Boeiend. Ze deed het toch niet, dus vandaag. Had het makkelijk kunnen halen hoor.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:04 schreef lostminds het volgende:
[..]
volgens mij heb jij een weddenschap verloren, het is nog geen 20:15![]()
Mijn broertje is lief jaquote:Op maandag 13 februari 2006 19:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Volgens mij rende die net het topic uit om met de matteklopper achter haar broertje aan te vangen.![]()
Hey Modske![]()
soms zit het mee, en soms gaat het voor geen meter.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:43 schreef Kleintje het volgende:
Geloof niet dat de foto's van die roos zijn geworden zoals ik ze wil hebben.
Kreeg hem niet scherp gesteld, hij bleef focussen.
Daarna zag ik steeds de schaduw van mijn lens op de muur.
Dus morgen overdag nog maar eens proberen...
ik ben daar nooit zo blij mee. heb niet zoveel met lezen.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:47 schreef Kleintje het volgende:
Dat blijkt wel, grmbl.
Wel nieuws over de boeken die ik besteld heb.
Portretfotografie is verzonden.
De andere is in bestelling.
Dus.... LEESVOER!
de foto was eigenlijk al weggehaald door mijquote:Op maandag 13 februari 2006 20:31 schreef RonaldV het volgende:
Zouden Puckzzz en lostminds even de link naar de foto van sara's moeder (en zus) kunnen editten? Dank je wel!
En een hele lange dag om te werkenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:54 schreef sararaats het volgende:
morgen komt er een nieuwe dag en nieuwe foto's
en morgen begint de dag nog vroeg ookquote:Op maandag 13 februari 2006 20:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En een hele lange dag om te werken
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:56 schreef blackbully het volgende:
[..]
en morgen begint de dag nog vroeg ook![]()
moet al om 7:00 bij de klant wezen![]()
Sinds wanneer?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:01 schreef sararaats het volgende:
ik moet eerst naar zo'n bureau voor een gesprek
ik ben weer werkloos
ik was allang werkloos maar deed een opleiding voor verzorgendequote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:04 schreef lostminds het volgende:
[..]
volgens mij heb jij een weddenschap verloren, het is nog geen 20:15![]()
15 minuten?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:10 schreef Kleintje het volgende:
Ik ga morgen ook werken... oke?
Dan zal ik langer werken dan 10 minuten!
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Boeiend. Ze deed het toch niet, dus vandaag. Had het makkelijk kunnen halen hoor.
bij blekemolen?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Viel mij ook al op
* PdeHoog is trouwens thuis
Moest ff vergaderen, eten, de baas overhoop schieten in een lasergame-zaal en vervolgens toekijken de rest lekker aan het karten was
Doe ff normaal man!!!!!!quote:Op maandag 13 februari 2006 21:13 schreef blackbully het volgende:
[..]
15 minuten?
of ga je een dag van 8 uur maken aan 1 stuk?
Niet 20uur, nalezen jjiquote:Op maandag 13 februari 2006 21:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Jij hebt zelf akkoord gegeven
En eigenlijk ging de weddenschap over 48 uur
Mijn eerste idee was als volgt:quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Door tenminste FOK voor 48 uur met rust te latenEn we monitoren alles hoor
Daar kwam helaas FB doorheen struinenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik wil die aandacht wel aangaan hoor
Nu jij weerquote:Op zondag 12 februari 2006 23:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik laat FOK straks rond 20 uur met rustMoet helemaal goed komen met de weddenschap
En toen werd het 20 uur.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn eerste idee was als volgt:
[..]
[..]
En ook die haalde je nietquote:
Nee, Zoetermeerquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:21 schreef RonaldV het volgende:
Zal ik de rest ff samenvatten?
-moder8or_ : nietus!
PdH: wellus!
en zo zakten ze weg in de achtergrond terwijl HrMs FOT vrolijk verder voer...
klaar nu, heren!
hey mini 12-4 or ga eens slapen. je jaagt de intressante users wegquote:Op maandag 13 februari 2006 21:18 schreef Kleintje het volgende:ik ben weer weg.
Kom wel weer terug als het kleine grut slaapt
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:21 schreef RonaldV het volgende:
Zal ik de rest ff samenvatten?
en zo zakten ze weg in de achtergrond terwijl HrMs FOT vrolijk verder voer...
klaar nu, heren!
Allang johquote:Op maandag 13 februari 2006 22:30 schreef Kleintje het volgende:
is het hier alwer te doen?
De beste en meest simpele manier is zorgen dat je niet haaks op dat weerkaatsende object flitst. Draai een stukje opzij, en zorg dat het weerkaatsende object de flits niet naar je terug kan kaatsen.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:38 schreef Lord Dreamer het volgende:
hoe krijg je het makkelijkste de flitser weg ? terwijl je hem wel nodig hebt. moet je dan externe lichtbronnen gbruiken en dan geen flits ? want vaak op glimmende objecten heb ik een nare irri flits zitten
Je gaat toch niet vertellen dat je daar nu in de warmte zit he?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:39 schreef Phoenixx het volgende:
"Tips en Trucs voor jan en alleman" > *zich aangesproken voelt*
En nee - ik vind mijn vraag niet belangrijk genoeg om het aan de experts voor te leggen
Als je gaat googelen naar foto's van de Petronas Towers lijken die krengen altijd scheef te staan.
Heeft iemand een (eenvoudige) tip om van die belachelijk hoge gebouwen récht op de foto te krijgen??
Kijk ff in de WIKIquote:Op maandag 13 februari 2006 22:39 schreef Phoenixx het volgende:
"Tips en Trucs voor jan en alleman" > *zich aangesproken voelt*
En nee - ik vind mijn vraag niet belangrijk genoeg om het aan de experts voor te leggen
Als je gaat googelen naar foto's van de Petronas Towers lijken die krengen altijd scheef te staan.
Heeft iemand een (eenvoudige) tip om van die belachelijk hoge gebouwen récht op de foto te krijgen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |