ik durf er echt helemaal niets over te zeggenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:57 schreef Mauro het volgende:
Mensen met een Peleng en een Nikon opgelet:
Ik wil deze gaan bestellen: *klik*
Past die gewoon zonder adaptorring op mijn D70s?
Of met een pringles dekseltje met zilverfolie erinquote:Op maandag 13 februari 2006 22:58 schreef pea4fun het volgende:
Als je niet wil flitsen kan je ook proberen je iso omhoog te schroeven. Als je wel je ingebouwde flits wil gebruiken maar die flits niet zo fel wil zien kan je met behulp van een spiegeltje de flits afbuigen naar het plafond.
Doe eens vertellen want jij hebt hem toch?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:59 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik durf er echt helemaal niets over te zeggen
spiegeltje .. damnquote:Op maandag 13 februari 2006 22:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als je niet wil flitsen kan je ook proberen je iso omhoog te schroeven. Als je wel je ingebouwde flits wil gebruiken maar die flits niet zo fel wil zien kan je met behulp van een spiegeltje de flits afbuigen naar het plafond.
gooi een diffuser over je flitser, vloeipapiertjes of andere stukjes plastic als je geen externe flitser wilt gebruikenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:38 schreef Lord Dreamer het volgende:
hoe krijg je het makkelijkste de flitser weg ? terwijl je hem wel nodig hebt. moet je dan externe lichtbronnen gbruiken en dan geen flits ? want vaak op glimmende objecten heb ik een nare irri flits zitten
ja ik heb hem idd.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:59 schreef Mauro het volgende:
[..]
Doe eens vertellen want jij hebt hem toch?
Mooi!quote:Op maandag 13 februari 2006 23:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ja ik heb hem idd.
maar ik heb mijne via een IA gekocht. dus ik mocht op mijn reet zitten en wachten.
In theorie moet ie passen
moet je wel goed richten anders krijg je dit effectquote:Op maandag 13 februari 2006 22:59 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
spiegeltje .. damndaar had ik aan moeten denken, ik zat al met een papiertje te werken
Dat van die M42 had ik begrepen, die zit erbij om de lens op een F-mount te kunnen zetten.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:08 schreef ultra_ivo het volgende:
Er zit een adaptorring voor Nikon bij. Die moet je er dus wel opzetten en daarvoor eventueel de M42 adaptorring afschroeven.
quote:Op maandag 13 februari 2006 23:08 schreef sararaats het volgende:
als ik echt zo'n vervelende user ben, moet je het maar even zeggen
ik ben een groentje hoor
Jij!!????quote:Op maandag 13 februari 2006 23:14 schreef Kleintje het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat ik aandachtsgeil ben... mijn god....
ben je ook hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 23:14 schreef Kleintje het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat ik aandachtsgeil ben... mijn god....
quote:Op maandag 13 februari 2006 23:18 schreef Kleintje het volgende:
sorry.... kon het even niet laten. Back ontopic
quote:Op maandag 13 februari 2006 23:29 schreef Kleintje het volgende:
De gezelligheid gaat weg, dus dan ga ik ook. Ik ga ook mijn bed in.
Trusten!
Kap er dan eens mee!quote:Op maandag 13 februari 2006 23:32 schreef sararaats het volgende:
ik wil jullie even deze boodschap meegeven:
ik zal nooit meer zo hard zeuren
riep iemand?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:14 schreef Kleintje het volgende:
... mijn god....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |