
Lezen sara.....lezen.....quote:Op maandag 13 februari 2006 15:05 schreef sararaats het volgende:
ik haal de foto wel weg hoor
ik heb het gelezen en tot nader inzien was dit niet de foto die hier moest staanquote:
volgens dat cliche denkbeeld wat jij ook aanhangtquote:Op maandag 13 februari 2006 15:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
niemand en jij begrijpt mijn post dus niet helemaal.
het feit dat juist twee volle dames met zoveel vreterij voor hun neus op een dergelijke manier op de foto staan, bevestigd juist het cliche denkbeeld dat heel veel mensen hebben bij de wat dikkere medemens.
Ik heb helemaal niets tegen mollige mensen, maar deze foto is dus absoluut niet flatteus voor hun.
daar heb je een puntquote:Op maandag 13 februari 2006 15:14 schreef HMaster-II het volgende:
Sara's idee was goed, maar niet goed uitgewerkt.
Ik weet wel wat Puckzzz bedoeld, maar het vertalen is effe lastig. Andere timing en andere tafel opzet had meer uitgehaald. Eén glazen schaal met lekkernij had volgens mij het minder cliché achtig gemaakt.
ze heeft ook wel gelijk, het is moeilijk om aan dat (opgedrongen) beeld te ontkomen, maar misschien iets subtieler brengen als OMG!!quote:Op maandag 13 februari 2006 15:14 schreef Shark.Bait het volgende:
jullie zijn wel erg snel op je teentjes getrapt...
doe mij er ook maar een dan, ik heb nogal de neiging om gelijk op dingen in te gaan waar ik het niet helemaal mee eens benquote:Op maandag 13 februari 2006 15:19 schreef Puckzzz het volgende:
Naja...lomp is my middlename en ik ga dat niet veranderen voor eventuele tere zieltjes. Zo ben ik in al die 6 1/2 jaar dat ik Fok altijd al geweest, mensen die me iets beter kennen kunnen tussen de regels door lezen.
ow wacht, nu schrik ik weer de o zo begeerde newbies af he met mijn gedrag?
misschien moet er maar een speciale waarschuwings smilie voor me gemaakt worden: Pas op dit is een Puckzzz replie, lezen op eigen risico!
en dat is weer helemaal waar. Gisteren nog werk van hem zitten bekijken. Af en toe gewoon ronduit ranzig, maar wel sublieme kunstenaar.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:23 schreef lostminds het volgende:
[..]
doe mij er ook maar een dan, ik heb nogal de neiging om gelijk op dingen in te gaan waar ik het niet helemaal mee eens ben
en om nog even verder te relativeren
stel dat iemand als Erwin Olaf zich wat van de algemeen heersende opvattingen had aangetrokken, dan hadden we een hoop mooi werk moeten missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |